Fitness Seller

The day the lolcats died, Megaupload is dood

Schandalig, zoveel ergere dingen op internet te vinden die bijna ongestoord hen gang kunnen gaan en dan gaat men dit soort belachelijke dingen invoeren... Laatste jaren lijkt democratie steeds verder af. Grootste deel bevolking is niet voor dit soort wetten.

Ze kunnen misschien de "war on downloads" niet winnen, maar het is wel k*t als ze alle goede sites gaan platleggen.
Megaupload was een van mijn favoriete :sad:

Alsof megaupload=illegaal downloaden. Stel je zit in Iran en je hebt een stapel foto's die nogmaals de gruwelijkheden van dat land laten zien. Je zit achter een stapel proxy's en het is te groot voor e-mail hoe krijg je content dan het land uit? Nu zijn er nog alternatieven voor megaupload maar zijn die er morgen ook nog?

En ik zelf gebruikte het ook vaak voor onderzoeksrapporten makkelijk naar andere te sturen, vaak copyright vrij maar te groot voor een email bijlage.

En hoeveel afstudeer scripties zouden er staan op mega upload omdat je niet wil dat een half jaar werk in een boekenkast gaat verstoffen maar dat jou werk gebruikt wordt.

Mensen onthouden van kennis is zoooo middeleeuws.

Alsof megaupload=illegaal downloaden. Stel je zit in Iran en je hebt een stapel foto's die nogmaals de gruwelijkheden van dat land laten zien. Je zit achter een stapel proxy's en het is te groot voor e-mail hoe krijg je content dan het land uit? Nu zijn er nog alternatieven voor megaupload maar zijn die er morgen ook nog?

En ik zelf gebruikte het ook vaak voor onderzoeksrapporten makkelijk naar andere te sturen, vaak copyright vrij maar te groot voor een email bijlage. Hoeveel afstudeer scripties zouden er staan op mega upload omdat je niet wil dat een half jaar werk in een boekenkast gaat verstoffen maar dat jou werk gebruikt wordt.

Mensen onthouden van kennis is zoooo middeleeuws.

maar het grotendeel van megaupload werd wel gebruikt voor illegale downloads laten we daaar eerlijk in zijn

Zelf download ik al jaren via een SSL-verbinding. Knappe jongen die kan zien wat ik download en tegen de tijd dat ze aankloppen bij de Usenet provider zijn de logs al gewist. Maar misschien verzinnen ze wel weer een wetgeving waarbij usenet-logs maanden bewaard dienen te blijven.

Is dat nu gewoon een kwestie van in een prog zoals altbinz SSL aanvinken waarna je ziet dat de poort van de openbare 119 poort anders wordt?

Hoe check ik dat mijn usenet SSL is?

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 10:14 ----------

maar het grotendeel van megaupload werd wel gebruikt voor illegale downloads laten we daar eerlijk in zijn

Zullen we die redenatie een toepassen op wapenbezit in de VS? Een heel groot deel van de afgeschoten kogels in de VS is criminaliteit gerelateerd en toch is het bezit van een wapen heilig. Hoe bedoel je krom, selectieve verontwaardiging en opportunisme ten top? De politiestaat laat geen communicatie toe van vrijdenkende mensen. Die illegale downloads is een goed excuus om mensen monddood te maken. Er zijn genoeg machtige mensen die het volk onder de duim willen houden en nu hun kans schoon zien.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is dat nu gewoon een kwestie van in een prog zoals altbinz SSL aanvinken waarna je ziet dat de poort van de openbare 119 poort anders wordt?

Hoe check ik dat mijn usenet SSL is?

Als je SSL aanvinkt in een download programma zal je een SSL-verbinding hebben. Als de provider het niet ondersteunt krijg je vanzelf een melding, ook al zijn er programma's die terugvallen op de standaardpoort als SSL niet wordt ondersteund door de provider.

Download bijna nooit en gebruikte megaupload bijvoorbeeld vooral om bestanden die niet over mail konden te versturen, maar heb het gewoon gehad met die steeds beperkendere maatregelen.

is al van gisterenavond bezig

Obama is ook tegen.

President Obama Stops SOPA Piracy Bill

President Obama has taken a stance against SOPA (Stop Online Piracy Act), a bill that would allow the justice department to force Internet providers and search engines to block all sites accused of copyright infringement.

For now, it appears that President Obama has stalled the controversial legislation. Read the details according to Forbes.com:

“The growing anti-SOPA (Stop Online Piracy Act) support that has swept tough the gaming and Internet community found a very big ally today. With websites like Reddit and Wikipedia and gaming organizations like Major League Gaming prepared for a blackout on January 18th – the same day that the Judiciary Committee hearing on hrHR 3261was scheduled in Washington, D.C. – President Barack Obama has stepped in and said he would not support the bill.

SOPA has been delayed, for now. The HouseHouse has agreed to revisit the issue next month, but they now know the White House will veto any bill that’s not more narrowly focused.

Much to the chagrin of Hollywood, the Entertainment Software Association (which has been a backer of the bill from early on), and Internet domain company GoDaddy.com (which lost many accounts as a result of its support for the bill); SOPA has been shelved. The Motion Picture Association of America, one of the bill’s largest sponsors, is expected to regroup.”
http://www.forbes.com/sites/johngau...ng-controversial-internet-piracy-legislation/

Tijd om de jongens eens bijmekaar te roepen,tijd om de poppetjes nogmaals in gang te zetten :)

Ddos coming up, iemand voorkeurssite?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

En hoe moet je torrents hierin zien? Zijn niet anoniem?

En hoe moet je torrents hierin zien? Zijn niet anoniem?
Zou eens kijken naar manier van versleutelen die RC4 heet of andere vormen, als je je zorgen maakt over je IP kan je kijken naar peerguardian of iets dat verder gaat is Tor. Zie verder deze link: link

Als je bang bent dat je IP gelogd wordt met torrents neem je gewoon een VPN account en dan ben je veilig. Kost wel 5 euro per maand

En toch weet ik haast wel zeker dat die "aanvallen" van Anonymous niet genoeg zijn. Er moet wat groters gebeuren, want anders blijven ze doorgaan.

Terug
Naar boven