- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier is hij te dowloaden: http://isohunt.com/torrents/?ihq=the+expendables

Dit soort films moet je in de bioscoop kijken joh.
Is heerlijk, wat een geweld![]()

Zaaalige film, jason stathems vechtsscenes, terry crews uber geweer, arnold die wordt belachelijk gemaakt.
Btw, terry crews is de uitvinder van eurotraining ^^

Mja, en toch vind ik dat waardeloos zo'n conversaties, want ze verbinden de film met de realiteit, terwijl een film juist het omgekeerde moet proberen doen. Een kijker moet in een film opgenomen worden en opgaan in het verhaal. Dit doet het eerder overkomen alsof het Arnold zelf is die daar even langs komt als acteur en daarna weer naar zijn bureau in Californië gaat. Erg goedkoop en totaal ongepast in een goede film.What's his problem?
I think he wants to become president or something
Mja, en toch vind ik dat waardeloos zo'n conversaties, want ze verbinden de film met de realiteit, terwijl een film juist het omgekeerde moet proberen doen. Een kijker moet in een film opgenomen worden en opgaan in het verhaal. Dit doet het eerder overkomen alsof het Arnold zelf is die daar even langs komt als acteur en daarna weer naar zijn bureau in Californië gaat. Erg goedkoop en totaal ongepast in een goede film.
Mja, en toch vind ik dat waardeloos zo'n conversaties, want ze verbinden de film met de realiteit, terwijl een film juist het omgekeerde moet proberen doen. Een kijker moet in een film opgenomen worden en opgaan in het verhaal. Dit doet het eerder overkomen alsof het Arnold zelf is die daar even langs komt als acteur en daarna weer naar zijn bureau in Californië gaat. Erg goedkoop en totaal ongepast in een goede film.

Idd.
Ja ik snap het wel, luchtige actiefilm. Op zich wel te kijken als het niet te boring wordt.Met z'on ingesteldheid, die van alles moet goed zijn is bij deze film nu niet echt aangeraden.
Deze film is juist zo zalig omda die een nobrainer is.