XXL Nutrition

The Expendables

die gozer van transporter wat een heerlijke rol heeft die gast , die scene op dat basketbal veldje was geweldig

Ben gaan kijken met maten, goeie film!

Die n*ger is echt lachen met zijn geweertje. :D

Zaaalige film, jason stathems vechtsscenes, terry crews uber geweer, arnold die wordt belachelijk gemaakt.

Btw, terry crews is de uitvinder van eurotraining ^^

.VOB files , hoe zet je deze om in bruikbare videobestanden?

Zaaalige film, jason stathems vechtsscenes, terry crews uber geweer, arnold die wordt belachelijk gemaakt.

Btw, terry crews is de uitvinder van eurotraining ^^

What's his problem?

I think he wants to become president or something :D

What's his problem?

I think he wants to become president or something :D
Mja, en toch vind ik dat waardeloos zo'n conversaties, want ze verbinden de film met de realiteit, terwijl een film juist het omgekeerde moet proberen doen. Een kijker moet in een film opgenomen worden en opgaan in het verhaal. Dit doet het eerder overkomen alsof het Arnold zelf is die daar even langs komt als acteur en daarna weer naar zijn bureau in Californië gaat. Erg goedkoop en totaal ongepast in een goede film.

Mja, en toch vind ik dat waardeloos zo'n conversaties, want ze verbinden de film met de realiteit, terwijl een film juist het omgekeerde moet proberen doen. Een kijker moet in een film opgenomen worden en opgaan in het verhaal. Dit doet het eerder overkomen alsof het Arnold zelf is die daar even langs komt als acteur en daarna weer naar zijn bureau in Californië gaat. Erg goedkoop en totaal ongepast in een goede film.

Idd, vond het ook raar van Arnold. Ook had hij verrote kleren aan haha.

Meen dat vin diesel in deel 2 gaat spelen!

:roflol::roflol::roflol: Idd.

Die njuggah regelde et voorlopig wel effe met zn pistooltje heheh :army:

Met z'on ingesteldheid, die van alles moet goed zijn is bij deze film nu niet echt aangeraden.
Deze film is juist zo zalig omda die een nobrainer is.

Met z'on ingesteldheid, die van alles moet goed zijn is bij deze film nu niet echt aangeraden.
Deze film is juist zo zalig omda die een nobrainer is.
Ja ik snap het wel, luchtige actiefilm. Op zich wel te kijken als het niet te boring wordt.

Ik heb nu de film gedownload via een torrent , nu heb ik .vob , .ifo en .bup bestanden. Nu wil ik deze converteren naar wmv en/of mpeg zodat ik deze op mijn externe schijf kan zetten en dan op mijn tv kan afspelen... iemand een uitleg hoe dit (makkelijk) mogelijk is?

Terug
Naar boven