XXL Nutrition

The Expendables

Net gaan kijken. Topfilm, buiten de special fx.

Flinke hype. Maar lijkt me een leuke film

Net terug, te gruwelijk..

Vriend die mee was zei het volgende: "Je kan niet meer coolheid in een paar minuten stoppen dan dit"

net terug , was awsome :D zeker die n*ger met zijn geweertje :)

Binnekort ff kijken :)

Ik ben hem afgelopen zondag wezen kijken in de bioscoop en was wel tevreden over de film. Gevoelsmatig was hij wel erg kort, meer mensen last van gehad? :p

net gezien en het enige wat ik kan zeggen is: FUUUUUUUUUCK YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

oei oei oei... jet li vs dat hoofd van die dude die even zen hoofd naar achter laat hangen... ****KKKKKKKKKKKKKKKKKKK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

de hele film, zalig, gewoon gedachten op 0 zetten en gaan.

Van t weekend gezien, wat een zalige badass movie.. echt old skool tough guy kill them all film.

Simpel verhaal, brute actie =
Gewoon gruwelijk:D

Kan niet wachten op deel 2 **** yeaah

The-Expendables-2-Movie.jpg

Laatst bewerkt:
lol, lijkt me dat iemand die zelf verzonnen heeft?

if not... dan hoop ik op een cameo van Clint Eastwoo en Nicholas Cage (con Air style) :D

had me sowieso geniaal geleken als Eastwood op dat eiland opeens op een paard aan was komen rijden van: "yo dudes ik help jullie, laten we zeggen dat ik daar ook een bepaald belang bij heb"... voor de rest niet verder op hem ingaan en hem gewoon zien raggen vanaf een paard met een shotgun en cowboy hoed op :roflol:

The Expendables 2010 DVDSCR XviD-PrisM !! nu nog subs

Volgende vrijdag er naar toe met veel vrienden beloofd wat :)

vette film :D gisteravond gezien maar was wel vermakelijk, vooral die n*ger met zijn gun inderdaad :D verhaal was niet zo bijzonder maar wel VEEET die actie

Damn wil em zien, ga de torrent downloaden maar zou hem het liefst zien in de cinema, hopelijk kom ik eraan toe :).

belachelijk slechte film

Terug
Naar boven