AndroidHealthClinic

Breaking News "The Expendables"(2010) Nieuw film van stallone met MEGA cast!!

Er zitten twee n*gers in de cast: Terry Crews en Amin Joseph, geen 50 Cent aka Curtis Jackson dus.

Zullen we nou eerst maar eens kijken? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die rechts is toch echt 50 cent, anders lijkt ie er gewoon ziek veel op :roflol:

Die rechts is toch echt 50 cent, anders lijkt ie er gewoon ziek veel op :roflol:
Voor het ene ras is het gewoon moeilijker om verschillen te zien bij het andere ras... Maar verschil is er zeker:

Amin Joseph (op de cover):

50 Cent:

Spijtig dat Jean-Claude heeft afgezegd

Wat moet er verklaard worden ???

dat er geen nogwat cent of hoe die ook heet bij de namen staat terwijl sommigen hier hem wel op de poster zien staan

Zou evt nog kunnen omdat het unofficial poster is.. maar ik denk echt neit dat die foto van hem is :)

dat er geen nogwat cent of hoe die ook heet bij de namen staat terwijl sommigen hier hem wel op de poster zien staan

Zou evt nog kunnen omdat het unofficial poster is.. maar ik denk echt neit dat die foto van hem is :)

Verklaar jij dit maar is:

foztvt.gif

Dit is de enige echte (teaser) poster:

2uf99ol.jpg

50 Cent/Curtis Jackson is vervangen door Terry Crews, als jij wil beweren dat hij met het signature kenmerk van 50 Cent (opgetrokken wenkbrauw) op die poster staat be my guest. :o Gewoon het werk van een amateur!

Nog een voorbeeld:

Nee vond um lijken op die Amin Joseph figuur.. maar bij nadere controle blijkt zijn naam er ook niet op te staan lol.. lekker bezig ik.. :headbang:

Nee vond um lijken op die Amin Joseph figuur.. maar bij nadere controle blijkt zijn naam er ook niet op te staan lol.. lekker bezig ik.. :headbang:
Idd maar Santino zal wel gelijk hebben.

Goed dat die crapacteur niet mee doet trouwens (50cent).

ik vrees dat dit niks gaat worden, maar we zullen zien.

Terug
Naar boven