XXL Nutrition

Aankondiging The Hoody-challenge

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dus stel dat ik dit doe, dan komt er vervolgens een nieuw topic over geld inzamelen voor een urinetest?:roflol:

Mijn god wat zijn jullie kansloos.

Er is welgeteld één iemand die dat ter discussie bracht en diegene heeft geen geld ingezet.
Of je wel of niet "natural" bent doet op dit moment niet ter zake.

Accepteer je de challenge of niet? Je kan het me laten weten via dit topic of via beantwoording van m'n pm die ik je gestuurd heb.

Hoody heeft een grote moedervlek op zijn rechterarm en bruin haar, zie:

1qfrjq.png

Denk dat het hiermee dus wel te verifiëren is.

Das links :p

20 x 170 is wel baas, of die nu kuurt of niet.

Dus stel dat ik dit doe, dan komt er vervolgens een nieuw topic over geld inzamelen voor een urinetest?:roflol:

Kerel al ram jij nog EXTRA 100ml test in je fl**ker dan squat jij dat gewicht toch niet.

Niks mis met die foto, buffer dan je weet wel........

Jullie hoeven niet steeds mijn fysiek van 3 jaar terug te qouten hoor.

Niemand hier geeft voor deze challenge een **** om je fake natty status, probeer geen uitweg te zoeke ehero, doe die squats en het geld is voor jou

Het is toch wel duidelijk nu :roflol:

E hero

ik zet ook €5 in. beltsless onder parrallel

krijg je 100-200 euro voor een setje squatten, snel verdient

Ik vind eerder dat er een regel moet komen op het plaatsen van absurde claims. Je mag best zeggen dat je de sterkste squatter van DBB bent, maar dan moet het ook bewezen worden.

Doe je dit niet, dan dien je maar te stoppen met die absurde claims en anders gelijk een permaban.

Idd, net zoals bij die gast die nepfoto's plaatste. Volgens mij post hij nog steeds op dbb.

Ik post mijn filmpje dat ik door het slijk kruip + ik voeg er aan toe dat ik uit een plas water zal drinken en dat over mezelf uittuf als hij het deze week ff post.

Ik verhoog mn bod naar €50 en het maakt me echt geen fl**ker uit of het natty is of niet. Zo lang de squats maar parallel zijn en dat duidelijk te zien is op de film

Wie is er nou kansloos dan, elke dag smeek je om aandacht met je debiele sprookjessquat en dan valt er geld mee te verdienen en dan is dbb kansloos. Volgens mij ben je zelf kanslozer dan je door hebt.

Als hij t nu niet post dan is zijn geloofwaardigheid echt gedaald naar 0,0

Als hij dit niet doet, dan kan hoody wat mij betreft de wall of shame in.

Hoody ik zie jou veel liever in een filmpje een grapefruit uit elkaar trekken dan20x170 squats doen
Kunnen we de inzameling niet hiervoor gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven