- Waardering
- 34.342
Wat bedoel je precies met deze vraag? Wat zou hij exact moeten ontkennen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je precies met deze vraag? Wat zou hij exact moeten ontkennen?
Omdat ze nu ook foto’s van hem hebben als bloed drinkende pedofiele hagedis.

Je kunt ook gewoon antwoorden daar de vele discussies op deze manier monddood worden gemaakt, in plaats van in te gaan op details die nuance in het geheel kunnen brengen, maar snap dat het wellicht een brug te ver is voor een neanderthaler zoals jij.
Waarom? Het antwoord weet je al.
Juist mensen zoals jij maken dergelijke discussies monddood. Jij weet helemaal niet wat mijn standpunt is in deze en hebt je conclusie al getrokken. Inderdaad, aan dat soort shit ga ik niet meewerken.

Oke chef. Hoe maak je een discussie monddood als je vraagt naar meer duiding?![]()
Oke chef. Hoe maak je een discussie monddood als je vraagt naar meer duiding?
En misschien heb ik teveel persoonlijkheden links en rechts, maar jij zegt in zin 1 dat ik het antwoord al weet, om vervolgens in zin 3 te zeggen dat ik niet weet wat je standpunt is, omdat ik mijn conclusie al getrokken heb?
Geen van mijn persoonlijkheden kan vervolgens de logica vinden, waarom ik dan vervolgens om duiding vraag![]()
Inderdaad, je hebt je conclusie over mijn standpunt al getrokken terwijl je geen idee hebt waar ik hierin sta. Dat je doet alsof je mijn vraag niet begrijpt staat hier natuurlijk volkomen los van.

Ik kan pas een conclusie trekken als ik begrijp wat je bedoelt, maar je wilt je vraag niet verder duiden dus heb ik werkelijk waar geen idee. Leuk zo in rondjes praten![]()
In het artikel staat dat hij zelf toegang heeft gegeven tot zijn whatsappberichtjes.Ik weet niet hoe dat jou gaat helpen maar goed, mijn vraag was: Waarom ontkent hij niet dat deze leaks echt zijn?
In het artikel staat dat hij zelf toegang heeft gegeven tot zijn whatsappberichtjes.
In het artikel staat dat hij zelf toegang heeft gegeven tot zijn wappieberichtjes.

Ze zou een biografie over hem schrijven. Daarvoor had hij haar toestemming gegeven, aldus het artikel.
Om het als eerste naar buiten te brengen en daar veel verkeer naar hun site mee ge krijgen en geld te verdienen. Had The Telegraph het niet gepubliceerd, dan had een concurrent dat wel gedaan en was de The Telegraph weer beschuldigd van het in de doofpot stoppen van een nieuwsfeit.
niet handig.