AndroidHealthClinic

Shocking News The lockdown files.

Wat bedoel je precies met deze vraag? Wat zou hij exact moeten ontkennen?

Dummy Feeling Dumb GIF

:roflol:

Je kunt ook gewoon antwoorden daar de vele discussies op deze manier monddood worden gemaakt, in plaats van in te gaan op details die nuance in het geheel kunnen brengen, maar snap dat het wellicht een brug te ver is voor een neanderthaler zoals jij.

:roflol:

Je kunt ook gewoon antwoorden daar de vele discussies op deze manier monddood worden gemaakt, in plaats van in te gaan op details die nuance in het geheel kunnen brengen, maar snap dat het wellicht een brug te ver is voor een neanderthaler zoals jij.

Waarom? Het antwoord weet je al.
Juist mensen zoals jij maken dergelijke discussies monddood. Jij weet helemaal niet wat mijn standpunt is in deze en hebt je conclusie al getrokken. Inderdaad, aan dat soort shit ga ik niet meewerken.

Waarom? Het antwoord weet je al.
Juist mensen zoals jij maken dergelijke discussies monddood. Jij weet helemaal niet wat mijn standpunt is in deze en hebt je conclusie al getrokken. Inderdaad, aan dat soort shit ga ik niet meewerken.

Oke chef. Hoe maak je een discussie monddood als je vraagt naar meer duiding? :dunno:

En misschien heb ik teveel persoonlijkheden links en rechts, maar jij zegt in zin 1 dat ik het antwoord al weet, om vervolgens in zin 3 te zeggen dat ik niet weet wat je standpunt is, omdat ik mijn conclusie al getrokken heb?

Geen van mijn persoonlijkheden kan vervolgens de logica vinden, waarom ik dan vervolgens om duiding vraag :haha:

Oke chef. Hoe maak je een discussie monddood als je vraagt naar meer duiding? :dunno:

En misschien heb ik teveel persoonlijkheden links en rechts, maar jij zegt in zin 1 dat ik het antwoord al weet, om vervolgens in zin 3 te zeggen dat ik niet weet wat je standpunt is, omdat ik mijn conclusie al getrokken heb?

Geen van mijn persoonlijkheden kan vervolgens de logica vinden, waarom ik dan vervolgens om duiding vraag :haha:

Inderdaad, je hebt je conclusie over mijn standpunt al getrokken terwijl je geen idee hebt waar ik hierin sta. Dat je doet alsof je mijn vraag niet begrijpt staat hier natuurlijk volkomen los van.

Inderdaad, je hebt je conclusie over mijn standpunt al getrokken terwijl je geen idee hebt waar ik hierin sta. Dat je doet alsof je mijn vraag niet begrijpt staat hier natuurlijk volkomen los van.

Ik kan pas een conclusie trekken als ik begrijp wat je bedoelt, maar je wilt je vraag niet verder duiden dus heb ik werkelijk waar geen idee. Leuk zo in rondjes praten :o

Ik kan pas een conclusie trekken als ik begrijp wat je bedoelt, maar je wilt je vraag niet verder duiden dus heb ik werkelijk waar geen idee. Leuk zo in rondjes praten :o

Ik weet niet hoe dat jou gaat helpen maar goed, mijn vraag was: Waarom ontkent hij niet dat deze leaks echt zijn?

Om het als eerste naar buiten te brengen en daar veel verkeer naar hun site mee ge krijgen en geld te verdienen. Had The Telegraph het niet gepubliceerd, dan had een concurrent dat wel gedaan en was de The Telegraph weer beschuldigd van het in de doofpot stoppen van een nieuwsfeit.

Dan komt het er op neer dat we nooit nieuws hoeven te geloven want ze doen dat gewoon om de eerste te zijn, voor de clicks. Dus alle Corona ophef was dus ook schrik aanjagen voor de clicks.
Wel ironisch dat ze iets wat niet waarschijnlijk (of suggereer je dat niet?) gaan berichten waar ze zichzelf ook aardig mee in de voet kunnen schieten, hier hebben we dezelfde media aanpak gehad

Ze doen maar lekker.

'masking'

Heeft nu dus 3 mogelijke betekenissen :) niet handig.

Anywho;
Ik vind ook dat lockdowns en mondkapjes 'verplichten' wel écht flink wetenschappelijk onderbouwd moet worden, maar zoals hij al verteld, zal dat (mondkapjes in ieder geval) niet gebeuren.

Ik ben geen wappie, ik ben geen schaap. Ik zit er echt tussenin. Verspreiding vertragen om zo bepaalde doelgroepen te beschermen en zorginstellingen te ontlasten, helemaal prima, maar dan moet het wel bewezen nut hebben (of, zoals 3 jaar geleden
TF 3 JAAR AL
nog zo onbekend zijn dat je eigenlijk gewoon alles moet proberen).

Terug
Naar boven