XXL Nutrition

Shocking News The lockdown files.

O.a. in de BBC.

Je denkt dat bijv. de BBC zo'n citaat zou verzinnen? Dan hebben ze een rechtszaak aan hun broek hangen.
Informatie verzinnen is 1 ding, maar citaten verzinnen kost je een rechtszaak.

Wanneer geloof jij dat wat hij zegt ook daadwerkelijk door hem is gezegd? Wat is/zijn jouw criterium/criteria voor credibiliteit?

nee ik vraag naar een link waar ik dit terug kan lezen

Uiteindelijk is het voor de meeste mensen een inconveniant truth. Dus denial is makkelijker en dat wordt enkel maar makkelijker om vol te houden, puur vanwege het feit dat de mainstream media er amper ruhring aan geeft.

En de cirkel is weer rond.

Als de persoon om wie het gaat het zelf erkent...
T begint een beetje een zinloze discussie te worden dit

Ik denk dat hij een linkje wil naar de geweldige factcheckers, die stellig zullen concluderen, dat omdat er geen bekentenis op papier staat van de bewuste man, het fake news is. :rolleyes:

Ik denk dat hij een linkje wil naar de geweldige factcheckers, die stellig zullen concluderen, dat omdat er geen bekentenis op papier staat van de bewuste man, het fake news is. :rolleyes:

ik snap wel dat iemand met jouw mensenkennis tot dergelijke conclusies komt.

• Heart
Waarderingen: Vonk
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ja ze zou een biography over hem schrijven. Dat heeft hij haar gevraagd. Zij heeft toen alle berichtjes gepubliceerd.
32EBAADA-BB1F-4742-8EEE-6886E11AF692.gif

Het is wel frappant dat alle wakkere medemensen hun kritische blik laten voor wat het is als er nieuws naar buiten komt via de msm als dat wel in hun straatje past.

Ik zie geen reden voor msm om dit naar buiten te brengen als het niet waar zou zijn. Integendeel zelfs, bij enig twijfel zouden ze het juist niet doen.

Jij hebt msm duidelijk nog niet echt door.

Ik zie geen reden voor msm om dit naar buiten te brengen als het niet waar zou zijn. Integendeel zelfs, bij enig twijfel zouden ze het juist niet doen.
Om het als eerste naar buiten te brengen en daar veel verkeer naar hun site mee ge krijgen en geld te verdienen. Had The Telegraph het niet gepubliceerd, dan had een concurrent dat wel gedaan en was de The Telegraph weer beschuldigd van het in de doofpot stoppen van een nieuwsfeit.

Waarom zou Hancock zoiets kwalijks niet ontkennen?

Terug
Naar boven