apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Jup. Maar dat wilt niet zeggen dat alles dat ze zeggen onwaar is. Veel nieuws wordt gegeven met een doel, en dan heb ik het niet over nieuwsgaring. Je zag het bijv. In 2020 en 2021 hoe mensen door het nieuws werden gekneed vlak voor de lockdowns. Veel maatregelen lekten 1 dag van te voren, en toen bleek het 'mee te vallen'. Iedereen blij. O gelukkig, ze amputeren niet alle ledematen, mijn rechterarm tot aan de elleboog mag ik houden. Dankjewel Rutte, je doet het geweldig.Wacht even, hoe zat het ook alweer
BBC, Guardian, Telegraph vallen toch allemaal onder dezelfde eigenaar/groep welke juist propaganda verspreiden, net als onze NOS of zenders o.a. MSNBC, Washington Post, New York Times, CNN , Sky News, Wall Street Journal etc. etc?
Huh?
Wat wel interessant is aan deze lockdown leak is de timing, gezien de oorlog in Oekraïne en de opbouwende druk op China.
Maar zoals jij zegt, dit is idd de MSM, dus alle claims dat ik alles dat de MSM zegt als fake beschouw kunnen dus meteen allemaal de prullenbak in.