MuscleMeat

Shocking News The lockdown files.

• Topic Starter Topic Starter
Wacht even, hoe zat het ook alweer :thinking:

BBC, Guardian, Telegraph vallen toch allemaal onder dezelfde eigenaar/groep welke juist propaganda verspreiden, net als onze NOS of zenders o.a. MSNBC, Washington Post, New York Times, CNN , Sky News, Wall Street Journal etc. etc?

Huh?
Jup. Maar dat wilt niet zeggen dat alles dat ze zeggen onwaar is. Veel nieuws wordt gegeven met een doel, en dan heb ik het niet over nieuwsgaring. Je zag het bijv. In 2020 en 2021 hoe mensen door het nieuws werden gekneed vlak voor de lockdowns. Veel maatregelen lekten 1 dag van te voren, en toen bleek het 'mee te vallen'. Iedereen blij. O gelukkig, ze amputeren niet alle ledematen, mijn rechterarm tot aan de elleboog mag ik houden. Dankjewel Rutte, je doet het geweldig.

Wat wel interessant is aan deze lockdown leak is de timing, gezien de oorlog in Oekraïne en de opbouwende druk op China.

Maar zoals jij zegt, dit is idd de MSM, dus alle claims dat ik alles dat de MSM zegt als fake beschouw kunnen dus meteen allemaal de prullenbak in.

Wacht even, hoe zat het ook alweer :thinking:

BBC, Guardian, Telegraph vallen toch allemaal onder dezelfde eigenaar/groep welke juist propaganda verspreiden, net als onze NOS of zenders o.a. MSNBC, Washington Post, New York Times, CNN , Sky News, Wall Street Journal etc. etc?

Huh?

hij legt t beter uit dan ik kan doen met mn twoliners.

• Like
Waarderingen: Vonk
Jup. Maar dat wilt niet zeggen dat alles dat ze zeggen onwaar is. Veel nieuws wordt gegeven met een doel, en dan heb ik het niet over nieuwsgaring. Je zag het bijv. In 2020 en 2021 hoe mensen door het nieuws werden gekneed vlak voor de lockdowns. Veel maatregelen lekten 1 dag van te voren, en toen bleek het 'mee te vallen'. Iedereen blij. O gelukkig, ze amputeren niet alle ledematen, mijn rechterarm tot aan de elleboog mag ik houden. Dankjewel Rutte, je doet het geweldig.

Wat wel interessant is aan deze lockdown leak is de timing, gezien de oorlog in Oekraïne en de opbouwende druk op China.

Maar zoals jij zegt, dit is idd de MSM, dus alle claims dat ik alles dat de MSM zegt als fake beschouw kunnen dus meteen allemaal de prullenbak in.
Haha weet je nog, zo'n uitzending bij de NPO, een praatprogramma waar de toenmalige minister van gezondheid zat die tijdens de uitzending het eerst bevestigde coronageval per briefje in de uitzending kreeg aangerijkt.

9780375714498.jpg

Clownsshow en 90% van de mensen gingen er vol in. Laagbewustzijnsmensen ga ik die vanaf nu noemen

Om nu wat whatsappberichtjes te gaan geloven waar Britse politici het hebben over het lanceren van een nieuwe variant en dit ook nog eens laten lekken lijkt mij toch een tikkeltje vergezocht. Je snapt ook wel dat dit eerder neigt naar sensatie/kijkcijfers.

Nou om nu wat whatsappberichtjes te gaan geloven waar Britse politici het hebben over het lanceren van een nieuwe variant en dit ook nog eens laten lekken, lijkt mij toch een tikkeltje vergezocht. Je snapt ook wel dat dit eerder neigt naar sensatie/kijkcijfers.
Het gaat niet over het lanceren van een nieuwe variant.

Hij zegt wanneer ze de nieuwe variant launchen, dus bekendmaken, om angst en paniek te zaaien.

De persoon om wie het gaat, Matt Hancock, ontkent de berichtjes trouwens niet. Hij zegt ook niet dat ze fake zijn.

Hij zegt dat het cherry picking is en alleen bepaalde berichtjes eruit zijn gekozen om hem in een kwaad daglicht te zetten.

De berichtjes zijn echt. Wie heeft er zin in taart?

De persoon om wie het gaat, Matt Hancock, ontkent de berichtjes trouwens niet. Hij zegt ook niet dat ze fake zijn.

Hij zegt dat het cherry picking is en alleen bepaalde berichtjes eruit zijn gekozen om hem in een kwaad daglicht te zetten.

zegt de BBC?

In a statement responding to the leaks, Mr Hancock said: "There is absolutely no public interest case for this huge breach. All the materials for the book have already been made available to the Inquiry, which is the right, and only, place for everything to be considered properly and the right lessons to be learned.

"As we have seen, releasing them in this way gives a partial, biased account to suit an anti-lockdown agenda."
Dus we kunnen blijven discussiëren dat deze whatsappjes allemaal nepper zijn dan de t**ten van Lolo Ferarri, maar diegene die ze gestuurd heeft erkent toch echt dat ze echt zijn.

Als ze dit al bespreken op whatsapp, bedenk dan eens wat ze bespreken op beveiligde verbindingen of onder 4 ogen.

Waar is zijn statement gepubliceerd?
O.a. in de BBC.

Je denkt dat bijv. de BBC zo'n citaat zou verzinnen? Dan hebben ze een rechtszaak aan hun broek hangen.
Informatie verzinnen is 1 ding, maar citaten verzinnen kost je een rechtszaak.

Wanneer geloof jij dat wat hij zegt ook daadwerkelijk door hem is gezegd? Wat is/zijn jouw criterium/criteria voor credibiliteit?

Apfel ;)

• Like
Waarderingen: Vonk

Ze (de msm) gaan wel heel ver over ons het te doen laten geloven. Jij als wakkere geest moet dat toch wel inzien.

Terug
Naar boven