En ondertussen heel hard je best doen om ze te helpen vergroenen (op papier).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ondertussen heel hard je best doen om ze te helpen vergroenen (op papier).
Wat stel je voor? Een gewelddadige revolutie?resultaten van onderzoeken komen onderop in de grote lade. Wanneer wordt er werkelijk wat gedaan met de uitkomsten van onderzoeken . Onderzoeken en parlementaire enquêtes zijn voor de Bühne.
#ikhebdaargeenactieveherinneringaan
Misschien is tata steel meer iets voor mij.En ondertussen heel hard je best doen om ze te helpen vergroenen (op papier).
Wat ik je voorstel heb ik al geschreven
handel in Co2 certificaten
Big doubt dat de grootste conspiracy in de geschiedenis van de mensenheid volledig open via Whatsapp besproken zou worden op een manier waarbij zelfs een 19 jarige drugsdealer zou zeggen 'wollah praat niet zo open gek'
Maar just in case
![]()
We shall see. Het zou mij iig niet verbazen als het echt is.Er zijn gewoon online apps/sites waar je hele app gesprekken kunt faken he. De manier van praten oogt zo dom dat ik er toch een beetje twijfels bij heb.
Dit filmpje heeft je overtuigd?

Net zo fake als de werking van de vaccinaties en de mondkapjes die je zo gewillig nam en opdeed?

Dat heb ik met volwassen mensen die mondkapjes dragenSorry maar als je deze Whatsapp screenshots voor waarheid aanneemt ben je toch wel ver heen hoor
. En zich 4 keer laten boosteren.
.Dat heb ik met volwassen mensen die mondkapjes dragen. En zich 4 keer laten boosteren.
Of mensen die hun zwangere vrouw laten vaccineren met een experimenteel vacin tegen een verkoudheidje.
Ja en als de elite echt zo dom is, dan zijn die toch zo aan de kant te zetten.Of BBM, of Signal, of iets waar je niet met je in de media bekende foto plus naam staat.
Of misschien gek idee he, maar als je dan toch een wereldwijde conspiracy gaat voorbereiden, waarmee je doormiddel van een besmettelijk virus de bevolking van de volledige wereld wilt onderdrukken, en je de politieke leiders, doktoren, wetenschappers, ect van letterlijk alle landen in de wereld voor je laat werken, zou het dan niet redelijk logisch zijn dat je gebruik maakt van een volledig eigen ontwikkelde telecommunicatie die verder niemand kent?
Sorry maar als je deze Whatsapp screenshots voor waarheid aanneemt ben je toch wel ver heen hoor![]()
Ja en als de elite echt zo dom is, dan zijn die toch zo aan de kant te zetten.
Wat jij wilt gozer. Jullie blijven in sprookjes geloven ookal slapped de waarheid jullie in het gezicht. Draag je je mondkapje nog?Gast je staat elke keer voor lul met dit soort discussies, begin nou niet weer.
Je bent volgensmij echt een prima vent maar je gaat soms zo diep de wappie afgrond in dat het echt pijnlijk is om te zien.
Wat jij wilt gozer. Jullie blijven in sprookjes geloven ookal slapped de waarheid jullie in het gezicht. Draag je je mondkapje nog?
En ze liegen voor het OM. Om DNA van de bevolking binnen te halen en, om nu net als DNA wat men afneemt om familie historie te achterhalen, cold cases op te lossen of toekomstige zaken gemakkelijker op te kunnen lossen.Ze liegen over covid, ze liegen over klimaat, ze liegen over immigratie.
Dat doen ze al meer dan 40 jaar dmv de hielprik.En ze liegen voor het OM. Om DNA van de bevolking binnen te halen en, om nu net als DNA wat men afneemt om familie historie te achterhalen, cold cases op te lossen of toekomstige zaken gemakkelijker op te kunnen lossen.