MuscleMeat

Shocking News The lockdown files.

Als dit allemaal 100% waar blijkt te zijn bied ik persoonlijk mijn excuses aan je aan en krijg je van mij een taart met een foto van mij met een ezelstaart waaronder staat 'je had gelijk, ik was duidelijk niet in staat de echte waarheid te zien'
Niets is ooit 100% waar, dus je komt er weer eens makkelijk mee weg.

• Topic Starter Topic Starter
En andersom? Als deze leaks niet 100% echt blijken te zijn.
Ik zeg daarom dan ook nergens dat al die leaks 100% waar zijn. En dat je men altijd skeptisch moet zijn. En je hoeft ze ook niet te geloven. Daarom vroeg ik ook wat er nodig is aan bewijs voordat je ze wel gelooft. Maar er wordt hier gezegd dat het overduidelijk nep is en dat je wel echt heel veer heen moet zijn om überhaupt te kunnen geloven dat dit echt is.

Tja.

Niets is ooit 100% waar, dus je komt er weer eens makkelijk mee weg.
Als deze appjes en alles wat hierin besproken wordt echt is, en de britse overheid dus bewust nieuwe varianten van het Covid-19 virus hebben verspreid om de angst bij de bevoking te vergroten.

Telt dat ook?

1678055641042.jpg

Maar ik zou het wel netjes vinden van @apfelstrudel als hij ook een tegenprestatie beid als dit dus niet echt blijkt te zien.

Maar mijn aanbod hangt niet af van een tegenprestatie, die staat sowieso.

Ik zeg daarom dan ook nergens dat al die leaks 100% waar zijn. En dat je men altijd skeptisch moet zijn. En je hoeft ze ook niet te geloven. Daarom vroeg ik ook wat er nodig is aan bewijs voordat je ze wel gelooft. Maar er wordt hier gezegd dat het overduidelijk nep is en dat je wel echt heel veer heen moet zijn om überhaupt te kunnen geloven dat dit echt is.

Tja.

Zie post hierboven

Als dit verhaal wel echt blijkt te kloppen hebben we wel WW3 gok ik zo...

Twitter files en wob documenten zijn ook wel leuk.

Als het niet waar is dan mogen jullie mijn username veranderen naar wappie voor 6 maanden.

Laten we het erop houden dat we niet 100% zeker weten of het waar of niet waar is. Maar het verdient zeker aandacht. Ik denk dat we allemaal het recht hebben om het te weten, ook in ons land.

Transparantie wordt niet gegeven, ook niet in Nederland. WOB verzoeken worden geblokkeerd of er worden gecensureerde stukken gegeven. Miljarden van bepaalde ministeries kunnen niet verantwoord worden. Het volk heeft recht op waarheid en transparantie.

Het volk is er niet voor de overheid, de overheid is er voor het volk.

Dat er ook hier met modder naar elkaar gegooid wordt is ook tekenend voor de politiek die er bedreven wordt de afgelopen jaren. Polariseer de bevolking, zet men tegen elkaar op. Wanneer het volk te druk bezig is met elkaar kan de politiek ongestoord verder gaan.

Verdeel en heers.

Dat er ook hier met modder naar elkaar gegooid wordt is ook tekenend voor de politiek die er bedreven wordt de afgelopen jaren.

Kan niks anders doen dan het hier volledig mee eens zijn.

Transparantie wordt niet gegeven, ook niet in Nederland. WOB verzoeken worden geblokkeerd of er worden gecensureerde stukken gegeven. Miljarden van bepaalde ministeries kunnen niet verantwoord worden. Het volk heeft recht op waarheid en transparantie.

Het volk is er niet voor de overheid, de overheid is er voor het volk.

Dit ook, en dit zou gelukkig wel beter moeten zijn met de nieuwe wet.

Dat er ook hier met modder naar elkaar gegooid wordt is ook tekenend voor de politiek die er bedreven wordt de afgelopen jaren. Polariseer de bevolking, zet men tegen elkaar op. Wanneer het volk te druk bezig is met elkaar kan de politiek ongestoord verder gaan.

Verdeel en heers.
Wel jammer dan dat de FVD het noodzakelijk vind om een parallelle samenleving op te richten.

Wel jammer dan dat de FVD het noodzakelijk vind om een parallelle samenleving op te richten.
Er zijn ontzettend veel paralelle samenlevingen in Nederland.

Ik vind het prima mbt scholing. Als Christelijk, Joods en islamitisch onderwijs mag zou ik niet weten waarom fvd onderwijs niet mag.

Jammer dat mensen het noodzakelijk vinden omdat het onderwijs zo verziekt is is een betere.

Er zijn ontzettend veel paralelle samenleving in Nederland.

Ik vind het prima mbt scholing. Als Christelijk, Joods en islamitisch onderwijs mag zou ik niet weten waarom fvd onderwijs niet mag.

Jammer dat mensen het noodzakelijk vinden omdat het onderwijs zo verziekt is is een betere.
Bij de FVD gaat het verder dan alleen onderwijs, Baudet zegt ook zelf vaak genoeg dat hij voor gelijkgestemden (zij die het ligt gezien hebben) een parallele samenleving wil creëren.

Bij de FVD gaat het verder dan alleen onderwijs, Baudet zegt ook zelf vaak genoeg dat hij voor gelijkgestemden (zij die het ligt gezien hebben) een parallele samenleving wil creëren.
Prima.
Moslims doen hetzelfde.

Gelijke monikken gelijke mondkappen.

Ps. Dit is t verkeerde topic voor deze discussie.

Ik persoonlijk niet, voor mij lijkt corona niet gevaarlijk genoeg en de boosters niet functioneel genoeg om de moeite te nemen voor een boosters te nemen.

Al is dat ook de mindset die ik heb van de griepprik en dat bleek toch een foute keuze dit jaar, zo veel zieker geweest dan de mensen om me heen die wel een griepbooster gehad hadden.
Hoe ben je er zeker van dat dit de griep was en gaan andere infectie m?

Als deze appjes en alles wat hierin besproken wordt echt is, en de britse overheid dus bewust nieuwe varianten van het Covid-19 virus hebben verspreid om de angst bij de bevoking te vergroten.
.."deploy the new variant" gaat denk ik om (gekleurde) berichtgeving erover doen, niet om een variant van het virus zelf uit te laten breken.

Terug
Naar boven