Fitness Seller

Shocking News The lockdown files.

• Topic Starter Topic Starter
'De waarheid' is voor jou alles wat alleen maar in een specifiek straatje valt waarin alles wat de overheid en media doet puur is om ons te onderdrukken en jouw leven minder makkelijk te maken.

Je wijst alles af wat daar niet in mee gaat en neemt de domste dingen aan als waarheid als het maar overeen komt met dat gedachtegoed.
Zeg je in een topic waarin ik de MSM als bron gebruik. 🤦

Ik wijs dus helemaal niet 'alles' af. Maar dat zeg jij omdat je zo je niet bestaande standpunt kan maken. Ach ja. Keep living the lie.

Maja ik snap het ook wel hoor. Het is makkelijker om in een leugen te blijven geloven en andersdenkenden belachelijk proberen te maken met termen als 'wappie', dan te beseffen dat je jarenlang voor de gek bent gehouden door mensen die je minder intelligent acht dan jezelf

Jouw punt is dat we bewijs niet moeten geloven omdat het nep is, maar het echte bewijs lijkt overduidelijk nep maar dat moeten we wel geloven, want we worden voor de gek gehouden?

Kek
Hoe weet jij zo zeker dat het nep is?

Omdat het overduidelijk nep lijkt? Een beetje zoals het dragen van mondkapjes en je 6e booster nemen bedoel je?

Maurice denkt te weten hoe ze aan de berichten zijn gekomen.

Voor het maken van dit boek gaf hij de journaliste toegang tot zijn whatsapp-verkeer. Ruim 100.000 whatsapp-berichten, waaronder communicatie met zijn mede-ministers, ambtenaren en anderen kreeg zij blijkbaar te zien. Deze journaliste vond die informatie blijkbaar zo brisant (en/of kon er zoveel geld mee verdienen) dat zij naar de Engelse krant “The Telegraph” stapte. En die krant is sinds 28 februari bezig met het publiceren van de belangrijkste informatie uit deze whatsapp-berichten met in totaal 2.3 miljoen berichten. Hier kunt u die artikelen vinden. Elke dag komen er meerdere bij. Dit was hun eerste bericht:

Dat is een hele goede vraag die ik heel graag wil weten. Ze zouden zijn gelekt. Maar door wie en hoe?

Een stelletje drugsdealers: PGP telefoons waar het jaren koste voor overheden om er op in te breken.

de meest succesvolle conspiracy in de geschiedenis van de mensheid waar miljoenen mensen dus door allerlij overheden van de wereld vermoord zijn: Gewoon whatsapp met je eigen in de media bekende foto is prima, en zorg dat je in een paar zinnen meteen alles samenvat zodat het mooi in 1 foto past.
1678055641042.jpg

Also this:

Screenshot_20230306_111852.jpg

Ik ging er vanuit dat je dat wel wist aangezien je het topic zo begint.
Er staat dat het gelekt is. Aldus the guardian, the BBC, the telegraph.

Andere Britse politici die het beamen.

Maar blijkbaar is het nepper dan Lolo Ferrari's t**ten en is iedereen die het gelooft meteen een verekkte mongol. Wat is er nodig om jullie te overtuigen?

Je moet altijd skeptisch zijn. Eens. Moet je dit nu 100% geloven? Nee.

Maar het lijkt er op dat het waar is. De komende tijd zal meer duidelijkheid komen.

Blijkt moest trouwens zijn lijkt.

Laatst bewerkt:
Weet wel dat als het 100% waar blijkt te zijn, jullie nu nogal erg voor lul staan. En ook bij elke volgende discussies waarin jullie weer zo overtuigt zijn van jullie eigen gelijk. Maar prima, be my guest.

Omdat het overduidelijk nep lijkt? Een beetje zoals het dragen van mondkapjes en je 6e booster nemen bedoel je?

Dit is dus zo'n mooi voorbeeld.

1: Mondkapjes beperken de verpreiding van uitgeademde luchtgedragen deeltjes. Dat is simpelweg waar en kan je niet omheen.

2: Dat de werken van de vaccins minder goed was dan gehoopt maakt ze niet ineens volledig waardeloos.

Jij kiest er puur voor om deze feiten volledig te ontkennen omdat het niet in jouw plaatje past, en het komt echt enorm debiel over.

Dit is dus zo'n mooi voorbeeld.

1: Mondkapjes beperken de verpreiding van uitgeademde luchtgedragen deeltjes. Dat is simpelweg waar en kan je niet omheen.

2: Dat de werken van de vaccins minder goed was dan gehoopt maakt ze niet ineens volledig waardeloos.

Jij kiest er puur voor om deze feiten volledig te ontkennen omdat het niet in jouw plaatje past, en het komt echt enorm debiel over.
Neem je nog steeds de boosters? Hoeveel heb je er genomen?

Er staat dat het gelekt is. Aldus the guardian, the BBC, the telegraph.

Andere Britse politici die het beamen.

Maar blijkbaar is het nepper dan Lolo Ferrari's t**ten en is iedereen die het gelooft meteen een verekkte mongol. Wat is er nodig dan om jullie te overtuigen?

Misschien komt het bij farage zelf vandaan

Gefaked door The Telegraph?
Google Matt hancock. Het is echt.
Er staat dat het gelekt is, aldus the BBC.

Maar blijkbaar is het nepper dan Lolo Ferrari's t**ten en is iedereen die het gelooft meteen een verekkte mongol. Wat is er nodig dan om jullie te overtuigen?
1678098580201.png

Weet wel dat als het 100% waar blijkt te zijn, jullie nu nogal erg voor lul staan. En ook bij elke volgende discussies waarin jullie weer zo overtuigt zijn van jullie eigen gelijk. Maar prima, be my guest.

Als dit allemaal 100% waar blijkt te zijn bied ik persoonlijk mijn excuses aan je aan en krijg je van mij een taart met een foto van mij met een ezelstaart waaronder staat 'je had gelijk, ik was duidelijk niet in staat de echte waarheid te zien'

Neem je nog steeds de boosters? Hoeveel heb je er genomen?
Ik persoonlijk niet, voor mij lijkt corona niet gevaarlijk genoeg en de boosters niet functioneel genoeg om de moeite te nemen voor een boosters te nemen.

Al is dat ook de mindset die ik heb van de griepprik en dat bleek toch een foute keuze dit jaar, zo veel zieker geweest dan de mensen om me heen die wel een griepbooster gehad hadden.

Terug
Naar boven