Fitness Seller

The One van Applied Nutriceuticals

Serieus? En als ie de pillen in een andere verpakking stopt?>

Amerika kun je het overal kopen, probleem is importeren. Als je gevat wordt kun je verklaring afleggen aan de douane en dat mag je netjes op het politiebureau doen. De pakkans is niet groot, maar toch.

zit er ook over na te denken, maar aan de andere kant, miss is dit nog net wat te hoog gegrepen voor mij.

Ik zit te twijfelen tussen deze en Ergopharm 1-AD. 1-AD schijnt meer voor kracht te zijn?

had wel van de gozer die aan mij levert, gehoord dat het niet relaxed is om te gebruiken (the one) als je aanleg hebt voor snel haar uitval (snel kaal worden).

(hou nl niet van creatine producten, en zoek iets (redelijk) goed. Maar ja, miss beter meer research doen voordat ik aan 1AD/The One ga?

Ben wel erg benieuwd wat het nou doet.

zit er ook over na te denken, maar aan de andere kant, miss is dit nog net wat te hoog gegrepen voor mij.

Ik zit te twijfelen tussen deze en Ergopharm 1-AD. 1-AD schijnt meer voor kracht te zijn?

had wel van de gozer die aan mij levert, gehoord dat het niet relaxed is om te gebruiken (the one) als je aanleg hebt voor snel haar uitval (snel kaal worden).

(hou nl niet van creatine producten, en zoek iets (redelijk) goed. Maar ja, miss beter meer research doen voordat ik aan 1AD/The One ga?

Waarom houd je niet van crea produkten?

omzetten in dht in je lichaam.

Iemand een idee waar het kan gekocht worden?

Ziet er wel een lekkere supp uit toch, verboden in nl te verkopen? Dan ist in belgië zeker volledig illegaal. Die engelse sites snel en betrouwbaar?

Waarom houd je niet van crea produkten?
Bij de producten die ik geprobeerd heb (NO-explode, NOS, RPM etc) heb ik tijdens de training nergens een gevoel bij. Bovendien lig ik er 's nachts lang van wakker, dus ja. Wat ik ook een nadeel vind is dat je de producten op een lege maag moet innemen (althans dat wordt geadviseert), 2 uur voor je training (dat was t toch?). Dit is voor mij nogal irri, want ik had ook weer gelezen dat wanneer je at in de twee uur na het innemen van het product, de werking verminderde. Dat was bij mij dus ook het geval. Ik eet meestal een 30 mins voor mijn training (avond eten) waarbij de werking vermindert. Ik had het ook ooit eens geprobeert om 2 uur voor de training niks meer te eten, en ja toen had ik zeker wel het gevoel van de pomp, de kracht, maar desalniettemin ging mijn training erg slecht (voor mn gevoel).

Kortom, al het gezeur er om heen vind ik niet lekker. Vandaar dat ik eigenlijk iets anders zoek.

Zat ook te denken aan test.boosters, maar ja, die dingen lijken me nogal wack/onzin.

Vandaar dat mij zo iets eerder aan spreekt. Maar ja, ik weet niet zo wat het allemaal voor risks mee neemt, het zelfde als bij AAS neem ik aan. Zo ja, dan ga ik me er eerst eens goed in inlezen.

rpn havoc
-----------
Whey erbij
-----------
en Advanced post workout

eey

iemand die weet wat je van The one kan verwachten?
want die crap wat erover op internet staat geloof ik niks van
dus maybe iemand met ervaring met dit product? :D

eey

iemand die weet wat je van The one kan verwachten?
want die crap wat erover op internet staat geloof ik niks van
dus maybe iemand met ervaring met dit product? :D

Ja, het is geen onzin hoor. Je kunt hier echt wel flink wat massa mee pakken echter is het probleem dat je eigenlijk gewoon steroïde slikt en geen supplement net zoals je bijvoorbeeld No-Explode of whey eiwitten zonder problemen kan gebruiken.

Het is voor boven de 18 jaar, als je het toch gaat gebruiken kan het je groei belemmeren etc (nou vind ik dit zelf een beetje gezeik maargoed). Stel je wordt er niet goed van en je gaat naar de dokter. Kijk dan niet raar op dat dokter opeens komt met termen zoals "uw testosteron is erg laag" of "uw leverenzymen zijn verhoogd", "uw bloeddruk is veelste hoog". Als je je dus niet goed ingelezen hebt dan weet je niet dat dit veel voorkomende klachten zijn, echter tijdelijk. En ga nou niet denken dat je dit zomaar kan slikken zonder problemen want dan kom je bedrogen uit.

waarom pakken mensen dit ? omdat het gemakkelijker te krijgen is dan aas ???
bij aas weet je tenminste wat je kan verwachten en natural ben je met deze meuk ook niet meer

Terug
Naar boven