AndroidHealthClinic

The Qontinent 2011

Dit jaar natuurlijk een spandoek met DBB op meenemen zodat de mede-DBB'ers een praatje kunnen komen maken!

Moet je wel een hoge tent en daar de vlag ophangen zodat je m over t hele campingterein ziet he! :D

Ja, dat heb ik gezien :D Was aan het denken, stelletje associalen die daar zitten. :p

haha en bedankt! :D

**** YEAH!

hebben jullie ervaring met hoe snel de kaartjes uitverkocht zijn?

uhm iemand had nog een dag van te voren een kaartje gehaald, maar ik denk dat t sneller verkoopt dat vorig jaar :)

Is natuurlijk maar een grapje he. Wist ik maar eerder dat jullie daar zaten. Kon ik een praatje komen maken :D

weet ik ;)

waar staat iedereen dan een beetje?

enige artiest waar ik 100% sta is lady kate, de rest weet ik nog niet :D wss korsakoff en noize suppressor ook maar kiek ik nog wel

• Topic Starter Topic Starter
ik en gainer mainstage - thunderdome - magic show :)
om de zoveel tijd wisselen naar gelang de namen maarja zullen we terplekke wel bekijken als de uren bekend zijn enz
vorige jaren altijd 50/50 thunder en main maar magic show en vooral de RAW zondag ook wel benieuwd naar

Godver*** waarom ben ik niet vrij :mad:

hoop ik ook voor je, anders post ik wel pics van qontinent van hoe vet t was terwijl jij thuis zit :trollfacex:
ik mag waarschijnlijk niet eens als ik niet overga :fuu: maar hoe doen jullie dat met eten enz? mag je gwn drinken en eten in je tent en dan feesten en dan als je wilt weer ff refillen in je tent?

Laatst bewerkt:
ik mag waarschijnlijk niet eens als ik niet overga :fuu: maar hoe doen jullie dat met eten enz? mag je gwn drinken en eten in je tent en dan feesten en dan als je wilt weer ff refillen in je tent?
dan moet je goed studeren he :) 15 jaar dan moet dat toch nog lukken

enjaa dat mag zeker maar men bb eten enz doe ik daar persoonlijk niet echt om eerlijk te zijn :o
even 3 dagen gewoon losgaan :D

dan moet je goed studeren he :) 15 jaar dan moet dat toch nog lukken

enjaa dat mag zeker maar men bb eten enz doe ik daar persoonlijk niet echt om eerlijk te zijn :o
even 3 dagen gewoon losgaan :D

ik had het ook niet over bb eten, maar drank en voedsel voor energie.

ja dat bedoelde ik dus maar dat mag dus wel? dat zou iig heel veel geld schelen :D

jup mag zeker hoor zolang het geen glas etc is staat wel op site :) scheelt idd veel geld gewoon dag ervoor naar de winkel en hele rugzak inslaan :D

savonds tijdens de party natuurlijk wel gwn daar drank kopen :p anders moet je om et half uur terug naar je tent

vorig jaar: 1e dag te laat, 2e dag vergeten eten te halen, 3e dag was zondag winkels dicht 4e dag naar huis

4 dagen lang op kipsate geleefd frikandellen friet en pizza :D

als je een camping ticket heb, mag je gewoon van feest terein naar de camping toe om bijv te drinken. Dit zul je niet mee terug mogen nemen op het feest :D

Glas word bij controleren bij de ingang al ingenomen dus als je bier of iets dergelijks wilt meenemen moet het in blik

( nja dit was op kennis van vorig jaar :D )

vorig jaar: 1e dag te laat, 2e dag vergeten eten te halen, 3e dag was zondag winkels dicht 4e dag naar huis

4 dagen lang op kipsate geleefd frikandellen friet en pizza :D

als je een camping ticket heb, mag je gewoon van feest terein naar de camping toe om bijv te drinken. Dit zul je niet mee terug mogen nemen op het feest :D

Glas word bij controleren bij de ingang al ingenomen dus als je bier of iets dergelijks wilt meenemen moet het in blik

( nja dit was op kennis van vorig jaar :D )

thx man, gwn van te voren tappen dan. wat was je eigenlijk kwijt aan 4 dagen junkfood?

ik doe gwn whey repen maken om mee te nemen, krijg ik tenminste nog wat goeds binnen. Maarja ik loop daar dan ook compleet nuchter :D

Terug
Naar boven