AndroidHealthClinic

The Qontinent 2012

Mits ik vrij krijg aanwezig :D

Dit feest is echt een must! Vorige jaar 1e x and im hooked! :heart:

Ik niet, heb decibel weekend al en ben net terug van vakantie voor qontinent. Hoor wel veel goede verhalen..

zowiezo aanwezig 4e keer op rij nu :D

Aanwezig :D 3e keer op rij.

• Topic Starter Topic Starter
Welke dag zou ik best gaan volgens jullie? Ik hou het meest van de commerciële, nieuwe hardstyle à la D-Block and S-tefan. Lijkt me logisch dus dat ik op zaterdag ga, want dan komen ze. Maar is de sfeer dan wel goed? Zou niet graag hebben dat iedereen zich aan het inhouden is voor zondag. Of is het juist omgekeerd, dat de sfeer op zondag minder is omdat iedereen al naar de kloten is na 2 dagen feesten?
Ja sorry, heb niet zo veel ervaring met festivals. :o

3e keer op een rij aanwezig. Tymen ( de dbber ) dus ook :)

word weer onmundig dik feestje vol met gekke belgen! :D

Zou niet graag hebben dat iedereen zich aan het inhouden is voor zondag. Of is het juist omgekeerd, dat de sfeer op zondag minder is omdat iedereen al naar de kloten is na 2 dagen feesten?
Ja sorry, heb niet zo veel ervaring met festivals. :o

De sfeer is elke dag top. Ook al regent t, iedereen blijft feesten. Welke dag je komt, t word een knaldag :D

• Topic Starter Topic Starter
Leuk! Dan zal ik wel op zaterdag gaan aangezien het dan tot 1u duurt en zondag maar tot 23u. :)

Aanwezig! Alleen nog geen idee hoe of wat :)

Zeer waarschijnlijk aanwezig! :)
Iemand ervaring met de strengheid en grondigheid van de controles, van de security op de camping?

Is goed te doen, als je eerste dag aankomt gewoon even aan je rugzak voelen en vragen of je niets van glas bijhebt etc (als je er volgens hen verdacht uitziet kan dit natuurlijk wel wat grondiger zijn)
En voor de rest elke keer als je het festivalterrein opgaat een controlepunt waar ze je fouilleren

Dus ik kan m'n tassen makkelijk vol met bier gooien?

Hangt ervan af wat je vol met bier noemt :D
Zolang ze het niet voelen aan de buitenkant of zien als ze je tas even openmaken zit je waarschijnlijk wel safe
Staan honderden mensen te wachten in de rij dus gaan heus niet iedereen grondig controleren

Hangt ervan af wat je vol met bier noemt :D
Zolang ze het niet voelen aan de buitenkant of zien als ze je tas even openmaken zit je waarschijnlijk wel safe
Staan honderden mensen te wachten in de rij dus gaan heus niet iedereen grondig controleren
Oke goeie! :D

Sowee strenge controles daar

Wij ook geen last gehad van controles. hadden tog redelijk wat snoepjes mee.

Was mijn eerste keer. volgens jaar zeker weer!!

Terug
Naar boven