XXL Nutrition

The Qontinent 2012

hoezo hebben geen last gehad hoor
vet weekend achter de rug :D

Kom je daar aan halen ze je tas ondersteboven alle broekzakken open , zelfs me lenzenvloeistof heeft die gek nog gedronken om te kijken of het nietsanders was.
(Gelukkig niet in me sokken gekeken!!:rolleyes:)Daarna nog zaterdag en zondag 4x drugshonden(eerder schrikhonden/puppies :D ) langs de tenten zien lopen met stuk of 5 popo erachter..

Vind het zelf wel beetje overdreven.

Oja en welke DBB'er heeft hier op de camping gedreigd iemand neer te steken? Was heel drama :D

Kom je daar aan halen ze je tas ondersteboven alle broekzakken open , zelfs me lenzenvloeistof heeft die gek nog gedronken om te kijken of het nietsanders was.
(Gelukkig niet in me sokken gekeken!!:rolleyes:)Daarna nog zaterdag en zondag 4x drugshonden(eerder schrikhonden/puppies :D ) langs zien lopen met stuk of 5 popo erachter..

Vind het zelf wel beetje overdreven.

Haha dan zag je er heel verdacht uit, ons hebben ze gewoon doorgelaten, geen enkele rugzak gecontroleerd. Drugshonden heb ik ook niet gezien. Ook maar een paar keer gefouilleerd geweest aan de ingang naar de stages.

Haha dan zag je er heel verdacht uit, ons hebben ze gewoon doorgelaten, geen enkele rugzak gecontroleerd. Drugshonden heb ik ook niet gezien. Ook maar een paar keer gefouilleerd geweest aan de ingang naar de stages.

Zie er niet echt verdacht uit al zeg ik het zelf, maten van me waren wel goed dronken :) Zat zelf helemaal in begin van de camping dus drugshonden zijn misschien niet ver geweest.

Wel vreemd hor, ik ben zaterdag geweest en niemad van ons werd gefouillerd.
En geen 1 drugs hond gezien, wel veel politie inderdaad.

Was wel weer een mooi feestje! :D

Ik mocht in 1x doorlopen, mooi feestje hoor!

Terug
Naar boven