Tja, het is altijd vervelend om zo een beelden te moeten zien. Maar dit is gewoon een leefwijze. Geld en voedselhulp haalt geen ene *** uit bij deze mensen, ze zijn te lui om te werken dus het zal daar nooit wat worden !
Het is belachelijk dat europa zo een landen moet onderhouden, kennisen van mijn moeder hebben in afrika gewoont, het schijnt dat je als vrouw daar niet alleen over straat kan want dan word je verkracht, bij deze arme mensen hebbe ze het hele huis leeggeroofd en de hond doodgeslagen (klein hondje)
Een oude collega van mijn vader heeft een vrouw ook uit 1 of ander afrikaans land, hun zijn daar afgelopen jaar in januari op vakantie geweest. Deze mensen doen heel de dag he-le-maal niks ! het enige wat hun doen is bier drinken en in een hangmat liggen en heel ordinair leven van het geld dat dit vrouwtje elke maand op stuurt (waar zij wel hard voor werkt!)
Ik ben bang, en sommige link(s)e personen op het forum willen dit gewoon niet inzien maar Afrika is echt niet meer te redden, we zouden er beter aan doen om er een grote hoge dikke muur om heen te metselen.
Ik ben niet rasistisch maar realistisch.
Zo erg dat je zulke woorden durft uit te spreken.
Hoe kan je mensen in Afrika gaan vergelijken met mensen hier uit het westen.
Er zijn luie afrikanen en die heel hard werken, er zijn hard werkende Nederlanders en die te lui zijn en liever een uitkering trekken.
Ze werken zeker met minder stress dan dat wij hier doen, maar daar is ook de leefomstandigheid naar.
Met hitte hou je het niet lang vol om de hele dag te zwoegen.
Boeren hebben een ander werkritme dan mensen in een stad.
En je zegt het zal daar nooit wat worden,...wat moet er van worden dan?
Wat heeft geld geven te maken met dat er misdaden plaatsvinden, zoals overal op de wereld en in bijna elke stad?
Wat heeft de dood van een klein hondje ermee te maken?
In Nederland duwen ze stokken in achterste van dieren..
Als er geld word gegeven dan is dat aan ontwikkelingshulp.
Nederland geeft geen wapens.
Je hebt het over één of ander Afrikaans land.
Je hebt het over een oude collega van je vader en die zijn vrouw.
Lekker vaag, en een paar mensen vergelijk jij gelijk met alle Afrikaanse landen.
Weet je wat ik denk,..dat jij de lui bent en te onmenselijk om door te denken, om toe te geven en om respect te tonen voor alles wat leeft.
Je zou er beter aan doen om die muur eerst om jezelf te slopen...