El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironmind zei:Ik vind het erg dat Theo gedood is, maar slim was zn provencerende-levenswijze ook weer niet natuurlijk!
Hij noemt dingen over de Moslims, die misschien wel waar zijn, maar dat is niet zijn zaak, om dat neer te halen! Moslims vinden onze gewoontes misschien ook erg vreemd en bizar, maar hun verfilmen dat niet, het is oprecht een belediging naar die bevolkingsgroep...
Hoe zouden wij 'autochtonen' het vinden, als allochtonen films maken met daarin moeder en dochter die samen op de wallen werken, zoonlief aan de dope en allemaal ongelovige k*thonden/kafiers zijn?
Dan raak je geirriteerd en voel je je tevens geintimideerd...
Nogmaals, vrijheid van meningsuiting is wat anders dan beledigen en uitspugen van mensen die 'anders' zijn.
Theo kon helaas geen blad voor de mond nemen, dat werd hem helaas fataal!
Amen! Plus, wij kunnen nog ergens de humor van inzien.DBC01 zei:Theo hoefde al die jaren geen blad voor de mond te nemen dus waarom de laatste 3 jaar wel?
Omdat meer en meer Arabische mensen in Europa aandringen op restricties voor pers en filmmakers.
Een Israelische mevrouw heeft daar een mooi boek over geschreven; 'Eurabia'.
We zijn al ons belangrijkste goed in NEderland kwijt en-we-weten-het-niet-eens!
Vrijheid van meningsuiting, zoals dat bij ons is vastgelegd, bestáát niet meer! Het is aan banden gelegd! Neetje bij beetje zodat wij er zelf begrip voor zouden hebben dat ons fundamentele rechten zouden worden afgenomen. Wij hebben tegen de Moslim-medemens gezegd: Akkoord, wij korten onze vrijheden in opdat jullie je koest houden.
Maar wij zouden in ieder geval geen filmmaker met een mes bewerken en hem kogels door z'n kop jagen. We zouden niet dreigen met Westerse Kruistochtoorlogen tegen Arabische landen omdat er spotprentjes van hoertjes op dee wallen of Jezus aan t kruis zijn gepubliceerd.
We zouden mensen die zulke films over Westerlingen maken vierkant uitlachen. En dat doen we nu al. De sprookjes die de Moslim-jeugd in eigen land dagelijks krijgt te horen als zouden concentratielampen en jodenvervolging in de 2e wereldoorlog nooit hebben bestaan, daar lopen we hoofdschuddend langs. We killen er geen leraar om die er les in geeft.
Wij zijn vredelievender dan al die doeken bij elkaar. Dus je opmerking probeert wat te zeggen maar slaat nergens op.
pat21 zei:
The Rock zei:Installeer RealAlternative of anders RealPlayer, dan werkt het wel.
Ontopic:
Ja, Theo nam geen blad voor de mond. Hij zei wat hij er van vond, en dat was zijn goed recht. Alleen vind ik dat hij zijn boodschap slimmer had kunnen brengen.
Als hij zijn woordkeuze iets had veranderd had hij waarschijnlijk niet veel problemen gehad. Ik kan me voorstellen dat als iemand een heel volk Geiteneukers noemt dat bepaalde mensen zich beledigd voelen. Op sommige punten had hij wat genuanceerder moeten zijn imo. Niet voor mij, maar voor zijn eigen veiligheid.
Maar goed, dat was Theo nu eenmaal. Zeggen wat je denkt, en schijt aan iedereen die er een probleem mee heeft. Als je kijkt hoe het nu staat in Nederland en als je ziet welke kant we opgaan, had hij wel gelijk.
Zelda zei:Prachtig fragmentje. Ik kan hem op geen enkele onwaarheid betrappen. Ik vind het eigenlijk schokkend dat sommige mensen hier nog durven zeggen dat het wel een beetje zijn eigen schuld is dat hij is vermoord. Die mensen mogen van mij gelijk een enkeltje Iran nemen. Ze geven hier immers mee aan dat ze totaal niet begrijpen wat vrijheid van meningsuiting betekent. Iemand een geitenn**ker noemen is inderdaad niet erg aardig, maar als je daarom iemand vermoordt, of het normaal vindt dat iemand daarom wordt vermoord moet je oprotten uit dit land.
Het is trouwens zo triest he, hij ws net gestopt met roken, had een maagband genomen, en wilde emigreren. Net te laat.