Fitness Seller

Theo wat had je gelijk...

SageFrancis zei:
Weetje wat ik eens ga doen, stelletje dumbnuts, ik ga eens naar de bibliotheek en ikga daar de Koran lenen, als ze die daar hebben. Desnoods leen ik het van een vriend, ik ben beniewd of ik dit daarin terug kan vinden. Als dat zo is... lordy, waar zijn ze dan mee bezig!

Ik ga boeken raadplegen bitches!!!!!! Ehm niet om mijn gelijk(over de manier hoe ik denk) te halen, maar ik ben serieus benieuwd of dat er zo instaat en of er niet een verhaal instaat dat allah die kerel opeens naar de hel stuurt(wat dan nu achterwege wordt gelaten ofzo..)
Bijv.

Mohammed zei:"Terreur zaaien"
en dat ze dan dit achterwege laten
"dat is wat terroristen doen, laat je niet beduvelen en houdt van elkaar" ofzo.. Een zinnetje uit de koran of bijbel kan niet genoeg zeggen over een geloof. That's why, i must.. scrutinize!

Bro, kijk uit met dat boek! Voor je het weet sta je met een riem C4 om en een ontstekingsmechanisme in de hand op het centraal station van A'dam.

DBC01 zei:
Ach joh Sage, morgen komt er weer iemand uitleggen dat die tekst hierboven juist helemáááál niet zo letterlijk bedoeld is. Het gaat dan om de strijd in je hart ofzo. :rolleyes:
Kan er beter zelf achterkomen dan het van iemand horen ;)

@ RobG:
amsterdam??? nee man, arnhem gaat als eerst..
ahhaah grapske. Nee ik wil alleen weten of het allemaal klopt wat er instaat. Ik ben niet zo van islamitische propaganda noch van amerikaanse/westerse propaganda... Liever realistische kijk. Hoe kan ik dat het beste ondervinden.. iig door er zelf achteraan te gaan toch?

DBC01 zei:
Ach ga lekker spelen :roflol:
Wat wil je nou? Populaire kreten gaan roepen? Makkelijk. In je volgende post ben ik vast de Tweede Hitler of het neefje van Stalin.

Stoker! :fu: :D

Hmm, je bent geirriteerd?
Tweede Hitler had ik nog niet aan gedacht, maar voel je iets voor WO III dan?
Jij bent die persoon die telkens Allochtonen-problemen naar voren brengt, dat zegt iets over je...

Rascisme is tegenwoordig meer Cultureel geworden.
Uitspraken tegen zwarten doen we niet meer zo snel, dat verraad je rascistische aard, maar Rascisme tegen Moslims is haast niet zichtbaar!
Je kunt zeggen; 'ik vind dat een achterlijke Cultuur', daarbij zeggen dat het je mening is... Terwijl je je eigenlijk Superieur voelt tegenover de andere Cultuur!
Eigenlijk haat je die 'achterlijke-mensen', toch?
Dat is in mijn ogen een vreemde manier van leven... Hoe heb je op deze manier nog tijd om te genieten?

Ironmind zei:
Hmm, je bent geirriteerd?
Tweede Hitler had ik nog niet aan gedacht, maar voel je iets voor WO III dan?
Jij bent die persoon die telkens Allochtonen-problemen naar voren brengt, dat zegt iets over je...

Rascisme is tegenwoordig meer Cultureel geworden.
Uitspraken tegen zwarten doen we niet meer zo snel, dat verraad je rascistische aard, maar Rascisme tegen Moslims is haast niet zichtbaar!
Je kunt zeggen; 'ik vind dat een achterlijke Cultuur', daarbij zeggen dat het je mening is... Terwijl je je eigenlijk Superieur voelt tegenover de andere Cultuur!
Eigenlijk haat je die 'achterlijke-mensen', toch?
Dat is in mijn ogen een vreemde manier van leven... Hoe heb je op deze manier nog tijd om te genieten?
goedgezegd!

Ik lees dit soort topics niet eens meer...:rolleyes:

Terug
Naar boven