als jij je een beetje meer zou verdiepen in de islam als het oppervlakkige gedoe wat je nu vertoond zou je weten dat wat ik zeg klopt, want wat heb ik eraan dingen goed te praten die niet goed te praten zijn, omdat ik een paar forum-members iets leuks wil laten horen

3dubbel niks dus, daarom zeg ik je wat Islam verteld, en niet hoe het gepraktiseerd word, dat weet jij net zo goed, maar aangezien je het blijkbaar niet kan rijmen met het praktiseren van de moslims in nederland lijk je er (zoals nu dus) nogal moeite mee te hebben.
daarnaast ben jij degene die de afgelopen tijd overdreven bezig is met alles wat allochtoon of moslim is een bepaalde hoek in te drukken aangezien dat jou vorm van vrijheid van meningsuiting is, je mag je gang gaan.
maar je weet dondersgoed dat jij niet je informatie over wat de Islam zegt van betrouwbare plaatsen weghaald, en waarom niet? omdat je waarschijnlijk niet eens weet waar je zoeken moet, dat de praktijk anders werkt en dat ik door marokkanen jaren terug heel anders werd bekeken en behandeld als nu, om maar 1 klein voorbeeld te noemen, dat weet ik. dat het praktiseren anders word gedaan als het hoort, dat weet ik, en dat veel mensen islam als excuus gebruiken om hun zaakjes te regelen weet ik ook.
maar de manier waarop je deze alinea neergooit hier in dit topic getuigd van weinig kennis van wat de media zo mooi "de ware islam" noemt. wat dat betreft ben ik er verder klaar mee wat dit topic betreft, ik heb je diverse malen gewezen op hoe moslims met niet gelovigen om moeten gaan, hoe ze zich moeten gedragen in een land als nederland, maar aan je uitspraken te zien begrijp je het niet helemaal, of misschien laat je je dusdanig door jezelf opnaaien dat je het niet meer wilt begrijpen, jammer maar helaas, als je een beetje die mohammed b en zn rechtszaak had gevolgd zou je allang begrepen hebben dat die gast ver afgedwaald is van datgene waar hij zo zijn best voor wil doen, en dat er hooguit een handjevol moslims is die vinden dat hij goed bezig is, en begin niet over al die mocro's die stonden te juichen toen ze het hoorden, het verschil tussen een reljongere en een moslim die zn best doet is ook al aan bod geweest in mijn uitleg. ik hou het voor gezien in dit topic