MuscleMeat

TheXBuilders's Log

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren had ik weer lekker getraint, dus die post ik weer eventjes.

Borst

Bench Press

stang x 15
50*12
55*10
65*7
70*4
80 x 1 zelf, daarna probeerde ik hem nog een keer te doen alleen had ik hulp nodig.

Incline dumbbell fly (per arm)
12*12
14*10
16*8
16*6

Chest press
59*12
64*10
69*8
73*6
82*2

Decline bench press
45*12
50*10
55*7
60*3
Was helemaal op hier.

Biceps

Barbell curl (EZ-stang)
30*12
30*10
35*8
40*6

Dumbbell curl
12*12
14*10
16*8
18*4
20*2

Machine preacher curl
23*12
27*10
32*8
36*6
45*2

Dat was mn training alweer van gister. en vandaag lekker dagje rust en dan morgen weer Schouders en Benen als ik er aan toe kom.

Bench press is in de smith machine? Zou dan beginnen met decline, los vergt meer van je kracht en zwaarste oefening eerst als je maximaal wilt presteren. ik zou er nog 1 incline press oefening bijdoen voor bovenkant borst. incline dumbbell press of incline bench press.

Bench press is in de smith machine? Zou dan beginnen met decline, los vergt meer van je kracht en zwaarste oefening eerst als je maximaal wilt presteren. ik zou er nog 1 incline press oefening bijdoen voor bovenkant borst. incline dumbbell press of incline bench press.

ja is in de smith, ze hebben daar ondertussen nog steeds geen fatsoenlijk ding neer gezet. maar oke bedankt, zal volgende week een incline press oefening toevoegen.

Vandaag ben ik niet aan mn training toe gekomen. Ik moet op woensdag ook altijd rugbyen, alleen vanwege de bevroren velden zijn we naar een andere sportschool gegaan, een plaatsje verder op.

hier werden we helemaal begeleid, en kon ik dus niet mn eigen schema toepassen, het was meer een bodypump trainingkje, stelde niet veel voor, dus niet de moeite waard om alles te posten. nu vrijdag weer rug en triceps en die zal weer gewoon verlopen.:D

Gisteren weer getraint.

Rug

Deadlift
80*12
100*8
120*5
140*1

Lat Pulley (Front)
55*12
60*10
65*6
70*2

Seated Cable Rows
45*12
50*10
55*8
55*6
60*2

Straight arm pulldown
14*12
18*10
23*8
27*6

Triceps

Kickbacks
7*12
8*10
8*8
9*6

Lying dumbbell triceps extension (per arm)
6*12
7*10
8*8
9*6
10*4

Triceps pushdown(cable)
23*12
27*10
27*8
32*6

One-Arm Triceps Extension
7*12
8*10
9*8
10*6
12*4

zo dat was die alweer

gisteren tijdens mn rugby training geblesseerd geraakt. nu is mn kraakbeen bij mn sleutelbeen af gescheurt en moet 2 weken sowieso in een mittela en 3 weken sowieso niet sporten:mad: zal dus paar weken er uit liggen.

gisteren tijdens mn rugby training geblesseerd geraakt. nu is mn kraakbeen bij mn sleutelbeen af gescheurt en moet 2 weken sowieso in een mittela en 3 weken sowieso niet sporten:mad: zal dus paar weken er uit liggen.

Das kak, bij je middenrif of richting je schouder?

Beentjes trainen kan wel, alleen squatten gaat un nie worden nie.

Das kak, bij je middenrif of richting je schouder?

Beentjes trainen kan wel, alleen squatten gaat un nie worden nie.

wat ze mij vertelde op het ziekenhuis was dat het kraakbeen tussen mn sletelbeen en borstbeen was afgescheurt. ik baal er wel goed hard van. wat is jou advies? gewoon goed blijven eten en dergelijke en goed mn rustpakken?

wat ze mij vertelde op het ziekenhuis was dat het kraakbeen tussen mn sletelbeen en borstbeen was afgescheurt. ik baal er wel goed hard van. wat is jou advies? gewoon goed blijven eten en dergelijke en goed mn rustpakken?

Het is afgezien van je blessure helemaal niet erg om een tijd niet te trainen, sterker nog iedereen zou om de 3 maanden ongeveer 12 dagen rust moeten pakken om het centraal zenuwstelsel kans te geven om te herstellen. sluierende blessures krijgen zo ook de tijd om te helen.

Goed blijven eten is idd belangrijk, je zult wel minder gaan eten omdat je lichaam minder voedsel nodig heeft als je niet sport.
Absoluut niet gaan sporten voordat je daarvoor toestemming hebt van een medisch of paramedische hulpverlenen(fysio).

oh oke, dan ben ik wel meer gerustgesteld haha. ik werd vanochtend gebeld door het ziekenhuis dat ze de foto´s die gister gemaakt zijn nog eens hebben bekeken, en dat ik morgen gelijk terug moet komen, naar de gipspoli, dus ik denk dat ze miss toch nog iets op de foto gezien hebben, dus maar weer afwachten tot morgen.

wel balen al die dingen. gisteren van 11 tot 3 op het ziekenhuis geweest, spoedeisende hulp tenslotte, om alleen foto´s te maken. ik moest een half uur wachten tot een verpleger mij een mitella kwam brengen en dan bellen ze me de volgende ochtend op dat ik morgen weer terug kan komen.

Vandaag CT-scan laten maken. er is niet zo heel veel aan de hand eigenlijk, alleen dat mn sleutelbeen te ver van mn gewricht af staat. Gelukkig staat ie niet scheef, hij staat recht tegenover mn gewricht, dus nu maar rust nemen zodat die de tijd heeft om goed op zn plek te gaan zitten. De arts zei dat ik er waarschijnlijk wel een weekje of 4 zoet mee zal zijn.

Vandaag weer getraint, ik kon het niet laten om toch te gaan. heimwee :p
heb gewoon lekker rustig getraint met lichte gewichten. Mn sleutelbeen was wel nog gevoelig, vooral bij borst. maar ik was wel tevreden, vooral dat ik gewoon weer kon trainen. verder niet intressant om het te vermelden hier wat ik precies getraint heb.

Gister heb ik weer lekker schouders en benen getraint, gaat verder wel goed met mn sleutelbeen, zit nog wel in mn herstelfase. vanaf volgende week kan ik weer volle bak trainen dus vanaf dan ga ik weer mijn log bij houden.
gisteren tijdens de rugby training wel flinke klappen op moeten vangen met mn schouder en toen was die wel wat gevoelig maar nu voel ik hem niet. aankomend weekend is het hier carnaval, dan even flink los gaan en nergens op letten en vanaf dan weer goed aan de slag.

Terug
Naar boven