XXL Nutrition

Tiener tuigt kleuter af

ziek, zulke gasten mogen doodgemept worden, zulke zwakkelingen...

respect hoor! je moet maar durven tegen een kleuter!

Dat dat gewoon gebeurt heh? ****! :mad:

Belachelijk, naar een heropvoedingskamp ermee...

Nou las ik effe iets anders in die titel. :o

@shutter: Blijkbaar ze angst voor kleuters onder ogen moeten komen.

Wel lekker triest, hangt iedereen op de hoek beetje praten over wat je gedaan heb: "breezerslok" Yo man heb van die kankerkleuter even paar meppen verkocht deed echt te rof man" Slok. Ja man ja man.

omg aftuigen die handel.

zal hen leren van zonder leurdersbewijs spullen te verkopen op straat.
Komen die 2 tieners op voor het onrecht in de wereld, wil men ze nog straffen ook

half jaar siberie doen ze het nooit meer

oog om oog tand om tand afslaan die gasten

................

Als straf verdrinken in sinaasappelsap :thumbup:

Neem zijn DNA maar :rolleyes:, kunnen we ons daar druk om maken.

(Novum) - Een 5-jarige jongen is in Bilthoven mishandeld toen hij op straat water en limonade verkocht. Hij trok dinsdagmiddag met drie andere kinderen de aandacht van twee langsfietsende tieners. Die keerden vervolgens om, waarna een van hen de kleuter schopte en sloeg, laat de politie zondag weten.

De vier kinderen waren met een tractortje drank aan het verkopen aan fietsers en wandelaars. Toen de twee jongens rond 15.00 uur langs kwamen fietsen, toeterde een van de jonge verkopers. De fietsers riepen iets naar de kinderen, waarna drie van hen wegrenden. Het overgebleven jongetje werd geschopt en geslagen. Ook vernielde een van de jongens tussen de 14 en 18 jaar de tractor van het slachtoffer. Hierna gingen de verdachten er op hun fiets vandoor.

De politie is op zoek naar getuigen. Het tweetal zou eerder op de dag ook een ouder echtpaar hebben lastiggevallen.

Groots gelijk; aftuigen die jonge superdudes om op zo'n leeftijd op klaarlichte dag met tractortje drank te verkopen aan omstanders, en als je dan nog ff voor geluidsoverlast gaat zorgen door naar omstanders te toeteren vraag je dr omm, om het onfatsoen dr uit geslagen te krijgen.

.. OT: belachelijk, misselijkmakend, kansloos en wsch. weer 'buitelanders'..

Laatst bewerkt:
Groots gelijk; aftuigen die jonge superdudes om op zo'n leeftijd op klaarlichte dag met tractortje drank te verkopen aan omstanders, en als je dan nog ff voor geluidsoverlast gaat zorgen door naar omstanders te toeteren vraag je dr omm, om het onfatsoen dr uit geslagen te krijgen.

.. OT: belachelijk, misselijkmakend, kansloos en wsch. weer 'buitelanders'..

Het is geen drank meisie, het gaat om water en limonade.

Ken genoeg 5/6 jarige jochies in mijn wijk die ik ook nog wel een blauw oog zou willen slaan.

Intriest, gewoon op dezelfde manier straffen; deftige aframmeling door een aantal buffe gasten. Gevolgd door een 'asspounding' van jewelste...

Ken genoeg 5/6 jarige jochies in mijn wijk die ik ook nog wel een blauw oog zou willen slaan.

Jij woont zeker in de verkeerde wijk ? Ik zou echt geen 5/6 jarig jochie weten welke ik graag op z'n gezicht zou willen meppen hoor... (dat is misschien ook wel de reden dat jij in die buurt woont, en geen agent meer bent. :D)

Terug
Naar boven