Fitness Seller

Nieuws Tieners slaan vrouw in coma

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Tieners slaan vrouw in coma GERAARDSBERGEN - Vijf jongeren tussen 14 en 19 jaar hebben in Geraardsbergen een 64-jarige vrouw in coma geslagen bij een handtasdiefstal. De daders zijn opgepakt maar meteen weer vrijgelaten...

De verdachten, jongeren uit Brussel en Lessen, wilden vrijdag op klaarlichte dag de handtas van Christiane De Cremer stelen. Om dat te bereiken werd het slachtoffer genadeloos geschopt en geslagen.

De hersenen van de vrouw kregen geen zuurstof meer en haar gezicht werd verbrijzeld, meldt Het Laatste Nieuws. Vier dagen na de mishandeling, vecht de vrouw nog steeds voor haar leven.

Verdachten vrij

In België is na de misdaad grote ophef ontstaan omdat het Belgische Openbaar Ministerie het blijkbaar niet nodig vond om één van de daders aan te houden of naar een instelling te sturen. "We weten niet wie precies verantwoordelijk is voor welke feiten, iedereen vertelt een andere versie", meldt een woordvoerder in Het Laatste Nieuws. De verdachten zitten inmiddels alle vijf thuis bij hun familie.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4007546/__Tieners_slaan_vrouw_in_coma__.html?p=1,2

Te kansloos dit. vrijlaten?? kapotmartelen dat schorum. Beter is het recht in eigen hand nemen in dit soort gevallen.

die dunne nekjes van dat tuig even 360 graden draaien en je bent er van af.

Ziek.

Voor verkeerd parkeren wordt je nog harder gestraft.

Ik zou wel eens met de DBB knokploeg op pad willen om dit soort jongeren hun verdiende straf te geven.

Tja, nog maar eens een teken hoe fout het allemaal zit

Zeker marokkanen

lekkere stad daar Brussel. Misschien dat de moslimpartij daar in de toekomst iets op weet te vinden (vrouwen verbieden buiten op straat te lopen bijvoorbeeld)....:rolleyes:

omgekeerde wereld. In Nederland zal dit niet zo snel gebeuren. Bestaat er geen openlijk geweld in Belgie? Dan kan je ze gewoon vasthouden. Dit is te extreem voor woorden.

Snap wel dat Belgen geen vertrouwen hebben in Justitie met dit soort berichten

sorry maar belgië is gewoon kut

Potverdomme, hoor net op het nieuws dat er weer een enorm geval van laksheid in straf is voorgevallen in ons bekrompen k*tland. Enkele jongeren tussen 14 en 19 jaar hebben naar het schijnt tijdens een tassenroof een vrouw van 64 in coma geklopt en ze vecht nog steeds voor haar leven.

En wat doet ons gerecht met de jongeren, ze laten ze vrij !!! WTF????:mad:

Wat vinden jullie hier nu van? nog maar eens het zoveelste bewijs dat België een enorm k*tland is dat gerund wordt door apen

Komt ervan straffeloosheid. Welcome in Belgium.

jah maar durf maar eens een gsm stelen van een politieagent

Overvaller korpschef Baelemans riskeert jaar cel

4 reacties
E-mail bericht
Bookmarken/Delen
11:33 Soufienne S., de 22-jarige overvaller van de Antwerpse korpschef Eddy Baelemans, riskeert een jaar cel en een boete van 550 euro. Dat is de straf die het openbaar ministerie vorderde.

In maart werd korpschef Baelemans op straat aangevallen door de jonge Tunesiër. S. sloeg Baelemans een gebroken neus en beroofde hem van zijn gsm.

De procureur wil Ramzi B., de jongeman die de gestolen gsm doorverkocht, acht maanden achter de tralies. Ook tegen hem werd een boete van 550 euro gevorderd.

Dinsdag komt de zaak voor de correctionele rechtbank van Antwerpen. De korpschef was niet aanwezig op de zitting. Hij stelde zich ook geen burgerlijke partij. Op 9 juni wordt het vonnis uitgesproken

dan gaat het ineens wel

Twee ogen voor een oog. Lijkt me een faire regeling, aangezien het slachtoffer niet de keuze had om zich te onttrekken aan het geweld.

Potverdomme, hoor net op het nieuws dat er weer een enorm geval van laksheid in straf is voorgevallen in ons bekrompen k*tland. Enkele jongeren tussen 14 en 19 jaar hebben naar het schijnt tijdens een tassenroof een vrouw van 64 in coma geklopt en ze vecht nog steeds voor haar leven.

Wat vinden jullie hier nu van? nog maar eens het zoveelste bewijs dat België een enorm k*tland is dat gerund wordt door apen

ik heb vandaag de krant gelezen toen ik net wakker was, en heb ongeveer net hetzelfde gezegd :) Belgie is een ****ing k*tland geworden.

ik ben het ook beu, da kan toch ni meer zoals het nu verder gaat. Elke grove misdaad wordt onbestraft gelaten waardoor die gangstertjes uit brussel en omstreken het gevoel krijgt dat ze alles kunnen doen en laten.

ik woon op 5 minuutjes van geraardsbergen, en het valt alsmaar meer op dat er hier overlast komt van groepjes jongeren die uit brussel en omstreken afzakken omdat hier politie nog niet zo ontwikkeld is tov in de hoofdstad.

We zijn echt op weg naar een regelrechte farwestcultuur, oog om oog, tand om tand, want de politie en gerecht beschermt de gewone burger niet.

Ben ik racist? nee geen racist, maar laat ons zeggen dat door de gebeurtenissen van de laatste maanden racisme niet meer afkeur en zelfs een bepaalde sympathie en begrip begin voor te krijgen.

Ik wil gewoon dat er wordt opgetreden tegen het krapuul uit de grote steden en die ****ing regering van de laatste jaren laat alles oogluikend toe.

Alleen flitsboetes voor het geld interesseert hun, voor de rest niets :(

Maar wel amateursporters controleren en berispen, wat een ****ing apenland.

ik heb vandaag de krant gelezen toen ik net wakker was, en heb ongeveer net hetzelfde gezegd :) Belgie is een ****ing k*tland geworden.

ik ben het ook beu, da kan toch ni meer zoals het nu verder gaat. Elke grove misdaad wordt onbestraft gelaten waardoor die gangstertjes uit brussel en omstreken het gevoel krijgt dat ze alles kunnen doen en laten.

ik woon op 5 minuutjes van geraardsbergen, en het valt alsmaar meer op dat er hier overlast komt van groepjes jongeren die uit brussel en omstreken afzakken omdat hier politie nog niet zo ontwikkeld is tov in de hoofdstad.

We zijn echt op weg naar een regelrechte farwestcultuur, oog om oog, tand om tand, want de politie en gerecht beschermt de gewone burger niet.

Ben ik racist? nee geen racist, maar laat ons zeggen dat door de gebeurtenissen van de laatste maanden racisme niet meer afkeur en zelfs een bepaalde sympathie en begrip begin voor te krijgen.

Ik wil gewoon dat er wordt opgetreden tegen het krapuul uit de grote steden en die ****ing regering van de laatste jaren laat alles oogluikend toe.

Alleen flitsboetes voor het geld interesseert hun, voor de rest niets :(

Groot gelijk, ik woon ook niet ver van GB maar potverdomme zeg, met dat k*ttige tuig dat hier binnenkomt. De bevolking moet maar eens snel ballen kweken en zelf is optreden. Want ik begin het grondig beu te worden

Groot gelijk, ik woon ook niet ver van GB maar potverdomme zeg, met dat k*ttige tuig dat hier binnenkomt. De bevolking moet maar eens snel ballen kweken en zelf is optreden. Want ik begin het grondig beu te worden

Probleem is dat als mensen met een job en een toekomst (zoals wij :D) zoiets doen, we blutgeprocedeerd worden en enkele duizenden euro's moeten dokken aan slachtoffer, advocaten etc...

Heb zo'n geval zelf voorgehad jaren geleden. Als ik nu zie hoe iedereen er gemakkelijk vanaf komt, had ik beter al mijn bezittingen toen verkocht, en geld ergens cash weggestoken. Dan had het me ook niets gkost :)

Pff het is in elk geval ****ed up, de laatste weken/maanden zijn het gewoon constant berichten van mensen die ongestraft vrijgelaten wordne voor heel ernstige feiten :(

Normaal gesproken kan in Nederland een verdachte vrijgelaten worden als dit niet het belang van het onderzoek schaadt en er geen vluchtgevaar is. In bovenstaand geval echter blijkt dat door tegenstrijdige verklaringen het onderzoek niet voltooid is, dus begrijp ik niet waarom men is vrijgelaten. Een andere reden voor vasthouding tot het proces en een mogelijke veroordeling is wanneer de rechtsorde ernstig geschokt is. Ook hier lijkt wel in enige mate sprake van.

Maar durf vooral geen 5 km per uur te snel te rijden. dan ben je een potentiële moordenaar en zouden ze je voor de rest van je leven opsluiten.

Terug
Naar boven