ik heb vandaag de krant gelezen toen ik net wakker was, en heb ongeveer net hetzelfde gezegd

Belgie is een ****ing k*tland geworden.
ik ben het ook beu, da kan toch ni meer zoals het nu verder gaat. Elke grove misdaad wordt onbestraft gelaten waardoor die gangstertjes uit brussel en omstreken het gevoel krijgt dat ze alles kunnen doen en laten.
ik woon op 5 minuutjes van geraardsbergen, en het valt alsmaar meer op dat er hier overlast komt van groepjes jongeren die uit brussel en omstreken afzakken omdat hier politie nog niet zo ontwikkeld is tov in de hoofdstad.
We zijn echt op weg naar een regelrechte farwestcultuur, oog om oog, tand om tand, want de politie en gerecht beschermt de gewone burger niet.
Ben ik racist? nee geen racist, maar laat ons zeggen dat door de gebeurtenissen van de laatste maanden racisme niet meer afkeur en zelfs een bepaalde sympathie en begrip begin voor te krijgen.
Ik wil gewoon dat er wordt opgetreden tegen het krapuul uit de grote steden en die ****ing regering van de laatste jaren laat alles oogluikend toe.
Alleen flitsboetes voor het geld interesseert hun, voor de rest niets