XXL Nutrition

Nieuws Tieners slaan vrouw in coma

LDD en NVA zijn te klein, dus gaat weer die ****ing regering van voorbije decenium worden aan de macht :(
Of ze te klein zijn dat weten we dus nog niet. Zoals de zaken er nu uitzien ziet het er naar uit dat NVA juist heel sterk zal groeien op Vlaams niveau. En LDD heeft de laatste tijd wat deuken gekregen maar zal ook nog wel een flinke score halen.

Denk dat de meeste mensen niet veel meer moeten hebben van de traditionele 3 oranje blauw en rood.

Je moet in alles het positieve zien. Dit soort van nieuws verhoogt het samenhorigheidsgevoel, geeft de identiteit weer van een paar sociale groepen, zorgt voor een psychisch uitlaatklep en kan mogelijk zorgen voor een ander organisatie in de maatschappij. Mooi :)

Veel sterkte aan de oude vrouw in kwestie.

goede promotie voor het vlaams belang zo vlak voor de verkiezingen

Normaal gesproken kan in Nederland een verdachte vrijgelaten worden als dit niet het belang van het onderzoek schaadt en er geen vluchtgevaar is. In bovenstaand geval echter blijkt dat door tegenstrijdige verklaringen het onderzoek niet voltooid is, dus begrijp ik niet waarom men is vrijgelaten. Een andere reden voor vasthouding tot het proces en een mogelijke veroordeling is wanneer de rechtsorde ernstig geschokt is. Ook hier lijkt wel in enige mate sprake van.

Leuk om van deze verheldering kennis te nemen Fred Teeven.

Je moet in alles het positieve zien. Dit soort van nieuws verhoogt het samenhorigheidsgevoel, geeft de identiteit weer van een paar sociale groepen, zorgt voor een psychisch uitlaatklep en kan mogelijk zorgen voor een ander organisatie in de maatschappij. Mooi :)

Veel sterkte aan de oude vrouw in kwestie.

Wat voor andere organisatie dan?Dat zal vast niet veel beter zijn..

Hoorde net dat ze dus allemaal weer zijn vrijgelaten (andere verdachten), De Padt reageerde dat justitie krachtdadiger moet optreden. Had echt zoiets van ja daar zijn we vet mee, doe er verdomme iets aan.

Hoorde net dat ze dus allemaal weer zijn vrijgelaten (andere verdachten), De Padt reageerde dat justitie krachtdadiger moet optreden. Had echt zoiets van ja daar zijn we vet mee, doe er verdomme iets aan.

Ik vraag mij af...zouden de daders sowieso niet al worden 'gestraft' door de bevolking ?Bv.Joram van de Sloot wordt ook wel anders aan gekeken :o.

Lol... en ik maar dokken omdat ik welgeteld 2 km per uur, te hard reed.

Het mag hier stilaan wel eens gedaan zijn met dat soort onzin!

ik heb vandaag de krant gelezen toen ik net wakker was, en heb ongeveer net hetzelfde gezegd :) Belgie is een ****ing k*tland geworden.

ik ben het ook beu, da kan toch ni meer zoals het nu verder gaat. Elke grove misdaad wordt onbestraft gelaten waardoor die gangstertjes uit brussel en omstreken het gevoel krijgt dat ze alles kunnen doen en laten.

ik woon op 5 minuutjes van geraardsbergen, en het valt alsmaar meer op dat er hier overlast komt van groepjes jongeren die uit brussel en omstreken afzakken omdat hier politie nog niet zo ontwikkeld is tov in de hoofdstad.

We zijn echt op weg naar een regelrechte farwestcultuur, oog om oog, tand om tand, want de politie en gerecht beschermt de gewone burger niet.

Ben ik racist? nee geen racist, maar laat ons zeggen dat door de gebeurtenissen van de laatste maanden racisme niet meer afkeur en zelfs een bepaalde sympathie en begrip begin voor te krijgen.

Ik wil gewoon dat er wordt opgetreden tegen het krapuul uit de grote steden en die ****ing regering van de laatste jaren laat alles oogluikend toe.

Alleen flitsboetes voor het geld interesseert hun, voor de rest niets :(

+1

Ik kon mijn oren niet geloven toen ik deze morgen op de radio hoorde; "...de daders legden tegenstrijdige verklaringen af en ontkenden de feiten. Ze zijn vervolgens vrijgelaten..."

WHAT THE ****? het zal je moeder/oma/tante maar wezen.
Gewoon een knuppel kopen en die mofo's eigenhandig een lesje leren....

echt in wat voor een k*tsysteem leven we als Belgen?

+1

Ik kon mijn oren niet geloven toen ik deze morgen op de radio hoorde; "...de daders legden tegenstrijdige verklaringen af en ontkenden de feiten. Ze zijn vervolgens vrijgelaten..."

WHAT THE ****? het zal je moeder/oma/tante maar wezen.
Gewoon een knuppel kopen en die mofo's eigenhandig een lesje leren....

echt in wat voor een k*tsysteem leven we als Belgen?
Ik denk echt dat het komt omdat men gewoon geen zin meer heeft om ze goed te ondervragen en zo te berechten. Want zodra ze een straf opgelegd krijgen worden ze toch niet opgesloten. Straffen minder dan 3j worden in België namelijk niet eens uitgevoerd. Plus de cellen zijn vol, de centra zijn vol. Het is hier gewoon 1 grote puinhoop/ellende.

Wat voor andere organisatie dan?Dat zal vast niet veel beter zijn..

Weet ik veel, ik heb geen knowhow in allerlei diplomatieke sferen van de maatschappij. Wat wij kunnen doen is gewoon heel hard schreeuwen en hopen dat anderen met de knowhow dit wel oplost.

Jongeren onterecht opgepakt voor 'gewelddadige' handtassendiefstal
woensdag 27 mei 2009 Bron: belga Auteur: dsl OUDENAARDE -

De vijf jongeren die vrijdag werden opgepakt op verdenking van een gewelddadige handtassendiefstal in Geraardsbergen, hebben niks met de zaak te maken. Er zijn twee nieuwe verdachten opgepakt, een meerderjarige en een minderjarige uit de streek van Lessen. Dat heeft het parket van Oudenaarde bekendgemaakt op een persconferentie.

Het slachtoffer, een vrouw van 64, belandde vrijdag in een coma na een handtassendiefstal. Intussen is ze hersendood verklaard.

Vier jongeren tussen 14 en 17 jaar oud en een 19-jarige werden opgepakt op verdenking van zowel de diefstal als het toedienen van zware slagen en verwondingen. In eerste instantie werden ze alle vijf weer vrijgelaten. De meerderjarige werd vandaag weer aangehouden.

Maar nu blijkt dat de vijf weliswaar een paar (niet-gewelddadige) diefstallen op hun kerfstok hebben, maar niks te maken hebben met de feiten van afgelopen vrijdag. Dat heeft de Oudenaardse procureur des Konings, Herman Daens, vannamiddag verklaard.

De ware daders zijn een minderjarige en een meerderjarige uit de streek van Lessen, omgeving Doornik. 'Ze hebben bekentenissen afgelegd als dader en mededader van diefstal met geweld', zei Daens.

De meerderjarige is aangehouden. De minderjarige wordt in een gesloten instelling geplaatst.

Uit het onderzoek van een wetsgeneesheer blijkt voorts dat de vrouw zwaargewond raakte na een val door de diefstal met geweld en dat er nadien geen verdere slagen en verwondingen werden toegediend.

Daens haalde ook nog uit naar de media, met name naar Het Laatste Nieuws, dat het nieuws het eerst bracht. 'Dit dossier toont aan dat het zeer riskant is om voorbarige gevolgtrekkingen te maken, laat staan onterechte kritiek te uiten.'

:exactly:

Stiekem wil ik wel eens weten wat er gebeurt, stel: Het is waar gebeurt, de 5 daders komen zomaar vrij en dit gebeurt bij jou oma/famlie lid en jij neemt het hef in eigen handen, vraagt een paar mate/familie leden en verbouwd de daders even op een avondje.

Hoe zou jij/jullie dan gestraft worden omdat je het hef in eigen handen hebt genomen en de daders op je eigen manier gestraft hebt??

Denk dat de politie dan wel ineens hard optreedt.

800kilo aan een smithmachine hange, die gassies eronder, de stang un-locken, tikkie tegen de knieholtes geven en weglopen.

Ik vind de post van Magnus erg verhelderend.
3 pagina's lang wordt er op de laksheid van justitie en op slinkse linksen gefoeterd. Nu komt de waarheid aan het licht en het is stil. Vreemd. Ok, die 5 die eerst waren opgepakt, zijn ook geen doetjes, maar stel dat iemand het heft in eigen handen had genomen en ze onder een smith-machine hadden gestoken, neergeknuppeld, en alle andere dingen die in dit topic vernoemd werden. Wat hadden jullie dan gedaan? "Oh, sorry, het was de verkeerde, jammer."?

Of om de zaak even naar dit BB-forum open te trekken: je wordt toevallig betrapt met een aantal doses anabolen, dat is illegaal en moet bestraft worden, maar nu niet iets dat de doodstraf verdient, toch? De media ruikt dit, blaast het een beetje op en publiceert iets over "grote dealer gearresteerd, krijgt gewoon kleine boete". Zou jij dat eerlijk vinden?

Ik vind de post van Magnus erg verhelderend.
3 pagina's lang wordt er op de laksheid van justitie en op slinkse linksen gefoeterd. Nu komt de waarheid aan het licht en het is stil. Vreemd. Ok, die 5 die eerst waren opgepakt, zijn ook geen doetjes, maar stel dat iemand het heft in eigen handen had genomen en ze onder een smith-machine hadden gestoken, neergeknuppeld, en alle andere dingen die in dit topic vernoemd werden. Wat hadden jullie dan gedaan? "Oh, sorry, het was de verkeerde, jammer."?

So ****ing what? net alsof dit het enige is waarbij straffeloosheid lijkt te zijn?

lees de krant maar eens dagelijks, echt ni normaal hoeveel berichten er in staan, van mensen die zware criminele dingen doen en weer vrijgelaten worden...

Gisteren in het streeknieuws van Aalst 19 jarige kameroener die 18 maand voorwaardelijk had voor afpersing en nog een paar dingen had iemand afgestoken aan station.

Belooft leven te beteren en krijgt weer 18 maand voorwaardelijk :roflol::roflol::roflol:

Wat een boodschap draagt zoiets uit naar die probleemjongeren?

We leven in een land waar de gekleurde werkloze bevoorrecht is. Positieve discriminatie lijkt wel de nieuwe modetrend te zijn :(

Terug
Naar boven