AndroidHealthClinic

Nieuws Tieners slaan vrouw in coma

linke hippie's geilen erop om moordenaars vrij te laten.

Afschieten dit zieke volk.

Normaal gesproken kan in Nederland een verdachte vrijgelaten worden als dit niet het belang van het onderzoek schaadt en er geen vluchtgevaar is. In bovenstaand geval echter blijkt dat door tegenstrijdige verklaringen het onderzoek niet voltooid is, dus begrijp ik niet waarom men is vrijgelaten. Een andere reden voor vasthouding tot het proces en een mogelijke veroordeling is wanneer de rechtsorde ernstig geschokt is. Ook hier lijkt wel in enige mate sprake van.
Tekort aan cellen/centra + apenland = paradijs voor criminelen.

Te triest voor woorden, gooi ze hier in NL maar in de bak om ze weg te laten rotten!

Pistool op hun schedel, dan vertellen ze wel het echte verhaal. Iig niet vrijlaten tot de waarheid naar boven komt.

Ik betaal trouwens graag belasting om zulke eikels vast te laten zitten.

Only in België . :headbang:

Alleen in belgië.

K*t Marokkanen.

Laatst op het nieuws ook het incident waarbij een jonge tiener door 2 Israëliërs werd neergestoken. Komt de jonge zen zaak voor, zijn die 2 Israëliërs, al lang het land uitgezet gewoon, zonder rechtzaak, straf of wat dan ook. Misverstandje....

Belgium :rolleyes::(

moet niet gekker worden.iemand helemaal naar de kote slaan en dan nog op vrije voeten komen ook.

Laatst op het nieuws ook het incident waarbij een jonge tiener door 2 Israëliërs werd neergestoken. Komt de jonge zen zaak voor, zijn die 2 Israëliërs, al lang het land uitgezet gewoon, zonder rechtzaak, straf of wat dan ook. Misverstandje....

Belgium :rolleyes::(

Waren Oekrainers zijn gevlucht richting Isreäl.
Land uitgezet is eerder positief als je het mij vraagt.

Waren Oekrainers zijn gevlucht richting Isreäl.
Land uitgezet is eerder positief als je het mij vraagt.
Ze werden door Dienst Vreemdelingenzaken dus wel degelijk het land uitgezet terwijl ze eigenlijk nog voor de rechter moesten komen. Slechte communicatie tussen de diensten was de reden...

België :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

allemaal het land uit :mad:

ik hoop dat mijn favoriete partij op 7juni veel stemmen haalt.:D
maar haalt toch niets uit in dit klotenland. :mad:

Op welke partij moeten we stemmen om deze lachwekkende situaties te doen stoppen?

De rechtse partijen zit vlaams belang in cordon sanitaire, dus komt niet aan de macht.

LDD en NVA zijn te klein, dus gaat weer die ****ing regering van voorbije decenium worden aan de macht :(

Ik begrijp ni hoe da mensen daarop nog kunnen stemmen :(

jah maar durf maar eens een gsm stelen van een politieagent

dan gaat het ineens wel

Ja maar zijn gsm hebben ze dus terug. En niet omdat om de gsm van de korpschef van antwerpen ging maar omdat dat de normale gang van zaken is.

Echt full of crap! Als je gsm gestolen is stellen ze (als ze willen) een pv of 'iet' op en thats it.

Mijn vertrouwen in de flikken is nihil. Vorig week is een vriendin van mij verongelukt door een dronken chaffeur.. Ze rijden hier (dronken of niet) als zotten rond en de flikken zijn zelfs niet in het weekend open hier..

Oude mensen of jongeren lastig vallen over hun licht of kweni wa kunnen ze goe. Kinderen weten zich niet te verdedigen en ze hebben 50€ per licht binnen.

**** the police

Terug
Naar boven