AndroidHealthClinic

tijd voor het sporten

Krachtpatse

Novice
Waardering
0
Hoeveel tijd moet je aanhouden dat je eet, voordat je gaat sporten?
ik doe dat maximaal 1 uur van te voren, dus niet nog korter.

Iemand aanbevelingen?

voor mij maakt het niks uit ik neem altijd iets voor dat ik begin maar een ander kan weer niet trainen op een volle maag licht aan het persoon zelf denk ik

damn 5 uur eten 6uur koffie half7 nitro crea met water 7 uur trainen

Dit verschilt sterk per persoon, ik zou zeggen probeer uit wat voor jouzelf het beste tijdstip is om te eten voor je workout.

Met een hongergevoel zou ik allesinds niet gaan trainen, heb je tgevoel vlak voor je training dat je honger hebt/krijgt zou ik opteren voor een banaan.

Iemand aanbevelingen?

Hangt er vanaf, bij mij scheeld het veel wat ik gegeten heb (stamppot) en welke oefening ik ga doen (deadlift).
Heb 1x moeten rennen naar de wc omdat het weer omhoog kwam.
Ik zorg nu dat ik minimaal 2,5u me warme maaltijd gegeten heb, dan voor het trainen een shake en dan heb ik geen problemen.

Altijd eerst even wat eten, en dan trainen. Nog nooit last van gehad!:cool:

Ik train s'avonds, en eet 2-2.5 uur voor het trainen een vaste maaltijd, 1 uur voor de training neem ik een whey proteine shake en een stuk fruit.

Ik heb vroeger met voetbal ook altijd op een volle maag getraind. Nu kom ik om 6 uur thuis van het werk. Half zeven eten en dan half acht trainen. Dus binnen 1 uur na het eten hang ik weer aan de ijzers. Heb er geen problemen mee

Half uurtje voor mn training neem ik vaak nog shake. Echte maaltijd zit dan al uurtje of 2 achter de kiezen. Ik vind het persoonlijk zeer irritant om met een volle maag te trainen.

Terug
Naar boven