Fitness Seller

tijdens kuur stoppen met Anti-E

Bezoekers in topic

koen85

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 jun 2006
Pak je nog steeds dit soort kuurtjes of toch maar aan de geavanceerde middelen gegaan:D

Jamesss

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 apr 2006
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Denk jij dat pro's andere middelen voor handen hebben ofzo. Pro's pakken gewoon net al jij en ik Dbol/Oxy/Winny/Test/Tren etc....

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
  • Topic Starter Topic Starter
Pak je nog steeds dit soort kuurtjes of toch maar aan de geavanceerde middelen gegaan:D

ga altijd nog het lekkerst op test tren en oxy of/en d-bol:D gooi er ook wel igf enz in maar de basis blijven deze 4 roids

moet wel zeggen, de combo drol + anaver is ERG slecht voor je eetlust:(

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
Denk jij dat pro's andere middelen voor handen hebben ofzo. Pro's pakken gewoon net al jij en ik dianabol/Oxy/Winny/Test/trenbolone etc....

mischien hebben hun de middelen als IL-15 en myo blockers tot hun beschikking, maar Bb ers als Arnold S zijn ook puur op roids groot geworden, en vooral ... D-bol:D

u299778

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2005
De meesten die dit hier zien schreeuwen moord en brand oxy 200 dboll op100
vind het wel eens goed dat ie toegeeft in zo'n hoge doseringen orals en ook de test is niet min ,te gebruiken.

Jamesss

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 apr 2006
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
mischien hebben hun de middelen als IL-15 en myo blockers tot hun beschikking, maar Bb ers als Arnold S zijn ook puur op roids groot geworden, en vooral ... dianabol:D

Dat betwijfel ik persoonlijk. Vanaf het Dorian tijdperk (Aka Slin tijdperk) vind ik de verschillen niet zo drastisch groot. Als dat is wat myo blokkers doen dan vallen ze me vies tegen. Denk eerder dat ze mss T2 en IGF-II ter beschikking hebben en een aantal designer roids. Maar niks spectaculairs wat je met de juist connecties zelf ook niet kan krijgen.

dareal

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
De meesten die dit hier zien schreeuwen moord en brand oxy 200 dboll op100
vind het wel eens goed dat ie toegeeft in zo'n hoge doseringen orals en ook de test is niet min ,te gebruiken.

als je je lichaam goed in de gaten houdt (bloodwork O.A) en verder niets raars doet, is het IMO geen probleem voor een wat meer gevorderde gebruiker

Naar boven