Fotolassar
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel iu hgh je zet is afhankelijk van je doel.
Ik zelf zet 10iu hgh per dag, opgesplitst in 3x 3,33iu door de dag. 10-15 minuten na mijn hgh volgt de slin
-> 
Waarom verdelen? Dus als je bijvoorbeeld 4iu zet beter 2x 2iu per dag dan 1x 4iu?

4iu zou in principe in de ochtend kunnen omdat de dosering niet al te hoog is. Maar je kan het ook verdelen, 2iu ochtend en 2iu later op de dag.Waarom verdelen? Dus als je bijvoorbeeld 4iu zet beter 2x 2iu per dag dan 1x 4iu?
Hgh op ongeveer anderhalve maand nu, slin zit ik op dag 17 nu
Hgh op ongeveer anderhalve maand nu, slin zit ik op dag 17 nu
Dan doe je het goed man! Lijkt me lastig op slin. Ziet ook vaak dat mensen vetter worden erop.
Vreet je met 10iu maaltijden van 2500kcal weg ofzo? 36 eenheden per dag voor een niet insuline afhankelijk persoon is bizar veel.Zelf doe ik insuline smorgens bij opstaan 6iu, 2x 10iu smiddags en 1x 10iu savonds. 23:30is de insuline uitgewerkt en kan ik lekker trainen snachts 2uur. 2weekjes doe ik dat en dan verander ik het weer naar bv.
Smorgens 6iu bij opstaan, 10iu bij 3de maaltijd, 10iu bij 5 maaltijd, dan trainen 2uur en pwo 15iu.
@9 Shots ik heb dit protocol ook weleens gevolgd. Ik wisselde de maltodextrine en dextrose van shake 1 & 2 om. Puur persoonlijke voorkeur. Mijn voorkeur gaat uit naar het Mike Arnold protocol, ik voelde me daar prettiger op. Gains waren ook beter.
Mijn focus ligt meer op bulken dan op cutten. Bij wijze van raak ik al een kilo kwijt als ik met m'n vingers knip. Ik heb wel gemerkt dat ik goed kan lean bulken met slin. Word droger en groter tegelijk, prima dus. Wel in combi met gh uiteraard.
@ment0s nee, ik ben niet vetter geworden van slin. Ik heb nu juist meer strepen en ben groter dan 4 weken terug voor ik slin er in gooide
Je hebt voldoende energie nodig in verhouding tot het aantal eenheden insuline, anders wordt de energie uit b.v. je spieren en/ of erger uit de hersenen gehaald. Complexe carbs kan prima, zou dit wel goed afstemmen met het soort insuline die je hebt en kijken naar de werking ervan.Maar moet je niet perse suikers hebben om hypo te voorkomen of kan je met complexe carbs ook hypo voorkomen alleen werken deze niet gelijk toch? Of begrijp ik het nu verkeerd.
Je hebt voldoende energie nodig in verhouding tot het aantal eenheden insuline, anders wordt de energie uit b.v. je spieren en/ of erger uit de hersenen gehaald. Complexe carbs kan prima, zou dit wel goed afstemmen met het soort insuline die je hebt en kijken naar de werking ervan.
Dextrose is alleen voor nood, als je een hypo voelt aankomen of hebt. Maar voor de lange termijn als je een hypo hebt werkt een glas melk + een boterham kaas beter (naast een paar dextro in begin) omdat dit voor een langere afgifte zorgt. In het geval van dextrose is het voor nood goed, dikwijls kan je daarna nogmaals een hypo krijgen omdat het maar kort werkt. Heb je geen 'gezonde oplossing' om te nemen na de dextro dan werkt chocomel ook prima, of de snoepgoed die Wxng post. Cola smaakt overigens op zulke momenten extra goed.