Fitness Seller

Tijdschema voor hgh met insuline

@9 Shots nog niet gezien die aanpassing. Ik ga er straks is naar kijken. Ik kom erop terug met mijn mening in elk geval.

Altijd, altijd, altijd suikers bij je hebben. Het beste is in de vorm van dextrose tabletten, easy. Wordt snel opgenomen en werkt dus rapido. Gummy beertjes van Haribo gebruikte een maatje van me. Voorkeur gaat uit naar dextrose tabs, dextro bijvoorbeeld. Een extra shake met 100gr dextrose meenemen ipv bovenstaande kan ook meer dan prima

Welke slin pak jij ook snelwerkende? En hoe zou jouw schema eruitzien als je alleen 5-6iu pre-workout zou zetten?

@9 Shots ik kom net van Novorapid af, snelwerkende slin inderdaad. Ik volgde het, niet aangepaste, schema van Mike Arnold. Die structuur heb ik tijdens mijn gebruik wel aangepast naar persoonlijke wensen wat betreft hoeveelheden, maar de rode draad; lees supps, heb ik wel aangehouden zoals in zijn protocol staat

Ik deed het zo;

(00:00) 60 min pre work-out
Nitric oxide boosters

(00:15) 45 min pre work-out
15iu Novorapid

(00:40) 20 min pre work-out
Shake met dextrose, ei-eiwit poeder, glycerol, leucine, creatine, beta alanine, glutamine & taurine

(01:55) 75 min na 1e shake
Shake met complex carbs, ei-eiwit poeder, glycerol, leucine, creatine, beta alanine, glutamin & taurine

(03:00) 65 min na 2e shake
Shake met complex carbs, ei-eiwit poeder, leucine & glutamine

Hierna ergens op een willekeurig moment nog een volledige maaltijd. Bestaande uit witte rijst & kip.

Ik zette trouwens 15iu onderhuids. Daarom heb ik er ook geen hoeveelheden bij gezet. Deze heb ik namelijk aangepast. Het is per persoon verschillend wat de benodigdheden zijn. Dat is even aftasten in het begin

En dan een flesje met dextrose mee en sowieso dextro tabletjes. Maar als ik hypo voel opkomen en dan slokjes dextro drink helpt dat maar tijdelijk en kan ik dus niet normaal verder trainen en moet ik dus meer maltodextrin pakken een volgende keer?
Ik reageer puur als d.m patient, en in de reply hiervoor (broodje kaas glas melk) als je niet zozeer traint maar een hypo overdag hebt. Ben zelf insuline afhankelijk en gebruik overdag humalog en voor de nacht een middellangwerkende. Wanneer ik de hele dag goed gegeten en gedronken heb, een vast patroon heb afgewerkt en dan tijdens trainen een hypo heb dan volstaat een halve liter dextro meestal wel en kan ik de training na een kwartier ongeveer hervatten. Dan na de training het eten e.d. Ik heb echter ook vaak genoeg gehad dat een halve liter niet lang genoeg werkte en ik alsnog de training moest staken en dan meer (vast) voedsel moest eten en pas na driekwartier de training kon afmaken. Een onregelmatige dag, gehaast eten, wellicht dit nog even snel afmaken en hup snel sporten draagt er in mijn geval niet aan bij dat de kans op een stabiele suikerspiegel toeneemt. Als ik merk dat ik richting een lage bloedsuikerwaarde ga, maar nog niet in de buurt van een hypo ben, dan kan ik door slokjes dextro meestal gewoon door blijven trainen zonder te onderbreken. Dat is het vervelende eraan, het is geen exacte wetenschap. Door voorzorgsmaatregelen en structuur valt echter wel een hoop te voorkomen. Wanneer je insuline injecteert doe dit dan op wisselende plekken zodat je wel constant dezelfde dosis in dezelfde tijd tot je krijgt.

als je een hypo voelt aankomen moet je gewoon vreten vind ik. niet met cola, dextrose, chocolade ect gewoon eten eiwitten vitamines carbs. Als k een hypo voel aankomen dan eet ik, zweet op me kop en tijdens het eten zakt het langzaam weg maar ken me lichaam goed n weet tot hoever ik ga, heb zelfs zolang eens gewacht met mijn vriendin todat ik sterretjes begon te zien en ook letterlijk dacht dat ik out zou gaan but hey je moet het gevoel hebben te ervaren wil je weten hoever,hoeveel en wanneer je insu kan nemen en 10iu bij 3x bij een maaltijd vind ik niet veel. het is voor mij niet te veel en niet te weinig.

Terug
Naar boven