• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Tim op weg naar contest 2012

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de reacties dames/heren, doet mij goed :).

Qua update: het gaat allemaal zijn gangetje eerlijk gezegd, niet extreem goed of slecht. Ik stop naast het trainen een hoop energie in mijn werk en sociale leven en dat werpt ook zijn vruchten af.

Op de vorige foto (in dat witte hemd) woog ik rond de 95kg kilo maar hield wel iets aan vocht vast. Nu zit ik zo rond de 92kg maar een stuk droger, qua VVM ben ik nagenoeg gelijk gebleven.

Ik was aan het twijfelen i.v.m. de zomermaanden een beetje te cutten naar een procent of 8 (gok dat ik nu rond de 10-11% mijn lichaam kennende) maar zie hier nu eerlijk gezegd het nut niet zo van in. Qua definitie heb ik niks te klagen op het moment dus waarom zou ik VVM gaan opofferen om wat droger te staan.

Training:

Splitschema bestaande uit 4-5 dagen waarop ik train, gemiddelde training duurt hooguit iets langer dan een uur. Hoge intensiteit met zeer weinig rust.

Voeding:

Rond de 3500 tot 4000kcal per dag. E/K/V verhouding is nagenoeg altijd hetzelfde, namelijk: 30/50/20. In het weekend nog wel eens uitschieters in mijn koolhydraten i.v.m. 'de lekkere trek' :D.

Foto's volgen binnenkort weer eens. Een foto die er nagenoeg hetzelfde uitziet voor een buitenstander (je kijkt toch anders naar jezelf) als de vorige zit volgens mij niemand op te wachten.

Please stay tuned! ;)

Hoe staat je er nu voor? Helemaal klaar voor de zomer?

Al een tijdje niks meer van mij laten horen maar ben zeker niet gestopt met trainen. :)

Momenteen aan het (clean)bulken en houd vooraal door het hoge aantal carbs in mijn dieet wat vocht vast, iets waar ik misschien waakzaam op moet zijn ivm oplopende bloeddruk die dit teweeg kan brengen.

Picje:

invkf7.jpg

Wijdte komt er wel goed in al zeg ik het zelf en mijn borst (al tijden een zwak punt) begint ook mooi bij te trekken.

Weegscheelt geeft momenteel 101kg aan. Vetpercentage heb ik al tijden niet laten meten, denk dat ik rond de 13-14 zit ofzo.

Be gentle ;)

Laatst bewerkt:
ziet er een stuk anders uit, maar je gaat goed!
wintervachtje weer erop haha

Ingespekte zeeleeuw!! Vet percentage ligt hoger dan 13-14 btw :P
Ik kan dat echt niet meer hoor, zo bulken datk mn definitie en shapes in boet.

Bruut dat je het gewoon doet ;) mijn gewicht is nu ong. 10kg lichter,
so youre the big boy now haha!

keep it up, ik houd je in de gaten.
Grtz

Goed bezig man! Komop met die chest hea!

Wow met een dikkere chest is dit echt een streef! Nice work.

ziet er een stuk anders uit, maar je gaat goed!
wintervachtje weer erop haha

Lekker warm hoor zo'n laagje! :cool:

Ingespekte zeeleeuw!! Vet percentage ligt hoger dan 13-14 btw :P
Ik kan dat echt niet meer hoor, zo bulken datk mn definitie en shapes in boet.

Bruut dat je het gewoon doet ;) mijn gewicht is nu ong. 10kg lichter,
so youre the big boy now haha!

keep it up, ik houd je in de gaten.
Grtz

Hahaha dankje gozer! Afgelopen week met mijn meisje naar Parijs geweest en daar enorm genoten van de Franse keuken ;). Godzijdank ben jij daar nog niet geweest anders was er geen hap eten meer te vinden in de hele stad ;):D.

Doe mijn stinkende best om in de buurt te komen van jouw 'hoeveelheid' vvm. Zodra dat bereikt is gaat het speklaagje eraf en blijf ik ook sub-10% :D.

Volg jouw log al sinds het begin en je kunt wel stellen dat ik jouw als grootste motivatie-bron heb op het moment, keep it up! ;)

Goed bezig man! Komop met die chest hea!

Work in progress! Komt goed! :D

Wow met een dikkere chest is dit echt een streef! Nice work.

Thanks! Zo rond maart/april ga ik diep cutten en ik hoop er dan echt 'leuk' bij te staan.

Maar tot die tijd.........

70gha8.jpg

NOM NOM NOM!!!

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man ga zo door.

Eet altijd deze als snack:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

NOMNOM :P

nice man heb je wel goed gedaan!! ik wilde binnen kort beginnen met cutten.. maar eerst effe de 85kg aanraken..Keep it up met je borst, ik heb juist anders om, meer volume en inverhouding minder kracht er in..
GoodLuck ;)

Na het zien van mijn vorige foto (oktober) heb ik toen besloten een kleine cut in te lassen om het vet wat terug te dringen, met het volgende als resultaat (en geheel in de kerstsfeer met witte schuimbaard! :cool:)

2zefrlv.png

Het 'cutten' is gedaan door simpelweg alles met suiker erin te schrappen en 3x per week een half uurtje cardio toe te voegen.

Ik merk dat door het vele eten tijdens mijn bulk mijn maag nogal opgezet is en dat hierdoor mijn buikspieren als het ware naar voren worden geduwd. Om dit tegen te gaan heb ik vacuümoefeningen toegevoegd die ik voorheen ook altijd gedaan heb EN die ik voortaan zal blijven doen :p.

Plan voor de komende periode: ga nog even door met cutten tot ik geheel tevreden ben, dat zal tegen februari zijn. Na die tijd ga ik cleanbulken tot de warmere maanden.

Succes gewenst! nette fysiek

Back
Naar boven