AndroidHealthClinic

Tim op weg naar contest 2012

• Topic Starter Topic Starter
jammer van je poses altijd hehe! kan nooit zien hoe groot je nou exact bent!
gaat goed iedergeval lekker knalle weer!

Deze afgelopen week gemaakt tijdens het trainen (dus met pomp), hopelijk kun je het zo wat beter inschatten :D.

image%25282%2529.jpg

Ik begin mijn draai alweer aardig te vinden, het valt nu beter te combineren met mijn nieuwe baan. Het vinden van genoeg momenten om wat te eten is nog wel wat lastig...maar ik krijg alles binnen en daar gaat het om :D.

nice, flink droog, aders komen ged uit!

Ik ben een beetje aan het twijfelen welke kant ik op wil...:rolleyes:. Eigenlijk wil ik wel graag eens een beginnerswedstrijd gaan doen maar ik heb in mijn omgeving weinig ''vergelijkingsmateriaal'' aan mensen die zoal meedoen aan dit soort wedstrijden.

Geen zin om als podiumvulling te dienen, wil wel echt een kans maken.

Iemand enig advies? :D

Ik ben een beetje aan het twijfelen welke kant ik op wil...:rolleyes:. Eigenlijk wil ik wel graag eens een beginnerswedstrijd gaan doen maar ik heb in mijn omgeving weinig ''vergelijkingsmateriaal'' aan mensen die zoal meedoen aan dit soort wedstrijden.

Geen zin om als podiumvulling te dienen, wil wel echt een kans maken.

Iemand enig advies? :D

ik kan je wat fotos laten een zien van een lichaam van een maatje van mij die vorig jaar 3e is geworden in een C - wedstrijd, was zij 1ste wedstrijd.. miss dat je ej daarmee kan vergelijken?

hier de fotos van een maatje van mij ...

C-Wedstrijd . 3e plaats te pakken gehad

vorig jaar...

IMG05024-20110311-1840.jpg

IMG05025-20110311-1841.jpg

IMG05323-20110327-1800.jpg

IMG05026-20110311-1841.jpg

je bent erg knap

Geweldig man, karma! Hier kan ik echt wat mee.

Als ik er in slaag een goede begeleider te krijgen ga ik ervoor :D.

als je wilt kan ik je in contact brengen met een goede begeleider, hij begeleid momenteel 2jongens die aanstaande maart 18e mee doen.. zien er allemaal echt top uit !

hij zelf doet ook wedstrijde al geruime 9jaar.. doet mee aan het NK in denemarken.. stond ook lange tijd onder begeleiding van oma..

mocht je te ver wonen , begeleid hij ook via ping/mail etc..

zelf heeft hij mij ook goed geholpen als jij mijn before/after pics ziet denk je ook wat een verandering !

laat maar weten als je er iets in ziet

hierbij nog een jongen die door hem begeleid is, is ook 2e geworden in c / d categorie flex cup 2011,.. is wel een zware jongen dacht 100kg +

zie before en after pics

(excuus vooor de onscherpe fotos)

IMG00866-20120308-1302.jpg

IMG00867-20120308-1304.jpg

wat een beest

Thanks Naomi! Hoe gaat het met jou dan? Verwacht wel dat jij er ook aan blijft trekken hoor :cool: ennem, dan gaan we samen maar onze 1e wedstrijd doen dacht ik zo? :D ;)

Hey, ik train al maanden echt maar 1 of 2 keer in de week. Dus ben niet erg blij met mezelf, al is de achteruitgang niet heel erg. Anderen zien het niet maar ik wel. Ook eten zoals t moet is lastig met mn werk, en de afgelopen weken (en nu nog steeds) heb ik lopen kloten met mn maag. Dokter dacht aan maagslijmvliesontsteking, heb wel medicijnen gehad, maar tis nog niet over. Ik weeg nog 53kg ofzo, terwijl ik al tegen de 58 aanzat:mad:. Maja ik hoop dat ik wanneer het rustige seizoen bij ons begint ik weer beter kan gaan trainen. Want het doel DLB is nog niet uit mn hoofd haha

jij ook een nieuwe baan zag ik?

keep up the good work...

luxe hoor iPhone... ik met mijn nokia k*t telefoon

Die buik is om jaloers op te zijn! Ziet er goed uit man!

netjes(Y)

nieuwe update timmeh??

Update zou leuk zijn, ben erg benieuwd hoe je er nu voor staat

netjes

Terug
Naar boven