- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Techniek is juist goed, dan voeg je tenminste iets toe. Vraag naar goede technici komt straks echt wel weer. Is offshore trouwens niet iets voor je? Zijn ook vaak opzoek naar goede mensen.
Ik had het ook graag gedaan, heb helaas het iq van een visstick, dus moest wel voor economie kiezen.![]()
Biggest bullshit ever
Jij denkt zeker dat iedereen die Economie gestudeerd heeft bankdirecteur wordt.
Technische studies is niks mis mee.
Op MBO, HBO niveau is er heel veel vraag naar technische mensen.
Het probleem is alleen het lage salaris. Gelukkig wordt het salaris steeds hoger.

Idd, je kan veel beter communicatiewetenschap studeren.
Nou, ik weet niet waar je zoekt.
Maar op elektro gebied is er heel veel vraag.

Gek dat ik bij 100+ bedrijven geweigerd wordt omdat ik niet de juiste achtergrond en werkervaring bezit. Blijkbaar is er toch niet zoveel vraag naar maar zijn die spookvacatures gewoon verkapte reclame![]()
100+ bedrijven. Dan kan je of heel slecht solliciteren of je ziet er uit als een zwerver. Bij veel bedrijven moeten ze ook nog steeds niets weten van onze gekleurde mede mensen, weet niet of dat voor jou geld, maar dat kan ook nog mee spelen.Gek dat ik bij 100+ bedrijven geweigerd wordt omdat ik niet de juiste achtergrond en werkervaring bezit. Blijkbaar is er toch niet zoveel vraag naar maar zijn die spookvacatures gewoon verkapte reclame![]()

100+ bedrijven. Dan kan je of heel slecht solliciteren of je ziet er uit als een zwerver. Bij veel bedrijven moeten ze ook nog steeds niets weten van onze gekleurde mede mensen, weet niet of dat voor jou geld, maar dat kan ook nog mee spelen.
En er zijn op dit moment vele malen meer vacatures in de techniek dan in gebakken lucht economische richtingen

Delfste Bedrijven Dagen:
In 2011 hebben 105 bedrijven aan de Presentatiedagen deelgenomen
En er is geen vraag naar technici?![]()
Ik ben n*ger
Word wel vaak uitgenodigd voor gesprek en zelfs vervolggesprek, en altijd kiezen ze weer voor een ander. Schiet niet op.
WO-ers misschien. Ik heb op hun vacatures gereageerd maar dan vragen ze weer om een papier.
Dat zegt dus iets over jou, en niet over de vraag naar Technici. Dus je hele betoog trekt op niets.
Er zijn genoeg vacatures, dat jij slechte cijfers hebt of slecht kan solliciteren is niet de schuld van de techniek sector.
Als jij goed je best hebt gedaan op school heb je zo een baan, als je er met de pet naar gegooid hebt moet je nu op de blaren zitten.
Word wel vaak uitgenodigd voor gesprek en zelfs vervolggesprek, en altijd kiezen ze weer voor een ander. Schiet niet op.