MuscleMeat

Tip: Kies geen technische studie

En wat als je een beta economie studie doet? :( Heb je dan wel nog een kans? :(

• Topic Starter Topic Starter
En wat als je een beta economie studie doet? :( Heb je dan wel nog een kans? :(

Best of both worlds, vooral als je Econometrie doet :)

Techniek verdient slechts in een paar sectoren goed, Offshore, Telecommunicatie icm ORT... al zijn ze nu moeilijk aan het doen overal...

Do you even lift ?

Klopt je heet Ixnay en het topic op fok dat je aanmaakte bevatte dezelfde inhoud alleen 30 maart 2008, 4 jaar lopen niksen?

http://forum.fok.nl/topic/1140593
Of is deze toeval?

Best of both worlds, vooral als je Econometrie doet :)

Techniek verdient slechts in een paar sectoren goed, Offshore, Telecommunicatie icm ORT... al zijn ze nu moeilijk aan het doen overal...

Gelukkig ik werd bijna bang :(

Hoor je dat Ruud, je krijgt een k*t carriere :mad:

Wat brabbel jij nou weer voor een onzin.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 10:04 ----------

als je nu eens vertelt met welke opleiding je kansloos bent op de banenmarkt.
Dan kiezen wij een andere technische opleiding waar wel werk in is.

dat avatar

Altijd als ik dit soort topics lees zie ik veel mensen b**chen op economische HBO opleidingen. Ik hoop toch dat dat reuze mee valt allemaal...:o

Altijd als ik dit soort topics lees zie ik veel mensen b**chen op economische HBO opleidingen. Ik hoop toch dat dat reuze mee valt allemaal...:o

is toch ook niet raar. Of zit jij wel meer dan 20 uur op school en doe je thuis ook nog wat?

Nogmaals, het is gewoon een verkapt reclametopic. Het mailadres van Sheshwa zegt me genoeg. 'Recruitmentxxxxxxx'

Laatst bewerkt:
Nee, maar met oog op de toekomst hoop ik dat het niet zo erg is als sommigen hier prediceren.

Als je zorgt dat je 8-9 als gemiddelde haalt komt het wel goed.

Als je gemiddeld blijft qua prestaties dan kan je wel in de problemen komen.

Haha, kies GEEN technische studie? Zoals Ruud0111 al had gezegd, de meeste masterstudenten, nominale of niet nominale, krijgen al een contract aangeboden voor ze hun thesis hebben ingeleverd.
98% mensen van de beta-studenten die bij de TUD afstuderen heeft binnen een jaar een baan op niveau. Ik denk niet dat er ook maar 1 sector is waar het aanbod van banen zo groot is vergeleken met het aanbod baanzoekenden. Ik vermoed dat die 2% in opleidingen als IO zitten. :p

Verder zijn er echt wel goedverdienende banen als ingenieur te vinden. Wat dacht je bijvoorbeeld van de banen in olie-industrie, mijnbouw-industrie of offshore engineering? Of als automotive/aerospace/aerodynamics engineer bij de grote auto- of luchtvaartbedrijven?
Zoek maar eens het gemiddelde salaris op van petroleum engineers en zeg dan nog eens dat ingenieurs weinig geld verdienen. Het is maar net wat je er zelf van maakt. :)
Ook kun je bijvoorbeeld na een aantal jaar werkervaring een MBA halen en dan ben je van beide markten thuis.

En op welke manier denkt hij hier mee reclame te maken?

Voor economische opleidingen

Terug
Naar boven