Fitness Seller

Tip voor iedereen die squat

Sport2000

Freaky Bodybuilder
Waardering
29
misschien al jaren bekend maar aangezien hier nog altijd mensen met scheurende broeken zitten.
wijde broeken zijn niet je ding, een heel korte broek die strak zit wel, wel eentje die meerekt uiteraard, als een te strakke boxershort dus, wel gay maar t werkt prima ;)

Thanks, but no thanks!

volgens mij heeft dries wel baat bij een achteringang :thumb:

Waarom scheuren broeken altijd bij jullie? Daar heb ik nog nooit last van gehad en ik zak door tot iets dieper dan horizontaal. Ik heb ook nog niet de felbegeerde straie; zou ik iets fout doen? oh nee, ik ben zo onzeker :(

hahaha wat een probleem! nog nooit gehad maar ik heb idd een strakke strechcie broek aan met het squatten. Ik wil alleen echt niet weten hoe me reet er uit ziet doing that!

Me vriendin zegt dat het belachelijk is :D

Je kan trouwens ook in je blote reet gaan trainen, ben je helemaal van het gezeur af :cool:

ik vind het anders wel lekker om bij te komen zonder te verdikke, als je begrijpt wat ik bedoel

Ik train al jaren mijn benen ik heb ben nog nooit uit mijn broek gescheurd dus ik weet niet wat jullie doen :D

gewoon je broek een beetje omhoog trekken :nut:

@huckfinn, ik squat minder dan jij maar m'n benen zitten onder de striae.

ruilen :D ?

Ik ga altijd in mijn zwembroek squatten ,nooit geen problemen.

Snoepje zei:
hahaha wat een probleem! nog nooit gehad maar ik heb idd een strakke strechcie broek aan met het squatten. Ik wil alleen echt niet weten hoe me reet er uit ziet doing that!

Me vriendin zegt dat het belachelijk is :D

Ik vind het juist wel sexy vrouwen die squatten :D

No way dat ik in zo'n ballenknijper ga trainen. Gewoon lekkere losse trainingsbroeken.

Squat gewoon in trainingsbroek, wel een korte. Gaat prima, nog nooit gescheurd oid.

huckfinn zei:
Ik heb ook nog niet de felbegeerde straie; zou ik iets fout doen? oh nee, ik ben zo onzeker :(
Ik heb alleen hele vage striae op mijn benen als gevolg van pubertijd. Maar felbegeerd? Ik hoef dat niet hoor.

• Topic Starter Topic Starter
wil net zeggen, je hele lijf onder de striemen, nou wat wil ik dat graag zeg:cool:

saint zei:
Maar als je dan te diep squat, veegt je leuter over de vloer!

Nou, ik zet altijd een walkman op met een bandje van Kim Holland die hard gaat -) goed voor testoron. Tevens zal mijn leuter dan niet over de vloer vegen; hij zal eerser in mijn buik prikken..... :rolleyes:

Terug
Naar boven