XXL Nutrition

Tip voor iedereen die squat

huckfinn zei:
Waarom scheuren broeken altijd bij jullie? Daar heb ik nog nooit last van gehad en ik zak door tot iets dieper dan horizontaal. Ik heb ook nog niet de felbegeerde straie; zou ik iets fout doen? oh nee, ik ben zo onzeker :(
wat je dan mis doet is volgens mij dat je door je kniën zakt ipv eerst je heupen naar achteren te duwen, als je goed squat scheurt een normale broek bijna automatisch. Heb al 8 broeken gescheurt in men korte carrière, en sinds ik een power pants draag gaat ie eindelijk goed, ook al hoor ik soms ook wel wat kraken, ik hoop dat ik deze ook niet scheur :D

Adema zei:
volgens mij heeft dries wel baat bij een achteringang :thumb:
:fu:

dat is het niet wakeira, ik swing me heupen altijd soepeltjes naar achter :P

het is de bedoeling te squatten, je niet anaal te laten penetreren ofzo :fu:

Wakaera zei:
wat je dan mis doet is volgens mij dat je door je kniën zakt ipv eerst je heupen naar achteren te duwen, als je goed squat scheurt een normale broek bijna automatisch. Heb al 8 broeken gescheurt in men korte carrière, en sinds ik een power pants draag gaat ie eindelijk goed, ook al hoor ik soms ook wel wat kraken, ik hoop dat ik deze ook niet scheur :D

:fu:
je hebt gewoon een DIKKE reet dries :P

ik heb nu eindelijk een mega wijde trainingsbroek waar ik in kan squatten. heb ook al aardig wat broeken versleten :) is echt klote. ga je naar de winkel..vraag je de grootste korte broek die ze hebben..zit tie nog helemaal strak om je bovenbenen en je reet. echt irritant.

Ik squat en deadlift gewoon in een elastische trainingsbroek :). Gewone broeken knal ik ook kapot, wel vreemd als je ineens zo'n windvlaag langs je knieen voelt glijden (yep, tot zover is er een bij mij uitgescheurd :D).

DumphuiZ zei:
Ik squat en deadlift gewoon in een elastische trainingsbroek :). Gewone broeken knal ik ook kapot, wel vreemd als je ineens zo'n windvlaag langs je knieen voelt glijden (yep, tot zover is er een bij mij uitgescheurd :D).

Windvlaag langs je knieeen? Weet je zeker dat je niet een keiharde scheet liet die je broek aan gort blies?

:fart: :coolnana: :booty:

Terug
Naar boven