MuscleMeat

Tip voor na het fitnessen

sjeun

Cool Novice
Waardering
0
Als je gefitnessed hebt ben je kapot. Je neemt je spullen in (dextrose, creatine wat dan ook..) en je bent weer een beetje de oude maar echt te springen sta je nog niet. Wat ik altijd doet na het fitnessen is: een koude douche! Heerlijk! Gewoon in het begin van het douchen lekker warm en dan ben je klaar met alles (shampoo enz) en dan draai een um een tikkie kouder een paar seconden later een grotere tik draaien en als hij dan al beetje koud is draai je hem gelijk helemaal op koud. 10 seconden volhouden! alles een beetje onderspuiten (hoofd, benen, buik, rug..) en dan eruit je voelt je geweldig. Ik doe dit bij elke douche het werkt bij mij zelfs verslavend :D :D

Vooral in de zomer is dat lekker :)

Ik heb wel eens gehoord dat dit vaatverwijdend werkt en zelfs nog wel gezond kan zijn!

in de zomer als je verbrand bent!.. dan is dat zeer rlx!
Maar swinters zie ik mezelf dat nog niet zo snel doen

Het zorgt voor een verbeterde bloedsomloop....

Voor 10 sec moet dat nog wel te doen zijn.. Je kunt em ook weer warm draaien daarna om nog ff op te warmen! Ik doe het ook wel eens, al vind ik het douchen sowieso altijd al een verlossing :D

Even een kwartiertje de sauna in en dan met je kop onder de emmer. Werkt prima :-).

• Topic Starter Topic Starter
SiRoj zei:
Voor 10 sec moet dat nog wel te doen zijn.. Je kunt em ook weer warm draaien daarna om nog ff op te warmen! Ik doe het ook wel eens, al vind ik het douchen sowieso altijd al een verlossing :D

Haha dat bedoel ik dus niet! Ik bedoel dat je na 10 minuten eruit moet! Als je namelijk warm douchet krijg je het een beetje koud.. En nu krijg je het juist lekker warm en dat de hele tijd snap je. Daarom doe ik het en het voelt goed alsof je ****ing sterk bent hahaah :D

nadeel is wel dat mijn ballen krimpen en er een kleine plasser van krijg

Llounge zei:
nadeel is wel dat mijn ballen krimpen en er een kleine plasser van krijg

Ach, dan laat je je dit keer toch nken door je vriendje ipv andersom?

Sorry, k*t reactie, maar die vroeg erom.

Douchen na het trainen vind ik altijd een verlichting. Ik train altijd in de avond. Als ik thuiskom ga ik lekker even een hapje eten, daarna douchen en daarna lekker in bed liggen onder de warme denkens :cool:

Jij bent dus heel geschikt voor de landmacht ....

Dr. Worf zei:
Ik heb wel eens gehoord dat dit vaatverwijdend werkt en zelfs nog wel gezond kan zijn!

Ik heb echter weleens gehoord dat het licht catabool werkt. Ik weet niet meer waarom en of het een betrouwbare bron was.

Na het trainen, hoe zwaar deze ook moge geweest zijn, voel ik me nog fitter dan voorheen. ???

Terug
Naar boven