Jeffreyynl
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 59kg
Protected message.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uhm brenta,havermoutpap is ook goed ( wel smorgens eten)Pindakaas, okeee! moet ik dat even kopen! ben er niet zo heel dol op, ik eet voornamelijk veeel hagelslag
Nog meer tips met wat ik moet eten? en eventueel welke trainingen miss goed zijn?
dus hopelijk bevestigt iemand mijn tips)http://www.exrx.net/Lists/Directory.html hier kun je ook oefeningen vindenIk train thuis, Ik heb gewichten en wat ander spul, probeer zoveel mogelijk workouts op youtube te vinden enzo die ik zelf kan doen!![]()

Alle informatie die je nodig hebt staan in de stickies op deze site. Gewoon even de tijd nemen om die door te nemen en aan de hand van die stickies 2 schema's opstellen. (voeding + training)Zijn er meer mensen die advies willen geven? Alle informatie is welkom!
Ik ben bang dat niemand meer reageerd terwijl ik nog zoveel informatie nodig heb!![]()
Reken alles uit in kcal/eiwit/kh/vet per maaltijd en in totaal. Zo zie je heel geordend hoeveel je binnenkrijgt op welk tijdstip.Oke, wil je groeien? Hier komt het grote geheim!wat ik eet:
4 boterhammen sochtends (9uur)
4 - 6 smiddags (13:00)
warme maaltijd s'avonds (17:30)