AndroidHealthClinic

Tips nodig

meer eten

Vriend, ik zal maar gewoon eerlijk met je zijn:
- Je bent VEEEEEELSTE mager, je moet echt eten als een halve gare
- Je hebt 1.5 jaar aan mogelijk goede training weggegooid door te eten als een anorexiapatient
- Je moet de stickies gaan lezen in elke sectie van dit forum, kennis = vooruitgang in deze wereld.

Nog tips:
- Maak een voedingsschema (info daarover kan je in de voedingssectie vinden)
- Laat ons deze controleren en verbeteringen aangeven
- Maak een trainingsschema (hiervoor geld hetzelde als de voeding)
- Laat ons deze controleren
- Schrijf je in bij een sportschool (te zien aan de foto's 'train' je namelijk thuis)

• Topic Starter Topic Starter
Protected message.

Laatst bewerkt:
veel koolhydraten heb je nodig :-)
(tenminste dat denk ik,not sure )
pindakaas is je vriend :)
ook goed op je brood is: tonijn,kipfile,kaas
veel melk drinken en chocomelk is ook niet verkeerd maar drink het niet in een sauna :)

Laatst bewerkt:
Protected message.

Laatst bewerkt:
Pindakaas, okeee! moet ik dat even kopen! ben er niet zo heel dol op, ik eet voornamelijk veeel hagelslag;)

Nog meer tips met wat ik moet eten? en eventueel welke trainingen miss goed zijn?
uhm brenta,havermoutpap is ook goed ( wel smorgens eten)
en train je thuis of in een gym?

( en btw weet niet of ik het allemaal goed heb ben ook nog maar een rookie :p dus hopelijk bevestigt iemand mijn tips)

Laatst bewerkt:
Protected message.

Laatst bewerkt:
Ik train thuis, Ik heb gewichten en wat ander spul, probeer zoveel mogelijk workouts op youtube te vinden enzo die ik zelf kan doen!;)
http://www.exrx.net/Lists/Directory.html hier kun je ook oefeningen vinden :)
maar het beste is toch om naar een sportschool te gaan,behalve als je een luxe homegym hebt:p
voor de rest zou ik nog effe sticky,s lezen verschillende schema,s bekijken enz.(gewoon effe de forum grondig lezen)
om echt te groeien moet je ook veel weten

Protected message.

Laatst bewerkt:
Protected message.

Laatst bewerkt:
Eet 6-7 keer per dag.

In de stickies staat hoe je een schema kunt maken.
Eet brinta/havermout, pannenkoeken, brood met kipfilet/kaas/tonijn/pindakaas, fruit, rijst, vette vis. En eet er VEEL van.

Slim dat je een gym gaat zoeken! ;)

Zijn er meer mensen die advies willen geven? Alle informatie is welkom!:D

Ik ben bang dat niemand meer reageerd terwijl ik nog zoveel informatie nodig heb!;)
Alle informatie die je nodig hebt staan in de stickies op deze site. Gewoon even de tijd nemen om die door te nemen en aan de hand van die stickies 2 schema's opstellen. (voeding + training)

Eventueel hier die schema's posten.

Edit; Zie net dat dit allemaal al gepost is. Sorry.

Protected message.

Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn is er nog niet echt een "goed" punt aan jouw lichaam. Iedereen begint ergens moet je maar denken.

Als je twee fatsoenlijke schema's in elkaar zet dan zal je sixpack ook wel komen.

Ik ga grof zijn maar de waarheid zeggen:

Je hebt te weinig spiermassa om je sixpack goed te laten 'uitkomen', zal ik maar zeggen. Je vet% is in orde (lager dan 10% = zichtbare sixpack zonder opspannen) maar je hebt amper vet vrije massa.

Eet! Met 4l halfvolle melk (elke maaltijd 0,5l en je bent er) heb je al 2000 kcal binnen ;) Reken alles uit in kcal/eiwit/kh/vet per maaltijd en in totaal. Zo zie je heel geordend hoeveel je binnenkrijgt op welk tijdstip.

Vis/gevogelte/vlees/noten/melk/... als tussendoor.

Protected message.

Laatst bewerkt:
Da's niet erg, die 0% vet-melk. Eet wat meer ongezouten noten dan voor de vetten.

Zoek ook eens naar squat, bench press, deadlift en press ;)
Het trainingsschema van Mark Rippetoe (google het eens) kan je zeker helpen als je kracht wil boeken ;)

Protected message.

Laatst bewerkt:
wat ik eet:
4 boterhammen sochtends (9uur)
4 - 6 smiddags (13:00)
warme maaltijd s'avonds (17:30)
Oke, wil je groeien? Hier komt het grote geheim!

9.00: 1 stuk fruit + 75gram brinta of havermout met 300ml melk + glas melk + stuk ontbijtkoek
12.00: 1 gekookt ei, 4 boterhammen, waarvan twee dik met pindakaas, twee dik met vleesbeleg (100gram vleesbeleg)
15.00: idem 12.00
18.00 wat de pot schaft, MAAR zorg dat je een grote portie vlees/vis/kip hebt van meer dan 150gram, en dat je extra veel aardappelen of rijst/pasta opschept.
20.00: 50gram ongezouten noten + 2 gekookte eieren
23.00 (voor het slapen gaan dus): 500gram magere kwark.

you're welcome.

ps: koop fatsoendelijk materiaal als je thuis traint. Met alleen 2 dumbbells kom je er niet. Beter nog ga je naar een sportschool met een goed trainingschema.

Hou je aan je voeding, of eet zelfs nog meer en je weegt gegarandeed meer dan 70kilo volgende zomer

Terug
Naar boven