AndroidHealthClinic

Tips nodig

Oke, wil je groeien? Hier komt het grote geheim!

9.00: 1 stuk fruit + 75gram brinta of havermout met 300ml melk + glas melk + stuk ontbijtkoek
12.00: 1 gekookt ei, 4 boterhammen, waarvan twee dik met pindakaas, twee dik met vleesbeleg (100gram vleesbeleg)
15.00: idem 12.00
18.00 wat de pot schaft, MAAR zorg dat je een grote portie vlees/vis/kip hebt van meer dan 150gram, en dat je extra veel aardappelen of rijst/pasta opschept.
20.00: 50gram ongezouten noten + 2 gekookte eieren
23.00 (voor het slapen gaan dus): 500gram magere kwark.

you're welcome.

ps: koop fatsoendelijk materiaal als je thuis traint. Met alleen 2 dumbbells kom je er niet. Beter nog ga je naar een sportschool met een goed trainingschema.

Hou je aan je voeding, of eet zelfs nog meer en je weegt gegarandeed meer dan 70kilo volgende zomer
Met Starting Strength weeg je dat na 6 weken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Protected message.

Laatst bewerkt:
Thhhxxx!!! , Ik zal er zoveel mogelijk aan houden!

Super dat je dit voor me gedaan hebt!

Ik heb ook meerdere training spulle hoor!:P weet alleen al die namen niet;)

Maar ik ga ook een sportschool opzoeken!!!

Haha ik haat aardappels zo vies.. Maar moet het nu dus toch blijkbaar veel eten!
rijst en pasta zijn even goed of wellicht nog beter. Als je geen aardappelen lust dan eet je een van die 2 in de plaats, geen probleem

Nog een tip: zoek een beetje rond op marktplaats. Krijg je genoeg spullen voor weinig geld(natuurlijk wel goede kwaliteit-prijs opzoeken).
Iedereen denkt even te fitnessen of te krachttrainen voor de zomer maar slaat dan toch hard tegen.

• Topic Starter Topic Starter
Protected message.

Laatst bewerkt:
Ik had voor 180 euro toch al bench, paar barbells(met ez stang), 220kg gewichten. Gewoon afwachten tot er iets interessants te koop komt. Dumbbells zaten er wel niet bij maar kosten niet zo geweldig veel ;)

Terug
Naar boven