MuscleMeat

Tips om tren hoest te voorkomen?

Heb net je truc geprobeerd en lijkt in ieder geval mentaal te helpen. Had toch wat kriebels op mijn longen maar geen volledige tren hoest, of het toeval is of omdat de truc werkt i don't know haha. Heb overigens voor de eerste keer 0,6x30 gebruikt voor mijn glutes. Als we toch aan het experimenteren zijn. Het voelt niet alsof hij de spier in gaat net zoals 0,8x40 maar hij zit er toch echt in, ga ik misschien ook vaker doen scheelt weefsel schade.
Die "jeuk" heb ik ook altijd. Ook in Mn keel. Maar het zet vrijwel nooit door.
Hoop dat het wat beter te behappen is zo voor je.

• Like
Waarderingen: Cal_
zet in je bil, minste kans om een adertje te raken.
aspireer goed op welke plek je ook zet.
trek je maar het geringste beetje bloed mee,
eruit halen en opnieuw zetten.

zet in je bil, minste kans om een adertje te raken.
aspireer goed op welke plek je ook zet.
trek je maar het geringste beetje bloed mee,
eruit halen en opnieuw zetten.
Glutes pakt hij al.
Aspireren is redelijk overbodig. Heb je en arts wel eens zien aspireren bij het injecteren?

Los van het feit dat je al een ader doorprikt hebt en geen bloed mee trekt, kan je alsnog vloeistof een ader in krijgen.
Andersom is het net zo dat wanneer je bloed mee trekt, je nergens last van hoeft te krijgen.
Daarbij is het ook nog eens zo dat de hoeveelheid vloeistof zo gering is dat je jezelf daar nooit de pijp mee uit kunt prikken.

Glutes pakt hij al.
Aspireren is redelijk overbodig. Heb je en arts wel eens zien aspireren bij het injecteren?

Los van het feit dat je al een ader doorprikt hebt en geen bloed mee trekt, kan je alsnog vloeistof een ader in krijgen.
Andersom is het net zo dat wanneer je bloed mee trekt, je nergens last van hoeft te krijgen.
Daarbij is het ook nog eens zo dat de hoeveelheid vloeistof zo gering is dat je jezelf daar nooit de pijp mee uit kunt prikken.

Ik heb wel eens bloed getrokken bij het aspireren. In de glute. Ook een keer een of andere rozige vloeistof, leek een depot van gear.

Om die reden aspireer ik wel altijd.

Geen tren nemen :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel eens bloed getrokken bij het aspireren. In de glute. Ook een keer een of andere rozige vloeistof, leek een depot van gear.

Dit heb ik beide ook gehad. Zeker dat laatste liet was ff een ongemakkelijk gevoel de eerste keer maar was in mijn geval depot gear die nog niet volledig opgenomen was van de vorige dag. Zette op een gegeven moment ook 4ml water basis winny en tren susp dus was eigenlijk te verwachten.

Je moet ook echt wel rouleren mannen. Zeker als je paar keer per week prikt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja deed ik ook, zette dus meerdere producten ed, eod en ew dus kon niet anders. Toch heb ik het met name op glutes en quads gehouden toen.

Ja deed ik ook, zette dus meerdere producten ed, eod en ew dus kon niet anders. Toch heb ik het met name op glutes en quads gehouden toen.
Ik prik iedere dag 3,5ml en rouleer eigenlijk alleen tussen glutes en quads. Dat doe ik eigenlijk al mijn kuren al en dat gaat prima.
Ik heb nooit begrepen waarom mensen er voor kiezen om in de borst, schouder, tricep etc te prikken. Met 4 spots zijn korte esters prima te doen.

Waar injecteer jij in je quads dan? Want ik krijg er aan beide kanten maar 1 ml in , en dan heb ik 2 dagen last

Hebben jullie de hoest alleen bij tren-a? Of ook tren-e? Ben zelf ook als de dood voor dat gehoest haha

Wat voor naald gebruik je?
Hoe kleiner de naald hoe minder kans dat je een ader meepakt.

Waar injecteer jij in je quads dan? Want ik krijg er aan beide kanten maar 1 ml in , en dan heb ik 2 dagen last

Uiterste zijkant van de Vastus Lateralis.

udy8u6av.jpg

glute trek ik regelmatig bloed, zelfs een keer na dat ik al geaspireerd had kwam er opeens na een ml bloed de spuit ingelopen. (daarna stond me glute in de fik)

Terug
Naar boven