Fitness Seller

Tips voor 13 jarige!

troll :roflol:

spaar je zak geld en koop die verstelbare en een pull up stang. Of begin aan een sport en zeg dat je daarvoor moet trainen anders kan je niet goed worden, bv rugby of atletiek

bodybuilding is een lifestyle, niet om fancy te doen (om)dat je sterk bent of spierballetjes hebt!

Push ups vanop je dumbbells kan je doen, voor de rest kan je geen fl**ker met dumbbells van 3kg.

Voor de rest kan je een goed bodyweight programma opstellen.
Push up variaties genoeg, het zelfde geld voor pull/chin ups, squats, dips heb je ooknog
Youtube het ffe fzo, je komt oefeningen genoeg tegen.

Verder kan je ooknog wat zandzakken ofzo maken.
Kan je ook alle oefeningen mee doen en is al een pak zwaarder als een 3kg dumbbell + het kost zo goed als nix.

misschien dumbbell sideraise?? of je kan dumbbell front raise (erg goed voor schouders) en als je t goed uitvoert (dus zo ver mogelijk na achter) ook zwaar........... succses:):):D

• Topic Starter Topic Starter
Vtt

Laatst bewerkt:
denk zeker geen troll...
Ookal doe je het om de verkeerde redenen, maarja bent jong, toch al goed bezig!
Zie dat je goed alles leest en tijd en moeite steekt in je schema's e.d.
Doe zo door en eens je er ECHT aan kan beginnen ben je er ook zeker klaar voor!

Er bestaan idd veel oefeningen met lichaamsgewicht dus moet zeker lukken!

eee

Laatst bewerkt:
Doel voor je 20ste? Kan je makkelijk al voor je 18de zijn als je maar hard traint, eet en rust :)

En train rustig met je dumbbelletjes zolang je wilt, maar je zal er niet veel resultaat van hebben ;)

Dat wee ik wel, alleen sommige oefeningen vind ik gewoon moeilijk zoals Lateral Raise en kickback. Het zijn ook maar een paar oefeningen wat ik heb in mijn schema dat bestaat uit dumbbells.

Ik ga overigens naar een speeltuintje om inverted rows en pullups te doen.

Laatst bewerkt:
wat doe je hier eigenlijk?

Wel tof dat jochies van 13 al zoveel bezig zijn met hun spiermassa. Als jij echt 13 bent, pff dan weet je toch veel af van fitness op jouw leeftijd.

Terug
Naar boven