XXL Nutrition

Tips voor bulkschema?

casper4444

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
19%
Kenmerken:
- 17 jaar
- 80 kilo
- +/- 195cm
- sinds 4 maanden naar de sportschool

Beste lezers,
je kan van mijn kenmerken afleiden dat ik een ectomorph (skinny) ben. Nu heb ik zeker resultaat gezien sinds dat ik begonnen ben met tillen en ik denk dat ik dit resultaat echter kan vergroten door heel veel te eten (''if u want to get big, eat big''). Ik eet tegenwoordig elke dag minstens:
- 8 boterhammen met pindakaas
- 200gr. havermout met melk
- 5 eieren
- 500gr. magere kwark

Hebben jullie nog een goed gerecht/tussendoortje of tips/aanvullingen?
Gr. Casper

kunnen we niet beoordelen je moet alles uit rekenen en dan plaatsen

kunnen we niet beoordelen je moet alles uit rekenen en dan plaatsen

Dit. gewoon uitrekenen. niet gaan zitten gokken.

100gram pinda's over andere noten is wel een makkelijke en goeie toevoeging. Hoog in eiwitten, goeie vetten en rond de 600 calorien.

Pak chocomel kan ook.. niet zo'n heel gezonde optie.

bak rijst met kip kan ook, maar sinds je 17 bent is dat wat lastiger.

Maak van die magere kwark maar volle kwark. Ook zou je eens tussen baby en peutersnacks kunnen kijken, vaak zeer rijk aan gezonde vetten, eiwit, vitaminen, mineralen en aminozuren. Bambix babypap bijvoorbeeld, gezond rijstproduct hoor, voor als je niet van rijst houd bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Maak van die magere kwark maar volle kwark. Ook zou je eens tussen baby en peutersnacks kunnen kijken, vaak zeer rijk aan vitaminen, mineralen en aminozuren. Bambix babypap bijvoorbeeld, gezond rijstproduct hoor, voor als je niet van rijst houd bijvoorbeeld.

Bambix is hardcore ;)

Misschien dat er zijn die het raar vinden om babyvoeding te gaan eten, toch mag wel even gezegd worden dat dat vaak wel de juiste essentiële voedingsstoffen voor een optimale groei bevat.

Misschien dat er zijn die het raar vinden om babyvoeding te gaan eten, toch mag wel even gezegd worden dat dat vaak wel de juiste essentiële voedingsstoffen voor een optimale groei bevat.

Bambix is een prima alternatief van bijvoorbeeld brinta of havermout en wordt ook door velen hier gegeten en aangeraden.

Haha, zo bedoelde ik het niet! Ik eet ook baby-havermout ;)

deel de havermout door 2
dus 100 gram havermout met wat melk en een schep whey x2, heb je al 2 meals.
En dan nog een maaltijd eieren met 4 brood is 3
avondeten is 4
4 brood met pindakaas is 5
voor slapen gaan bak magere kwark = 6 meals per dag. zit je zo al tegen de 3500-4000 kcal aan met 240 gram eiwit is meer dan genoeg lijkt me zo.

Lees eens de sticky's!

Terug
Naar boven