Fitness Seller

tips voor dit schema?

Thome

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
64kg
Hallo, Ik heb net van mijn instructeur een nieuw schema gekregen
Graag zou ik alle tips willen ontvangen die jullie hebben op wat voor gebied dan ook, het schema zelf, voeding ect.

Verdere informatie, 18j oud, 1.82, 64kg op het moment.
Doel -> spier massa krijgen + aantal kilo aankomen.
Ik train al langer dan 3 jaar, maar ik heb het nooit echt doorgezet om frequent te trainen, er kwam wel eens wat tussen en je weet waarschijnlijk wel hoe dat gaat.
IK HEB DE AFGELOPEN JAREN EEN GOEDE START GEMAAKT EN HEB TECHNIEK GOED ONDER CONTROLE DAAR BEN IK MEE GEHOLPEN (omdat sommige denken dat ik nieuw aankom en meteen met dit schema begin, wat NIET het geval is.)
sinds kort heb ik me eigen er volledig 100% voor ingezet en dat blijft ook zo.

-Mijn nieuwe Schema ( 7 dagen per week)-

Maandag
Benen
Leg press of kniebuigen 10-8-8x
Leg extension + leg curl om en om. 8-6-6x
Kuiten zitten 8x + legpress 2 benig 12x

Triceps
tricep pull down 12-8-8x
French press E-Z stand half 8-6-6x + hele 8-6-6x
Dippen 'rek' 2x 10+ gew.

Dinsdag
Schouders
flyes 'pulley' zijwaarts 8x / front 8x / achter 8x }2x
dumbbell press of militairy press 5x-5x-5x
upright rowing 3x- 8x

Rug
pull down breed -voor of achter- 10-8-6x
pull down triangel 10-8-6x
eenarmig cable rowing 7-7-7x per armliggend rowing 10-8-6x + hyperextension10-10-10x evt. gew.

Woensdag
Borst
Bankdrukken 8-5-5-5x
flyes 45gr 8x + dumbbell dr. 45gr 8x
flyes vlak 3x 8x

Biceps
hammer curl (dumbbells) 15-10-6-6x per arm Of preacher curl ez stang
concentration curl 3x 8x per arm

Donderdag
Benen
Legpress of kniebuien 10-8-8xlunges of step up 3x 8x per been
Keystone deadlift 3x 8x
kuiten 'rek' 15-15-10-10-6-6x
+kuiten legpress 15-15-10-10-8-8x

Vrijdag
Schouders
flyes -zijwaarts dumbbell 8x
-front dumbbell 8x' {x3
-bent over dumbbell 8x
Militairy press 8-6-6x + dumbbell press 8-6-6x

Triceps
french press EZ stang 15-8-6-6x
bankdr. smal 8-6-6x