Fitness Seller

Tips voor (schijn) spieren?

CaptainJack

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Hallo iedereen.

Misschien een beetje een rare post maar ik ben benieuwd of jullie me tips zouden kunnen geven om er op korte termijn gespierder uit te zien of gespierder te worden.

Uiteraard snap ik dat je niet meteen een spierbonk wordt, maar zijn er manieren om er (naakt) gespierder uit te zien dan dat je bent?
Ik ben namelijk webcam model en merk dat de meer gespierde mannen toch meer dames in hun chatbox hebben dan ik, en zou daar voor mijn werk dus graag aan wat willen doen.

Ik ga beginnen met trainen en heb een personal coach in de armen genomen, echter vroeg ik me af of er wellicht illusies of foefjes zijn om op korte termijn wat te veranderen.

Excuses als het hier verkeerd staat.

Goed topic

topic met potentie

Hmmm,,, Probeer sowieso olie op te smeren, en doe wat push ups. Herhaal dit iedere dag en je wordt beest.

Graag zonder trollen, heb geen zin om straks weer te schonen en rode kaarten uit te delen.

Spray tan, zonnebanken, zonnen - hoe bruiner je bent, hoe meer definitie in je spieren.

hehe.. dames..
OT: zorgen dat je wat bruiner word

Beetje kloten met lichtinval en je houding

Misschien voor de hand liggend, maar voor dat je je webcam aanzet wat workoutsetjes doen, hoge reps en niet te hoog gewicht. Zodat je wat opgepompt staat.

zonnebank pakken, en wat sonno1 zegt

• Topic Starter Topic Starter
Misschien voor de hand liggend, maar voor dat je je webcam aanzet wat workoutsetjes doen, hoge reps en niet te hoog gewicht. Zodat je wat opgepompt staat.

Thanks.
Enige idee hoelang dat dan duurt of is dat per persoon verschillend?
Beetje jammer als ik aan het chatten ben en ik ineens een stuk minder gespierd lijk dan daarvoor haha.

Licht van schuin boven je laten komen scheelt al zeker 20%.

wtf is een webcam model? Kan alleen maar denken dat jij zo'n wanker bent op chatroullete ofzo. Graag info :P

Thanks.
Enige idee hoelang dat dan duurt of is dat per persoon verschillend?
Beetje jammer als ik aan het chatten ben en ik ineens een stuk minder gespierd lijk dan daarvoor haha.

Lol zou wel balen zijn :p Ik ben zelf een beginner dus ik wil je geen verkeerde info geven, maar een pump duurt naar mijn weten toch een paar uurtjes (2-6uur naargelang de persoon).

Correct me if i'm wrong

Lol zou wel balen zijn :p Ik ben zelf een beginner dus ik wil je geen verkeerde info geven, maar een pump duurt naar mijn weten toch een paar uurtjes (2-6uur naargelang de persoon).

Correct me if i'm wrong

Lolno, kwartiertje goede inzet en het bloed raazt als een malle door je heen.

Ik bedoel dat eenmaal je de pump hebt, die 2 tot 6uur blijft he. Niet dat je zo lang nodig hebt om hem te krijgen xd

Dit is na een half uur ongeveer weer weg. Maar als je elk kwartier ff snel weer paar dumbbells optilt en snel wat pushups doet blijft het wel hangen jah.

Heb ff dit gelezen: [Link niet meer beschikbaar]

sws dat als ik 18 ben dit ga doen! Hoe easy is het om geld te krijgen. (was ik maar een meid.)

zonnebanken, donker creéert schaduw, al duurt zonnebanken ook lang :p

Dit is na een half uur ongeveer weer weg. Maar als je elk kwartier ff snel weer paar dumbbells optilt en snel wat pushups doet blijft het wel hangen jah.

Heb ff dit gelezen: [Link niet meer beschikbaar]

sws dat als ik 18 ben dit ga doen! Hoe easy is het om geld te krijgen. (was ik maar een meid.)

Hm varieert toch sterk denk ik, er is ook een topic over op bodybuilding.com en daar zeggen er ook een paar dat het uren kan blijven hangen.

Mooie toekomstplannen heb je daar! Hoeveel schuift dat?

Terug
Naar boven