Fitness Seller

Tips voor (schijn) spieren?

Dit is na een half uur ongeveer weer weg. Maar als je elk kwartier ff snel weer paar dumbbells optilt en snel wat pushups doet blijft het wel hangen jah.

Heb ff dit gelezen: [Link niet meer beschikbaar]

sws dat als ik 18 ben dit ga doen! Hoe easy is het om geld te krijgen. (was ik maar een meid.)
En die site vertrouw je?

Je kan naar carnavals shop voor een muscle pak of bel gregg valentino die weet er alles van. Maar gaat de verkeerde land op met dit land nepspieren.

Dit is na een half uur ongeveer weer weg. Maar als je elk kwartier ff snel weer paar dumbbells optilt en snel wat pushups doet blijft het wel hangen jah.

Heb ff dit gelezen: [Link niet meer beschikbaar]

sws dat als ik 18 ben dit ga doen! Hoe easy is het om geld te krijgen. (was ik maar een meid.)

Lol heb die shit ook doorgelezen, toch wel interessant.
easy money

mag van eric niet reageren

• Topic Starter Topic Starter
Mannen die echt interesse hebben in cam werk, ik kan betrouwbare sites geven per pb.
Ik werk met splitcam (werken op 3 websites tegelijk = 3 keer zoveel geld)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 02:02 ----------

Licht van schuin boven je laten komen scheelt al zeker 20%.

wtf is een webcam model? Kan alleen maar denken dat jij zo'n wanker bent op chatroullete ofzo. Graag info :P

Ik krijg betaald voor het naakt zijn voor de webcam.
Al dan wel of niet anoniem.

Wat is doe verschilt per website waar ik voor werk, sommige dames vinden chatten terwijl ik geen shirt draag voldoe, voor andere websites laat ik wel wat meer zien dan dat..
Wat vaak geen probleem is als ze zelf ook de cam aanzetten. :wanker:

Hoeveel verdien je ermee dan?

Mannen die echt interesse hebben in cam werk, ik kan betrouwbare sites geven per pb.
Ik werk met splitcam (werken op 3 websites tegelijk = 3 keer zoveel geld)

Hier verdien je 10 keer zo veel: [Link niet meer beschikbaar]

Geen dank :)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 09:51 ----------

Hoeveel verdien je ermee dan?

Gekwalificeerde kandidaten verdienen $ 0.80/minuut voor elke klant ,in Premium Chat (meerdere betalende klanten zijn toegestaan in jouw Premium Chat ) en $ 1.00/minuut voor Exclusieve Chat (1 op 1 per sessie). Modellen verdienen een wekelijkse bonus van maximaal 30%, dus als je 2.000 dollar netto behaald in een week ,zou dat 2.600 dollar betekenen

Bonus Structuur

-Verdien je tussen de $ 500 - 999 dollar ,krijg je een bonus van 10%,dat is dan tussen de $ 50 - 99,90 aan bonus
-Verdien je tussen de $1.000 - 1.999 dollar,krijg je een bonus van 20%,dat is dan tussen de $ 200 - 399,80 aan bonus
-Verdien je tussen de $1.200 - 2398,80 dollar,krijg je een bonus van 30%,dat is dan tussen de $ 360 - 2,600 dollar aan bonus

Ik heb alle voorwaarden enzo gelezen, ik vertrouw het wel ja. Je word elke week uitbetaald. Dus als je de eerst week meteen geen geld krijgt stop je er toch mee.

Je word er niet slechter van als je genept word als man. Allemaal homo's die je irl toch niet kent die naar je hebben gekeken. Niemand zal het ooit weten uit je vriendenkring ( :

sTiiWaZz:
Ik ken meer dan 60 cam websites, echter bestaan er maar een stuk of 8 echte cam websites.
De rest zijn zogeheete "studio's" die ongeveer 70% van je inkomen inhouden, het is beter om direct bij een cam bedrijf in te schrijven zodat je meteen de volle mep betaald krijgt in plaats van via een nepwebsite / studio.
wordtwebcammodel.nl is overduidelijk een studio trouwens.

Met op 3 websites tegelijk werken bedoel ik trouwens niet dat mijn profiel op 3 websites tegelijk staat,
maar dat ik op 3 verschillende chat systemen tegelijk zit, zodat ik minimaal 3 euro per minuut verdien.
Elke goede en echte camsite zal je profiel op meerdere websites tegelijk zetten.

Overigens verdien ik een bedrag met 5 nullen per jaar bruto.

Mocht iemand vragen hebben of de sites willen waar ik op werk, mag je me best pben aangezien mijn topic nu alleen
nog maar over cammen gaat.

Laatst bewerkt:
sTiiWaZz:
zodat ik minimaal 3 euro per minuut verdien.
Elke goede en echte camsite zal je profiel op meerdere websites tegelijk zetten.
Overigens verdien ik een bedrag met 5 nullen per jaar bruto.

Netjes, en hoeveel uur per dag en hoeveel dagen op 7 doe je dat dan?

Netjes, en hoeveel uur per dag en hoeveel dagen op 7 doe je dat dan?

4 uurtjes per dag 6 dagen per week.
Wil niet zeggen dat ik 4 uur aan het rukken ben natuurlijk, ook veel meiden die alleen komt voor wat dirty talk terwijl ik alleen mijn shirt uit heb.
Mocht je interesse hebben kan ik je wat websites geven waarvoor ik werk, zodat je direct bij het platform inschrijft en niet bij een studio die 70% van je inkomen zelf houd.

Bosshogg: Thanks! ik ga eens kijken of het wat voor me is.

Airbrush.

off topic: Hoeveel schuift dat webcammodel?

Top jobke
Krijg je ook mannelijke klanten ? (serieuze vraag)

Airbrush.

off topic: Hoeveel schuift dat webcammodel?

Ligt er aan hoeveel tijd je er per dag / week insteekt.
Ik doe het part time en verdien ruim 5 nullen per jaar bruto.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 18:38 ----------

Top jobke
Krijg je ook mannelijke klanten ? (serieuze vraag)

Dat ligt er aan voor welke websites je werkt.
Ik werk dus alleen voor websites met vrouwelijke bezoekers.

Terug
Naar boven