Mannen die echt interesse hebben in cam werk, ik kan betrouwbare sites geven per pb.
Ik werk met splitcam (werken op 3 websites tegelijk = 3 keer zoveel geld)
Hier verdien je 10 keer zo veel: [Link niet meer beschikbaar]
Geen dank
---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 09:51 ----------
Hoeveel verdien je ermee dan?
Gekwalificeerde kandidaten verdienen $ 0.80/minuut voor elke klant ,in Premium Chat (meerdere betalende klanten zijn toegestaan in jouw Premium Chat ) en $ 1.00/minuut voor Exclusieve Chat (1 op 1 per sessie). Modellen verdienen een wekelijkse bonus van maximaal 30%, dus als je 2.000 dollar netto behaald in een week ,zou dat 2.600 dollar betekenen
Bonus Structuur
-Verdien je tussen de $ 500 - 999 dollar ,krijg je een bonus van 10%,dat is dan tussen de $ 50 - 99,90 aan bonus
-Verdien je tussen de $1.000 - 1.999 dollar,krijg je een bonus van 20%,dat is dan tussen de $ 200 - 399,80 aan bonus
-Verdien je tussen de $1.200 - 2398,80 dollar,krijg je een bonus van 30%,dat is dan tussen de $ 360 - 2,600 dollar aan bonus
Ik heb alle voorwaarden enzo gelezen, ik vertrouw het wel ja. Je word elke week uitbetaald. Dus als je de eerst week meteen geen geld krijgt stop je er toch mee.
Je word er niet slechter van als je genept word als man. Allemaal homo's die je irl toch niet kent die naar je hebben gekeken. Niemand zal het ooit weten uit je vriendenkring ( :