AndroidHealthClinic

To tren or not to tren

blackphantom

Cool Novice
Waardering
3
Begin maart of midden maart zou ik beginnen met men volgend kuurtje, dit om tegen eind juni scherp te staan voor een shoot.
Ik had gedacht om deze keer een tren bij te voegen daar dit voor men doel wel geschikt lijkt en ook kan ik hopelijk vanaf nu men mentale kwesties beter in de hand houden.
voorstel is
wk 1-4 50 mg winstrol ed
wk 1-12 500 of 750 test-e ew
wk 1-10 200 tren-e ew
wk 1-12 500 ui hcg in 2 keer per week gezet
wk 13-16 arofixen
mss cycle ook afsluiten met winstrol om er nog droger uit te komen.
Doel is eigenlijk om men massa te behouden of zelfs nog iets meer;) maar vp moet beneden naar ongeveer 5 a 6, zit nu op 12 en ben aan men jaarlijkse wintercut bezig met kleine ondersteuning van winny.
Alle tips en suggesties zijn welkom.

Als je nog in twijfel bent of hoopt dat je het mentaal aan kan zou ik de tren lekker weg laten. Naar 5-6% is geen makkie hoor, heb je dit vaker gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Neen nog nooit gedaan minste was 8, en op mentaal vlak heb ik idd problemen gehad de 2 vorige keren maar elke keer pas op 13, 14 weken, was die 2 keer de bedoeling om 16 weken door te gaan maar lukte me niet. Kan nu echter ook meer relativeren en weet me er ook een houding mee te geven.

Neen nog nooit gedaan minste was 8, en op mentaal vlak heb ik idd problemen gehad de 2 vorige keren maar elke keer pas op 13, 14 weken, was die 2 keer de bedoeling om 16 weken door te gaan maar lukte me niet. Kan nu echter ook meer relativeren en weet me er ook een houding mee te geven.

Misschien een goed idee om tren te beperken tot max 12 weken? (wat sowieso vaak aangeraden wordt dacht ik)

Je zou het dan zo kunnen doen:

w1-4 Winstrol 40mg ed
w1-16 Test E 250mg ew
w1-16 Masteron 400mg ew
w1-12 Tren E 400mg ew
w12-16 Anavar 60-80mg ed

PCT

Als je mentaal niet in orde bent geen tren nemen.

Begin maart of midden maart zou ik beginnen met men volgend kuurtje, dit om tegen eind juni scherp te staan voor een shoot.
Ik had gedacht om deze keer een tren bij te voegen daar dit voor men doel wel geschikt lijkt en ook kan ik hopelijk vanaf nu men mentale kwesties beter in de hand houden.
voorstel is
wk 1-4 50 mg winstrol ed
wk 1-12 500 of 750 test-e ew
wk 1-10 200 tren-e ew
wk 1-12 500 ui hcg in 2 keer per week gezet
wk 13-16 arofixen
mss cycle ook afsluiten met winstrol om er nog droger uit te komen.
Doel is eigenlijk om men massa te behouden of zelfs nog iets meer;) maar vp moet beneden naar ongeveer 5 a 6, zit nu op 12 en ben aan men jaarlijkse wintercut bezig met kleine ondersteuning van winny.
Alle tips en suggesties zijn welkom.

Dat wordt dan wel een vochtige shoot met 750mg Test E.

Je kan om die reden beter 400mg Tren E combineren met 250mg Test E, bij mij spelen mentale kwesties met low Test ook veel minder op; het is de combi high Test en Tren wat mental issues kan doen opspelen, hetgeen mij is gebleken uit persoonlijke ervaring.

neem tren ace, als je je mentaal niet lekker voelt is het met 3 dagen weg !

Waarom High Test en low Tren?
Als je eens van de Tren wil proeven zou ik eerder Low Test-E en High Tren nemen (iets in de aard van bv.: 250Test / 300 of 400 Tren).
Winny op't eind lijkt me voor jouw doelen ook een ietsie pietsie beter.

Grtz,

mag ik vragen wat voor mentale issues kunnen optreden bij tren?

Laatste x Tren heb ik mijn schoonmoeder in een moment van verstandsverbijstering vermoord, was mijn vrouwtje niet zo blij mee...

Tja moet zo ook niet zeggen dat ik een plofkop van de AAS heb, wat dacht ze wel niet...

Als je mental issues hebt zou ik ook geen tren nemen. Genoeg alternatieven, en inderdaad 750 mg test en dan een shoot? Ik zou eerder denken aan test laag en primo hoog oid.

mag ik vragen wat voor mentale issues kunnen optreden bij tren?

is per persoon echt verschillend, me baas liet me van ver komen en had minder geld voor me klaar liggen dan dat ie via de telefoon zei en hij had me al keer eerder geflikt... nu betaalt ie wel netjes op tijd en alles precies in orde haha

oohkay op die fiets... jij werd er agressief van dus :P maar goed en bij testo dan? tren is wat zwaarder maar hoezo wordje dan agressief of wat anders van testo... kijk je hormonen zijn niet in ballans dat snap ik, maar zijn er ook andere emoties die op kunnen spelen dan alleen agressie?

oohkay op die fiets... jij werd er agressief van dus :P maar goed en bij testo dan? tren is wat zwaarder maar hoezo wordje dan agressief of wat anders van testo... kijk je hormonen zijn niet in ballans dat snap ik, maar zijn er ook andere emoties die op kunnen spelen dan alleen agressie?

agressief
nonchalant
depressief
achterdochtig
wisselvallig

Eigenlijk alles wat een vrouw heeft als ze dr rode week weer moet krijgen

gewoon versterking van je stemming.... hmm
ok! thnx

Als je mentaal niet in orde bent geen tren nemen.
l

Niet dat ik mentaal niet stabiel ben maar ondervind bij langer kuren dat ik nog vlugger jaloers en emo word.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 15:33 ----------

Dat wordt dan wel een vochtige shoot met 750mg Test E.

Je kan om die reden beter 400mg Tren E combineren met 250mg Test E, bij mij spelen mentale kwesties met low Test ook veel minder op; het is de combi high Test en Tren wat mental issues kan doen opspelen, hetgeen mij is gebleken uit persoonlijke ervaring.

Die 750 was maar een voorstel en heb dit idd al meer gehoord en gelezen low test en higher tren

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 15:38 ----------

Misschien een goed idee om tren te beperken tot max 12 weken? (wat sowieso vaak aangeraden wordt dacht ik)

Je zou het dan zo kunnen doen:

w1-4 Winstrol 40mg ed
w1-16 Test E 250mg ew
w1-16 Masteron 400mg ew
w1-12 Tren E 400mg ew
w12-16 Anavar 60-80mg ed

PCT

Was geen tren, dit durfde ik nog niet gebruiken:o, zou nu men eerste keer worden.

Iedereen roept altijd dat tren dit en moordlustig is maar is persoonsgebonden hoor.
Ik word er lief van tegen me gf enkel in het verkeer wat opgefokt maar dat is het en zit op 600 tren + methyltren.

Het enige wat me stoort aan tren zijn de slaapproblemen die het met zich meebrengt + nachtzweet. Wellicht dat tren base een oplossing kan bieden door 's ochtens vroeg te injecteren.

Tren bij mij = zweten als een otter, lekker slapen, achterdochtig als de pest & agressief.
Handle it.

Wat ik me eigenlijk ook afvraag of ik er goed aan doe met zoveel orals? Ben nu aant cutten mbv winny en midden maart begin ik weer met winny als kickstart en zou normaal cycle afsluiten met winny. Zou afsluiten met bv masteron niet beter zijn of iets anders om men lever wat te ontlasten?

Terug
Naar boven