- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me eigenlijk ook afvraag of ik er goed aan doe met zoveel orals? Ben nu aant cutten mbv winny en midden maart begin ik weer met winny als kickstart en zou normaal cycle afsluiten met winny. Zou afsluiten met bv masteron niet beter zijn of iets anders om men lever wat te ontlasten?

ben ook aan het twijfelen om in juni de eerste keer tren te gebruiken... Maar heb sowieso al een kort lontje enz. Maar als je laag doseert , 200mg per week zullen die bijwerkingen wel meevallen zeker?
Mijn bijwerkingen komen van 200mg, heb nog nooit hoger gedaan.

Ik had nog een vraag over tren. Is tren ace (korte esther) t.o.v tren e beter of maakt het niet echt uit?
Verder, moet je tren nou ook nog mengen met iets? Ik las namelijk op verschillende plekken dat je het met gedistilleerd water(volgens mij) moet mengen.
Je bent in ieder geval duidelijk nog niet ingelezen en er dus nog niet klaar voor. Tren a of e is op oliebasis en gram voor gram is ace sterker, en sommige mensen verkiezen e over a en sommigen a over e betreffende bijwerkingen en resultaat. Ace is vaker prikken maar wel betere resultaten imo.
Klopt wat je zegt, ik ben er ook niet klaar voor, daarom stel ik ook vragen. Dus je hoeft tren nergens mee te mengen? Heb gelezen dat tren vooral gebruikt wordt voor het verliezen van body fat, maar heb ook gelezen dat je snel droge massa gained. Is het verstandiger om gewoon beter test te gebruiken of een combinatie van test en tren?
Thanks voor de reacties btw!
Klopt wat je zegt, ik ben er ook niet klaar voor, daarom stel ik ook vragen. Dus je hoeft tren nergens mee te mengen? Heb gelezen dat tren vooral gebruikt wordt voor het verliezen van body fat, maar heb ook gelezen dat je snel droge massa gained. Is het verstandiger om gewoon beter test te gebruiken of een combinatie van test en tren?
Je bent in ieder geval duidelijk nog niet ingelezen en er dus nog niet klaar voor. Tren a of e is op oliebasis en gram voor gram is ace sterker, en sommige mensen verkiezen e over a en sommigen a over e betreffende bijwerkingen en resultaat. Ace is vaker prikken maar wel betere resultaten imo.
Gram per gram sterker maar bij de e krijg je toch hogere waardes omdat het opbouwt?