AndroidHealthClinic

To tren or not to tren

Regelmatig orals nemen is niet gezond tuurlijk, zoals je zegt is wellicht afsluiten met mast een idee.

Wat ik me eigenlijk ook afvraag of ik er goed aan doe met zoveel orals? Ben nu aant cutten mbv winny en midden maart begin ik weer met winny als kickstart en zou normaal cycle afsluiten met winny. Zou afsluiten met bv masteron niet beter zijn of iets anders om men lever wat te ontlasten?

Het bekende cutprotocol is:

-Lage dosering test
-19nor
-DHT-afgeleide

Wat je voorstelt zou dus goed kunnen om winstrol te ruilen voor masteron maar ook iets als primobolan zou perfect kunnen.

je zegt aan het einde van een kuur +- week 12 dat je emo word: dit komt omdat je oestrogeen de pan uit rijst aan het eind want die blijft ook steigen , zet 1 ml mast e erbij in de week en je zal je veel beter voelen (of proviron ) deze zijn alle 2 sterk androgeen en zullen hoog oestrogeen voorkomen + dat het een hoop vocht tegen gaat !
10 mg nolva per dag zal ook helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed versta zou men cycle er zo moeten uitzien
wk1-4 50 mg winny ed
wk 1-12 250 test-e ew
wk 1-10 400 tren-e ew
wk 10-14 400 mast-e ???? of laten meelopen vanaf wk 1???
wk 1-14 500 ui hcg 2 keer per week gezet
wk 16-20 arofixen

Op 250 test heb je geen masteron of ai nodig hoor met die tren erbij.
Laat gewoon die masteron achterwege.

Gewoon uitproberen, dan weet je t vanzelf. Alhoewel je wel rekening met bijwerkingen moet houden natuurlijk.

Bijwerkingen bij mij zijn: flink zweten, slecht slapen met freaky dromen, kort lontje, achterdochtig en nasty coïtus fantasieën die ik alleen krijg wanneer ik op de tren zit. Voor de rest een goed product hoor :D

Het is gewoon een goed product die tren dus :p

ben ook aan het twijfelen om in juni de eerste keer tren te gebruiken... Maar heb sowieso al een kort lontje enz. Maar als je laag doseert , 200mg per week zullen die bijwerkingen wel meevallen zeker?

ben ook aan het twijfelen om in juni de eerste keer tren te gebruiken... Maar heb sowieso al een kort lontje enz. Maar als je laag doseert , 200mg per week zullen die bijwerkingen wel meevallen zeker?

Mijn bijwerkingen komen van 200mg, heb nog nooit hoger gedaan.

Ik had nog een vraag over tren. Is tren ace (korte esther) t.o.v tren e beter of maakt het niet echt uit?
Verder, moet je tren nou ook nog mengen met iets? Ik las namelijk op verschillende plekken dat je het met gedistilleerd water(volgens mij) moet mengen.

Ik had nog een vraag over tren. Is tren ace (korte esther) t.o.v tren e beter of maakt het niet echt uit?
Verder, moet je tren nou ook nog mengen met iets? Ik las namelijk op verschillende plekken dat je het met gedistilleerd water(volgens mij) moet mengen.

Je bent in ieder geval duidelijk nog niet ingelezen en er dus nog niet klaar voor. Tren a of e is op oliebasis en gram voor gram is ace sterker, en sommige mensen verkiezen e over a en sommigen a over e betreffende bijwerkingen en resultaat. Ace is vaker prikken maar wel betere resultaten imo.

Je bent in ieder geval duidelijk nog niet ingelezen en er dus nog niet klaar voor. Tren a of e is op oliebasis en gram voor gram is ace sterker, en sommige mensen verkiezen e over a en sommigen a over e betreffende bijwerkingen en resultaat. Ace is vaker prikken maar wel betere resultaten imo.

Klopt wat je zegt, ik ben er ook niet klaar voor, daarom stel ik ook vragen. Dus je hoeft tren nergens mee te mengen? Heb gelezen dat tren vooral gebruikt wordt voor het verliezen van body fat, maar heb ook gelezen dat je snel droge massa gained. Is het verstandiger om gewoon beter test te gebruiken of een combinatie van test en tren?

Thanks voor de reacties btw!

Klopt wat je zegt, ik ben er ook niet klaar voor, daarom stel ik ook vragen. Dus je hoeft tren nergens mee te mengen? Heb gelezen dat tren vooral gebruikt wordt voor het verliezen van body fat, maar heb ook gelezen dat je snel droge massa gained. Is het verstandiger om gewoon beter test te gebruiken of een combinatie van test en tren?

alles is gebaseerd op je voeding/en of dieet. Als jij 1,85m bent en 74kg is er nog HEEEEL veel uit te halen natty

Neem advies ter harte en wacht nog even, je bent er lang nog niet klaar voor.

Nee, de olie meng je niet met nog iets anders (tenzij je een andere aas op oliebasis bedoeld die je er langs wil laten lopen, dat kan meestal in dezelfde spuit)

Ik zou sowieso niet zo snel naar tren grijpen maar het hangt helemaal af van je doel. Wil je gewoon massa gainen dan is alleen test prima voor de eerste keer. Of je vet wordt of niet ligt aan je voeding, wil je bloat tegen gaan heb je verschillende opties

Gram per gram sterker maar bij de e krijg je toch hogere waardes omdat het opbouwt?

Terug
Naar boven