- Waardering
- 9
Je bedoelt dus de DBB Knokploeg?DBC01 zei:Echter in dit geval zijn de beste forces diegenen waar het minst over gesproken wordt.

@ Corazon:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt dus de DBB Knokploeg?DBC01 zei:Echter in dit geval zijn de beste forces diegenen waar het minst over gesproken wordt.

nee, iranees van afkomst jaDBC01 zei:
spiertje16 zei:De agent die toen naar de grond toegewerkt werd heeft goed gebruik van zn knuppeltje gemaakt tijdens die charge![]()
jij zat lekker te genieten zeker. Zou ik ook doen (en wegrennen)Hehe, inderdaad was leuk om te zienCorazon zei:jij zat lekker te genieten zeker. Zou ik ook doen (en wegrennen)
ken je geen onvoorwaardelijke liefde? triestig eigenlijkDBC01 zei:Sage, wij beschermen onze vrienden en familie niet op zo'n manier als dat in Marokkaanse culturen gebeurt. Op een bepaald moment nemen we OF afstand van de crimineel OF we zeggen niks. Maar Marokkanen lopen te schreeuwen dat hun naaste juist een voorbeeld voor de maatschappij is, dat is het andere uiterste. Zeer irritant.
De oogkleppen op-blinddoek voor manier van afscherming is veel extremer bij Marokanen. Dat kwam nogeens uitgebreid aan bod in de media waar mensen met ervaring en afkomst konden bevestigen wat er o.a. gebeurde na de tasjesroof met achteruitrij-show.
roxxe zei:ken je geen onvoorwaardelijke liefde? triestig eigenlijk
Corazon zei:Ach joh hertje zou hetzelfde voor jou doen als dat meisje haar fiets kwam terugvragen![]()

Ik snap je punt.DBC01 zei:Sage, wij beschermen onze vrienden en familie niet op zo'n manier als dat in Marokkaanse culturen gebeurt. Op een bepaald moment nemen we OF afstand van de crimineel OF we zeggen niks. Maar Marokkanen lopen te schreeuwen dat hun naaste juist een voorbeeld voor de maatschappij is, dat is het andere uiterste. Zeer irritant.
De oogkleppen op-blinddoek voor manier van afscherming is veel extremer bij Marokanen. Dat kwam nogeens uitgebreid aan bod in de media waar mensen met ervaring en afkomst konden bevestigen wat er o.a. gebeurde na de tasjesroof met achteruitrij-show.
DBC01 zei:Nu ben ik aardig thuis in Polen maar als ik die gezichtjes nogeens zie op dat filmpje en die foto's is het láátste wat je denkt, dat het Pólen zijn...
Ach, één druppel liefdeswater op de gloeiende plaat van Marokko en de daden van z'n voormalig inwoners brengt slechts een sissend geluid van bedrog teweeg. Oftewel: Gelukkig waren het deze keer misschien anderen, de dagelijkse realiteit is anders. In ieder geval zijn dus de daders gepakt, da's het belangrijkste.

klempic zei:het waren geen polen, het waren 'bruine' zigeuners. bij ons op de balkan noemen ze die crni cigani (zwarte zigeuners) en zijn vaak supercrimineel en onbetrouwbaar
DBC01 zei:
DBC01 zei:Je reageert weer een beetje laat zoals wel vaker Klemans!
.
heDBC01 zei:Je reageert weer een beetje laat zoals wel vaker Klemans!
.
he