Fitness Seller

Toch geen marocs schuldig aan de mp3moord?

Sage, wij beschermen onze vrienden en familie niet op zo'n manier als dat in Marokkaanse culturen gebeurt. Op een bepaald moment nemen we OF afstand van de crimineel OF we zeggen niks. Maar Marokkanen lopen te schreeuwen dat hun naaste juist een voorbeeld voor de maatschappij is, dat is het andere uiterste. Zeer irritant.
De oogkleppen op-blinddoek voor manier van afscherming is veel extremer bij Marokanen. Dat kwam nogeens uitgebreid aan bod in de media waar mensen met ervaring en afkomst konden bevestigen wat er o.a. gebeurde na de tasjesroof met achteruitrij-show.

Corazon zei:
:D jij zat lekker te genieten zeker. Zou ik ook doen (en wegrennen)
Hehe, inderdaad was leuk om te zien
Tot op een gegeven moment inderdaad paniek uitbrak en de politie op ons afkwam stormen omdat een van de agenten een hoek naar zich kreeg
Hij liep daarna helemaal rood aan en werd agressief joh:D
Toen werden er mensen om de haverklap naar de grond gewerkt door agenten in burger die opeens naast je stonden
Toen werd het wel tijd om een hard loopje te nemen ja

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Sage, wij beschermen onze vrienden en familie niet op zo'n manier als dat in Marokkaanse culturen gebeurt. Op een bepaald moment nemen we OF afstand van de crimineel OF we zeggen niks. Maar Marokkanen lopen te schreeuwen dat hun naaste juist een voorbeeld voor de maatschappij is, dat is het andere uiterste. Zeer irritant.
De oogkleppen op-blinddoek voor manier van afscherming is veel extremer bij Marokanen. Dat kwam nogeens uitgebreid aan bod in de media waar mensen met ervaring en afkomst konden bevestigen wat er o.a. gebeurde na de tasjesroof met achteruitrij-show.
ken je geen onvoorwaardelijke liefde? triestig eigenlijk

roxxe zei:
ken je geen onvoorwaardelijke liefde? triestig eigenlijk

Als mijn broertje een meisje heeft verkracht of een tas van een oude dame heeft beroofd dan krijgt ie van mij geen onvoorwardelijke liefde maar een grote schop onder z'n hol.

Dat zouden ze eigenlijk moeten doen met iedereen die vuile k*tcrimineeltjes beschermt, dat zou een hoop oplossen. Altijd maar dat achter de ellebogen zijn, schijnheilig acteren en alleen aanvallen als ze met z'n twintigen zijn. En als ze worden gepakt, dan heeft NIEMAND wat gedaan, aldus hun familie.

Zoiets heet geen onvoorwaardelijke liefde maar verkrachters en rovers in stand houden. Tyfushonden.

Ach joh hertje zou hetzelfde voor jou doen als dat meisje haar fiets kwam terugvragen :p

hahah ik dacht dat je boos zou reageren eigenlijk toen ik je vorige bericht las :D

Nee hoor die zat. En raak sarcasme daar ben ik een fan van en zelfkritiek/spot is ook een hobby :D

DBC01 zei:
Ik snap je punt.

DBC01 zei:
Nu ben ik aardig thuis in Polen maar als ik die gezichtjes nogeens zie op dat filmpje en die foto's is het láátste wat je denkt, dat het Pólen zijn...

Ach, één druppel liefdeswater op de gloeiende plaat van Marokko en de daden van z'n voormalig inwoners brengt slechts een sissend geluid van bedrog teweeg. Oftewel: Gelukkig waren het deze keer misschien anderen, de dagelijkse realiteit is anders. In ieder geval zijn dus de daders gepakt, da's het belangrijkste.

jij bent overal wel thuis en hebt aan elke cultuur en traditie gesnoven, maar ik zie je toch elke dag op dbb.. of was je wereldreiziger voordat DBB.com ontstond? ik kan ook zeggen dat ik thuis ben over de Hutu's en Tutsi's na een kwartiertje googlen en wikipedia..

het waren geen polen, het waren 'bruine' zigeuners. bij ons op de balkan noemen ze die crni cigani (zwarte zigeuners) en zijn vaak supercrimineel en onbetrouwbaar

Je reageert weer een beetje laat zoals wel vaker Klemans! :D

Zoals je kunt lezen (als je het hele topic doorleest) dat ook opa kon lezen dat het zigeuners waren, Poolse Roma. Ik kon al niet geloven dat dat Polen waren op de foto's van de beveiligingscamera's.

Ik ben geen Wikipedia-figuur. Ik praat liever zelf met mensen. Ik heb er ruim aan kunnen 'ruiken' heur, zowel in m'n buitenlandse jaren als hier in Nederland. In de beveiliging heb je veel te maken met allochtonen, met name Marokkanen en Turken omdat die veel aanwezig zijnn in de beveiliging en schoonmaak. In de loze uurtjes kun je dus oeverloos discussieren en ervaringen uitwisselen.
Zowel met mensen uit oost-Marokko/Turkije als het modernere westen.

Daar leer je een hoop van. En niet op een manier zoals jij dat graag wilt etaleren (DBC als haatzaaiende rascist) maar gewoon open gesprekken zonder een blad voor de mond te nemen. Je kunt in dat soort gesprekken altijd veel directer zijn dan op een forum want daar voelen mensen zich meteen in hun allochtonen-eer aangetast zodra je maar één kritisch geluidje laat horen.
'Diskrimninaasie!' Nee hoor, gewoon vragen stellen. Er is geen interessantere manier om mensen en culturen te leren kennen.

klempic zei:
het waren geen polen, het waren 'bruine' zigeuners. bij ons op de balkan noemen ze die crni cigani (zwarte zigeuners) en zijn vaak supercrimineel en onbetrouwbaar

shit,,, nou ken ik zat, zat nederlandse roma zigeuners,,,
dan moet zoiets hun weer in f*cked up slecht daglicht zetten

zelf ben ik niet meer op de hoogte van het nieuws rond de 'mp 3 moord' maar toen ik dit las, dacht ik nee.... dat kunnen toch geen roma's zijn...
waar ze ik in eerste instantie ook niet op vind lijken

maar ongeacht roma of niet, wie ze ook mogen zijn, mogen ze rotten in cel .

DBC01 zei:
De politiek en de uitvoerende macht :D

onder politiek wordt in de volksmond vaak gewoon alleen de regering verstaan, dus de ministers en m-p. regering is uitvoerende macht naast de wetgevende taak die de regering ook heeft. je moet je vaderlandse staatsinrichting wel kennen ouwe

DBC01 zei:
Je reageert weer een beetje laat zoals wel vaker Klemans! :D

.

ja carriere maken ;) he
een dag heeft maar 24 uur en om een significant gedeelte daarvan nou aan dbb te spenderen gaat te ver.. maafr ik kom af en toe poolshoogte nemen

Terug
Naar boven