MuscleMeat

Toch geen marocs schuldig aan de mp3moord?

het waren dus Roma zigeuners, dat zijn gevaarlijke jongens hoor!
Die maken je idd koud om 5€ als je hun terrein ongevraagd betreed...

Waren idd zigeuners.

Dit zijn ook geen echte Polen, het is een Oosteuropees volk dat verspreid zit over Europa en niet echt een land heeft geloof ik. Dus de Polen hiervoor scheef gaan bekijken zou niet helemaal juist zijn. Ze zitten hier weliswaar vaak illegaal, maar zijn harde werkers, meestal als bouwvakker(in Belgie althans).

Zeg het ze Helmut!!!

StillStrong zei:
Goed voor jou! Dat je slimmer bent dan het parket en de politie en heel de publieke opinie van heel België en Nederland hey!
Gelukkig zijn er mensen die wél kunnen toegeven dat ze een fout gemaakt hebben...

Het zijn meestal de NIET blanke mensen.. die zo denken :eek: :eek: :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Helmut Lotti zei:
Dit zijn ook geen echte Polen, het is een Oosteuropees volk dat verspreid zit over Europa en niet echt een land heeft geloof ik. Dus de Polen hiervoor scheef gaan bekijken zou niet helemaal juist zijn. Ze zitten hier weliswaar vaak illegaal, maar zijn harde werkers, meestal als bouwvakker(in Belgie althans).
"helmut lotti" :roflol:

Helmut Lotti zei:
het waren dus Roma zigeuners, dat zijn gevaarlijke jongens hoor!
Die maken je idd koud om 5€ als je hun terrein ongevraagd betreed...
smijten ze met ijsblokjes of zo?

omg check es of lange hans nog leeft :eek:

De uitlevering van Adam G., de gisteren in Polen opgepakte moordenaar van Joe Van Holsbeeck, zal naar alle waarschijnlijkheid al volgende week in ons land arriveren. De uitleveringsprocedure werd gisteren meteen opgestart na zijn arrestatie in een stadje aan de grens met Litouwen.

In ons land zal Adam G. zijn proces krijgen. Eerst moet een jeugdrechter beslissen of hij al dan niet naar assisen wordt doorverwezen. Het lijkt echter erg onwaarschijnlijk dat de 17-jarige Adam G. niet voor een volksjury zou verschijnen.

De Poolse zigeuner zal na zijn veroordeling wel teruggebracht worden naar zijn thuisland. Hij moet zijn straf uitzitten in een Poolse gevangenis.

hier het toekomstig uitgehold poepkonijntje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SiRoj zei:
??? Toch buitenlanders die ons voor de gek houden?

Dan ben je er zelf eentje. Is correct Nederlands.

Voorbeeld:
Hij zei dat het in orde was.
Hij zegde zijn medewerking toe.

Verleden tijd van toezeggen is zegde toe.
Verleden tijd van zeggen is zei.

:)

roxxe zei:
hier het toekomstig uitgehold poepkonijntje:

Heerlijk om die gemaskerde Poolse politie te werk zien gaan.
De Poolse speciale troepen behoren trouwens tot de beste ter wereld na de Russen, dat weten veel mensen niet.

Maar goed, had ik toch gelijk :D

als hij zijn gsm niet had laten aanstaan was hij nog steeds niet opgepakt

DBC01 zei:
Heerlijk om die gemaskerde Poolse politie te werk zien gaan.
De Poolse speciale troepen behoren trouwens tot de beste ter wereld na de Russen, dat weten veel mensen niet.

Maar goed, had ik toch gelijk :D

Idd
er verscheen ook een glimlach op me gezicht toen ik die gemaskerde speciale troepen zag.
Maar op de spetsnaz na de beste?
Waar heb je dat vandaan

De Mossad schijnt ook wel redelijk te zijn...

Maargoed, on-topic:

K*t-Marokkanen.

En Spiertje16 is de ergste, die wil bij de politie, om het Nederlandse rechtsysteem van binnen uit te hollen.

:D

Lauw zei:
De Mossad schijnt ook wel redelijk te zijn...

Maargoed, on-topic:

K*t-Marokkanen.

En Spiertje16 is de ergste, die wil bij de politie, om het Nederlandse rechtsysteem van binnen uit te hollen.

:D

OW YEAH
you said it
Eerst lekker opwerken naar politiechef en dan alles doorspelen aan de hofstad
HAHAHAHA YOUR AL GOING TO DIE

all ur base are belong to us

PreludE zei:
niet elke homo heeft hiv.
niet elke hetero heeft hiv.
'statistisch gezien hebben homo's verruit het meeste hiv.

niet elke allochtoon is crimineel
niet elke autochtoon is crimineel
statistisch gezien zijn veruit de meeste criminelen allochtoon.

bij een hiv test vragen ze of je het met een h**r of een homo hebt gedaan. zo niet, is je kans minimaal dat je risico hebt gelopen. dat mag blijkbaar, omdat er naar de cijfers wordt gekeken.

nu is er een geval van zinloos geweld, en denk ik meteen dat een allochtoon de dader is, van die allochtonen is het meerendeel marokkaan. Dus tjah ik snap niet waarom het zo erg is om te DENKEN dat het een marokkaan zal zijn. het is gewoon een kansenberekening.

Kom op dit is je reinste onzin. Denk je serieus zo? Dit beeld wordt alleen geschept omdat je altijd de slechte dingen hoort. Kijk, jij werkt bij een bedrijf. je komt in 10 jaar NOOIT te laat, als je dan in jaar elf 2x te laat komt zal je daar ALTIJD op worden aangesproken, niemand herinnert je als "de man die nooit te laat kwam" maar als "de man die maarliefs 2x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! telaat kwam". Kan jij je nog een bericht herinneren waar iets positiefs geschreven werd over de marokkaanse gemeenschap?

Kom op! Dit is een nederlandse maatschappij, druk die stereotypering weg. We gaan niet ontkennen dat er problemen zijn, maar we gaan ze ook niet hypen. Aan zulke jongeren moet echt iets gedaan worden en ja, dat kost geld, en dat zal het altijd kosten. Zonder geld kan je niks, dus nederland zal moeten investeren voor op de lange termijn. En weet je wat nog het ergste is mr prelude? Hier is eigenlijk geen oplossing voor(ofja.. menselijke oplossing) op korte termijn. Dit zal minimaal 3 generaties duren voordat het (de) nederlandse gevoel/cultuur/normen-waarden er in gepepert zijn.

Als er op deze post ingegaan wordt(is niet speciaal naar jou gericht prelude), kom dan niet met jij bent links, bla bla nog meer geld uitgegeven alsof we dat nog niet genoeg gedaan hebben. Want geef toe, zonder geld kan nederland niks, geen enkele land kan wat zonder geld. Misschien dat meer sociale controle wat kan opleveren maar dat betwijfel ik..

@roxxe: is je snel reageren knop blijven plakken ofzo? hahahaah 5x achter elkaar ofzo? lordy

;):eyebrow:

Terug
Naar boven