Fitness Seller

Toch maar niet kuren

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Heb laatst mn kuurtje geplaatst maar zit erover te denken er toch maar van af te zien.Al die bijwerkingen zoals hartkloppingen etc maakt me toch wel bang.
Heb al mijn spulletjes al thuis liggen,als ik er naar kijk dan is net of ik er bang van word.
Zal best de enige niet zijn die dit zo ervaart,het is tenslotte spelen met vuur.
Is er uberhaupt wel een kuurtje waabij je praktisch geen bijwerkingen hebt.

wat heb je dan liggen kerel? hoe oud ben je?

Die verkopers van tegenwoordig verzinnen steeds innovatievere methoden om hun spullen aan de man te brengen he.

Alles heeft bijwerkingen. Mss is het maar goed ook dat je er zo bang van wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zou het dan worden

Week 1/10 500 mg test enth
Week 6/12 40 winstroll
Week 12/15 30 mg nolva
of een test only

Oh ja ik ben 35

Week 1/10 500 mg test enth
Week 8/12 40 winstroll
Week 13 40 mg nolva
Week 14 - 16 20m mg nolva

dan zo kerel en niet mauwen maar knallen! ;)

das ook toevallig, ik ben nu in de vijfde week van net dezelfde kuur eigenlijk, ik wil je niet aandringen tot die producten maar bij mij gaat het tot nu toe heel goed

Als je ermee doorgaat veel succes!

Ok hargainers zal er over denken,en mn verzekeringspapieren vast klaarleggen.Even serieus nu,kuurtje is best bescheiden toch.
Maar die stap nemen is niet makkelijk.

iedere keer als ik begin twijfel ik ook.Doe die grappen nu een jaar of 20,en geloof me met het bovenstaande kuurtje gaat je nix gebeuren.
Het is altijd (in mijn geval dan) die eerste dag.Je wilt graag,maar je twijfeld,en als het eenmaal gebeurd is denk je is dit het nou.Voor je gemoedsrust kan je ff in je kuur je bloed laten onderzoeken op je leverwaardes,maar geloof me die zullen niet eens verhoogd zijn

suc6 mart

Goed dat je der zo over denkt, je moet daar niet te licht over gaan.
Ik zie wel dat je je al goed hebt ingelezen voor je der aan begint. Er zijn er veel anderen, zij lezen pas als de problemen er zijn.
Nu kan ik je wel zeggen dat hardgainers gelijk heeft dat ie zegt dat dat kuurtje er goed uit ziet om te starten. Neveneffecten zul je niet ondervinden, je zult het misschien zelfs zo vinden dat je al denkt aan de volgende voor je het weet.

Dat is niet verkeerd jolly jumper.Kun je iets meer vertellen over eventuele bijwerkingen,en hoe is het resultaat nu.

In het begin van de kuur heb ik wat last gehad van mijn bloeddruk die wat aan het schommelen was, eerst hoog en dan weer echt laag maar nu vijf weken later voel ik me goed en er is 3 kilo bij , als je nog iets wil weten , pm me effe! :D

Dat gaat dan nog wel met die bijwerkingen.Zal je zeker mailen als ik vragen heb.Wens je nog veel succes en een hoop kilos.Bedankt voor je info.

succes dijco, ik ben ook met ongeveer dezelfde bezig alleen 50 mg winny.. net de 4de injenctie gezet.
ik voel me ook super.

veel plezier ermee

krieltje zei:
geloof me met het bovenstaande kuurtje gaat je nix gebeuren

:orly:

hoe weet jij dat nou?

laat die kerel lekker voor zichzelf uitmaken of hij het risico op bijwerkingen wilt nemen, ik vind een advies van "nou geen mietje zijn en gewoon doen" nou niet echt heel verstandig.

als ie twijfelt is het niet aan ons om hem over de streep te halen, dat is aanzetten tot....

gewoon lekker zelf zoveel mogelijk informatie opslurpen en dan beslissen of je risico's wilt nemen voor die 10kg extra die je mogelijk gaat pakken.

Loo zei:
:orly:

hoe weet jij dat nou?

laat die kerel lekker voor zichzelf uitmaken of hij het risico op bijwerkingen wilt nemen, ik vind een advies van "nou geen mietje zijn en gewoon doen" nou niet echt heel verstandig.

als ie twijfelt is het niet aan ons om hem over de streep te halen, dat is aanzetten tot....

gewoon lekker zelf zoveel mogelijk informatie opslurpen en dan beslissen of je risico's wilt nemen voor die 10kg extra die je mogelijk gaat pakken.

Nee jij weet het wel?

Als je goed leest zie je ook dat hij het ondertussen kan laten checken.Dit is ieder voor zich.Iemand die twijfeld en over de streep trekken is ff wat anders dan gewoon ff zooitje oxys geven en zeggen er gebeurd je echt nix.Vindt je reaktie dus kant noch wal raken.
Met topicstarters kuurtje is als beginnerskuur nix mis mee.Zal hij nix van overhouden,mits hij geen hepatitis of al een hoge bloeddruk heeft
Snap je vroomheid plots niet zeker pasen.

Onze Loo maakt vrienden de laatste tijd ;)

Toch op diverse reacties word je wel op je gemak gesteld.Neem nou Dr.Worf die heeft kennis van zaken en hem neem ik wel serieus.
Als hij zegt dat het kan dan neem ik dat van hem aan,denk dat er wel meer zijn die er zo over denken.Net of je bij je huisarts zit.
Maar ook de negatieve reacties zijn belangerijk,de risicos moeten we zeker niet vergeten.Iedereen wil wel even een kilo of 10 pakken,maar dan wel verantwoord.

Infinity zei:
Onze Loo maakt vrienden de laatste tijd ;)

wat is het probleem dan?

ik heb anders wel wat karma ontvangen voor die opmerking.

ik ben geen hielenlikker die geen commentaar durft te geven op anderen omdat ik met iedereen vriendjes wil blijven.

daar komt nog eens bij, dit is een discussie-forum geen SuPeRdUdEs.Nl waar iedereen mekaar kudo's loopt te geven omdat ze zoveel mogelijk vriendjes willen hebben.

Gelijk of niet Infinity?

Terug
Naar boven