Trickster
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 254
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
et blijft altijd moeilijke keuze, ik heb er ook ongeveer 5maanden mee lopen stoeien
Ik wil je nergens tot aanzetten haha dus begrijp me niet verkeerd, maar ik denk er zo over: het is altijd schadelijk, bijwerkingen zullen er de eerste keer niet zo snel aanzitten denk ik.. (kan natuurlijk altijd wel, want blijft AAS)
Maar ik ben zelf van mening gezien het best een mild kuurtje is, van 1x zullen er niet heel veel problemen ontstaan, pas na veelvuldig gebruik is het echt heel schadelijk.. Dat was eigenlijk de gedachte die mij over de drempel haalde.
Ik begin als het goed is over een week
Ik wens je heel veel succes of je het doorzet ofniet
ow en laat je niet ompraten, doe wat jou het beste lijkt, maargoed dat was je al van plan haha!
ps: Ik ga zelf ook mariadistel gebruiken na mn kuur, omdat ik ook gewoon zo verantwoord mogelijk bezig wil zijn. Even mn lever beetje opschonen
nogmaals succes!
Ik wil je nergens tot aanzetten haha dus begrijp me niet verkeerd, maar ik denk er zo over: het is altijd schadelijk, bijwerkingen zullen er de eerste keer niet zo snel aanzitten denk ik.. (kan natuurlijk altijd wel, want blijft AAS)Maar ik ben zelf van mening gezien het best een mild kuurtje is, van 1x zullen er niet heel veel problemen ontstaan, pas na veelvuldig gebruik is het echt heel schadelijk.. Dat was eigenlijk de gedachte die mij over de drempel haalde.
Ik begin als het goed is over een week

Ik wens je heel veel succes of je het doorzet ofniet

ow en laat je niet ompraten, doe wat jou het beste lijkt, maargoed dat was je al van plan haha!
ps: Ik ga zelf ook mariadistel gebruiken na mn kuur, omdat ik ook gewoon zo verantwoord mogelijk bezig wil zijn. Even mn lever beetje opschonen

nogmaals succes!
(ik heb vroeger ook bij health spa getraind)