AndroidHealthClinic

Toch maar niet kuren

et blijft altijd moeilijke keuze, ik heb er ook ongeveer 5maanden mee lopen stoeien ;) Ik wil je nergens tot aanzetten haha dus begrijp me niet verkeerd, maar ik denk er zo over: het is altijd schadelijk, bijwerkingen zullen er de eerste keer niet zo snel aanzitten denk ik.. (kan natuurlijk altijd wel, want blijft AAS)

Maar ik ben zelf van mening gezien het best een mild kuurtje is, van 1x zullen er niet heel veel problemen ontstaan, pas na veelvuldig gebruik is het echt heel schadelijk.. Dat was eigenlijk de gedachte die mij over de drempel haalde.
Ik begin als het goed is over een week :)

Ik wens je heel veel succes of je het doorzet ofniet :)
ow en laat je niet ompraten, doe wat jou het beste lijkt, maargoed dat was je al van plan haha!

ps: Ik ga zelf ook mariadistel gebruiken na mn kuur, omdat ik ook gewoon zo verantwoord mogelijk bezig wil zijn. Even mn lever beetje opschonen ;)

nogmaals succes!

krieltje zei:
stelling,wat nou stelling man,waar praat je over?

En dat ouwe man laten we ff weg bro,-edit-.Ik heb niet gevraagt om me af te zeiken,dus beheers je een beetje met je dengerende gepraat

Ik denk dat als iemand je ziet die dat zo gelooft :D (ik heb vroeger ook bij health spa getraind)

Maar toch vind ik het goed dat Loo hem op de gevaren wijst. Als hij nu kuurt zal het niet bij een keer blijven verwacht ik. Hij zal ook zwaarder gaan kuren en dan is er wel dat risico uiteindelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
dijco zei:
Het probleem is de stap te nemen,100% achter je beslissing staan.Wel of niet doen.Kan verdomd lastig zijn over die drempel te gaan.

Juist, ik zeg niet kuren zolang je er niet volledig achter staat. Het moet jou en alleen jouw keuze zijn, want het is altijd je eigen verantwoording dat je kuurt of niet.

Ik zou zeggen, neem de tijd en denk er rustig over na. Je kunt er altijd aan beginnen, maar je kunt het niet ongedaan maken. ;)

Maar toch vind ik het goed dat Loo hem op de gevaren wijst. Als hij nu kuurt zal het niet bij een keer blijven verwacht ik. Hij zal ook zwaarder gaan kuren en dan is er wel dat risico uiteindelijk.[/QUOTE]

tuurlijk totaal met je eens,maar ik neem alleen de stelling aan dat 40mg winstrol je echt niet de dood injaagt.Angst is een slechte raadgever.

Zeg eerlijk wat voor gevoel heb je als je gaat beginnen,je weet niet wat er gaat gebeuren.Wat Loo beweert is waar,alleen mijn verhaal wordt door hem uit de context getrokken.Er staat bij over controle.Hier wordt overheen gewalst en stellig beweert dat ik iemand over de streep trek.DIT IS NIET ZO.

p*ssy thread.

krieltje zei:
Maar toch vind ik het goed dat Loo hem op de gevaren wijst. Als hij nu kuurt zal het niet bij een keer blijven verwacht ik. Hij zal ook zwaarder gaan kuren en dan is er wel dat risico uiteindelijk.

tuurlijk totaal met je eens,maar ik neem alleen de stelling aan dat 40mg winstrol je echt niet de dood injaagt.Angst is een slechte raadgever.

Iemand op de gevaren wijzen is natuurlijk altijd goed, want laten we eerlijk zijn, AAS blijven hormonen die een drastische invloed op het menselijk lichaam kunnen hebben.

40mg winstrol zal je idd echt de dood niet injagen, maar realiseer je wel dat elk AAS en elke dosering bij iedereen weer een andere reactie oproept. Zoals al gezegd zijn jou 20 kuurjaren en de daarbijbehorende ervaringen uiteraard geen garanties voor andere gebruikers, Ik persoonlijk ken mensen die al na 3 weken gyno krijgen van een 250/200 test/deca kuur, maar ook mensen die bij 1000mg test nog geen puistje krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben eruit jongens,ga volgende week beginnen met mn kuurtje.Iedereen bedankt voor de reacties.Ga wel zelf injecteren,maar dat gaat wel lukken.
Hou jullie wel op de hoogte.alleen weekends omdat ik vaak doordeweeks in het buitenland zit.

Suc6! En wat een geweldige kerels zijn hier man, netjes hoe jullie voor mekaar opkomen! Ik krijg als nieuweling zelfs zin in een kuurtje:D haha! greetz..

• Topic Starter Topic Starter
montana058 zei:
Suc6! En wat een geweldige kerels zijn hier man, netjes hoe jullie voor mekaar opkomen! Ik krijg als nieuweling zelfs zin in een kuurtje:D haha! greetz..

Dank je, denk als ik jaren eerder een computer had gehad ik al veel eerder een kuurtje had gedaan.

ok dan :D

Hou ons maar op de hoogte dan!!

Veel suc6!

35 jaar. da's toch ideaal. je vrouw zal ook wel blij zijn met bepaalde bijwerkingen.:D

Gewoon van de verkeerde generatie thats it. Drugs are bad... okejjj hehe

krieltje zei:
stelling,wat nou stelling man,waar praat je over?

En dat ouwe man laten we ff weg bro,-edit-. Ik heb niet gevraagt om me af te zeiken,dus beheers je een beetje met je dengerende gepraat

Wow, nogal hypocriet. Ik denk dat jij de eerste was die iemand zijn leeftijd begon te verwijten en op de man te spelen. Wat een kinderachtig gezeik tussen jullie :D

Ja ho maar.

b*ch fights svp via mail/PM/postduif. Niet via 't forum. :)

Suicide Sid zei:
Wow, nogal hypocriet. Ik denk dat jij de eerste was die iemand zijn leeftijd begon te verwijten en op de man te spelen. Wat een kinderachtig gezeik tussen jullie :D

spuit 11

Dr. Worf zei:
Iemand op de gevaren wijzen is natuurlijk altijd goed, want laten we eerlijk zijn, AAS blijven hormonen die een drastische invloed op het menselijk lichaam kunnen hebben.

40mg winstrol zal je idd echt de dood niet injagen, maar realiseer je wel dat elk AAS en elke dosering bij iedereen weer een andere reactie oproept. Zoals al gezegd zijn jou 20 kuurjaren en de daarbijbehorende ervaringen uiteraard geen garanties voor andere gebruikers, Ik persoonlijk ken mensen die al na 3 weken gyno krijgen van een 250/200 test/deca kuur, maar ook mensen die bij 1000mg test nog geen puistje krijgen.

Precies. Niet te makkelijk over denken, maar wel realistisch blijven. Er kleven hoe dan ook risico's aan, maar voor sommigen, ook voor mij, zijn die risico's aanvaardbaar.

Je ogen niet sluiten voor de gevaren, maar ook niet hysterisch gaan lopen doen. :rolleyes:

krieltje zei:
tuurlijk totaal met je eens,maar ik neem alleen de stelling aan dat 40mg winstrol je echt niet de dood injaagt.Angst is een slechte raadgever..

je maar je kan beter te huiverig er voor zijn dan dat je er te makkelijk over denkt, ken zat mensen die doen egt alsof het nix voorstelt en denken dat het een supplement is.
angst zorgt er voor dat je je er meer in gaat verdiepen als je het egt wilt gebruiken.

Terug
Naar boven