AndroidHealthClinic

Toch maar niet kuren

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem is de stap te nemen,100% achter je beslissing staan.Wel of niet doen.Kan verdomd lastig zijn over die drempel te gaan.

Dat is de stap die je zelf moet nemen.
Voor de 1 is het moeilijker als voor een ander maar vaak is het zo dat wanneer de stap is genomen men inziet dat het allemaal reuze meevalt.

Loo zei:
wat is het probleem dan?

ik heb anders wel wat karma ontvangen voor die opmerking.

ik ben geen hielenlikker die geen commentaar durft te geven op anderen omdat ik met iedereen vriendjes wil blijven.

daar komt nog eens bij, dit is een discussie-forum geen SuPeRdUdEs.Nl waar iedereen mekaar kudo's loopt te geven omdat ze zoveel mogelijk vriendjes willen hebben.

Gelijk of niet Infinity?

Je hebt helemaal gelijk ik zit je maar te dollen;)

krieltje zei:
Nee jij weet het wel?

Als je goed leest zie je ook dat hij het ondertussen kan laten checken.

kans op leverschade is slechts 1 bijwerking

krieltje zei:
Iemand die twijfeld en over de streep trekken is ff wat anders dan gewoon ff zooitje oxys geven en zeggen er gebeurd je echt nix.

ik zeg toch niet dat je iemand oxy's aansmeert?
Ik zeg inderdaad dat je iemand over de streep probeert te trekken, ik zeg toch niet dat je hem dwingt om te kuren.
Ik snap die opmerking niet zo goed bro?

Jij zegt nu eigenlijk;
"ja maar ik haal hem alleen maar over om te kuren, ik lever hem de spullen toch niet dus wat stel je je aan"

Ja daar geef ik toch ook commentaar op, over dat overhalen....

krieltje zei:
Met topicstarters kuurtje is als beginnerskuur nix mis mee.Zal hij nix van overhouden,mits hij geen hepatitis of al een hoge bloeddruk heeft

Dus jij geeft garantie dat er niks kan gebeuren, mits hij geen herpatitis of een hoge bloeddruk heeft ???

die opmerking slaat kant nog wal bro.

Wacht ik zal ff knippen en plakken, komt ie;

It has a high risk of side-effects because it readily converts to a more androgenic form (DHT) in androgen responsive tissues and forms estrogen quite easily
....
As with all testosterones the rate of side-effects is quite high. Risks of androgenic side-effects (hair loss, prostate hypertrophy, deepening of voice) as well as estrogenic side-effects (gyno, water retention, fat gain) are real, and the use of ancillary drugs such as anti-estrogens will most likely be needed. This is something that I urge all users to take into account

Bron; http://www.bodybuilding.com/fun/catsust.htm

Of course, the usual nasty side effects you can get from any form of injectable testosterone are possible with testosterone Enanthate (acne, hairloss, prostate enlargement, and shutting down your body´s own natural hormonal system, etc...)

Bron; http://www.steroid.com/Testosterone-Enanthate.php

Prostaatkanker. Alle mannen zullen waarschijnlijk ooit prostaatkanker krijgen, tenzij ze op jonge leeftijd gecastreerd zijn en geen mannelijk geslachtshormoon (testosteron) in het bloed hebben. Er is aangetoond dat de overgrote meerderheid van alle mannen van negentig jaar en ouder kankercellen in hun prostaat hebben; gelukkig groeit prostaatkanker over het algemeen vrij langzaam, zodat de meesten van hen er nooit last van zullen krijgen. Op jongere leeftijd is de langzame groei echter van minder voordeel, zodat in dat geval vroegtijdig ingrijpen waarschijnlijk noodzakelijk is om uitzaaiing van de kankercellen naar andere delen van het lichaam te voorkomen. Overigens is het niet zo dat prostaatkanker altijd na verloop van tijd zal uitgroeien en/of uitzaaien; in een aantal gevallen zal de prostaatkanker 'slapend' aanwezig blijven en nooit problemen veroorzaken. In het geval dat bij iemand kankercellen worden gevonden is echter nooit te voorspellen, en ook niet aan de kankercellen te zien, of de kanker later actief zal worden danwel 'slapend' blijft.
Het is niet bekend waardoor prostaatkanker wordt veroorzaakt, hoewel testosteron noodzakelijk is voor het ontstaan ervan.

Bron; http://www.urolog.nl/urolog/php/patients.php?doc=prostaat&&lng=nl

Casodex is een geneesmiddel voor de behandeling van prostaatkanker. Bij veel mannen blijkt de tumor te groeien onder invloed van testosteron. Tumorcellen die gevoelig zijn voor testosteron beschikken over zogenaamde androgeen-receptoren. Wanneer androgenen zich binden aan deze receptoren, wordt de tumor aangezet tot groei.

Bron; [Link niet meer beschikbaar]

@Topicstarter; Maak je niet druk, deze literatuur moet je maar vergeten, want volgens krieltje kan er niks gebeuren mits je geen herpatitus of verhoogde bloeddruk hebt, dus ff controleren die bloeddruk en kuren maar mietje!

hoe gaat het eigenlijk met jou kuurtje?

king x zei:
hoe gaat het eigenlijk met jou kuurtje?

ja lekker, 3kg droge kg's erbij en nog 6 weken te gaan, vanaf vandaag 50mg var erbij.

Nog een luchtweginfectie gehad ook in de tussentijd, ben vandaag van de antibiotica af. Dat was wel ff zwaar klote, maarja het is niet anders.

hoop nog een kilo of 4 te pakken dan ben ik tevreden, moet wel lukken denk ik.

netjes netjes! die 7 kilo dat moet wel lukken denk ik ja, succes kerel

-blaat-

Laatst bewerkt door een moderator:
-blaat-

Hey kerel veel succes met de beslissing die je gaat maken / hebt gemaakt.
Destijds had ik de afweging gemaakt van of het mij het wel waard was die mogelijke bijwerkingen op te lopen ten opzichte van de gains die ik zou gaan maken.
Maar vooralsnog veel geluk wat je ook beslissen mag!

je moet het zelf weten wat je gaat doen .....maar als ik jouw was had ik het wel geweten :D
(of is dit ook aanzetten tot:p )

[

@Topicstarter; Maak je niet druk, deze literatuur moet je maar vergeten, want volgens krieltje kan er niks gebeuren mits je geen herpatitus of verhoogde bloeddruk hebt, dus ff controleren die bloeddruk en kuren maar mietje![/QUOTE]

Damn jij bent echt triest,ik heb nergens over overhalen gehad.Hepatitis en bloeddruk was cynisch bedoelt.Neem aan dat topicstarter zijn medische historie kent.
Jij weet het allemaal al zo goed met je 22jr.Wat weet jij er nou allemaal van Loo.Ik denk persoonlijk dat je te hoog en te veel aan de tren gezeten hebt.

Je verbouwd mijn reply alsof ik iemand de dood in jaag.Jij poepte nog in je broek toen lag ik al onder het ijzer,ga dus niet de wijsneus uithangen met je 22jr.Damn ik wilde alleen die gozer gerust stellen.Alle spullen hebben bijwerkingen,ieder hier op deze site weet dit,nee kom jij ff open deuren intrappen.Of play ball,en gebruik,maar heb je twijfels,naar mijn insziens alleen maar goed,of ga op de suplementie site zitten.Nogmaals loo je reaktie slaat nergens op

ik heb ook ongeveer tzelfde kuurtje, nu pas 1 weekje bezig maar tis idd zoals ze zeggen. Achteraf denk je : was dit t nou?
Echter is mijn mening wel dat als je een bang gevoel over de spullen hebt dat je t beter niet kunt doen want dan zul je heel je kuur lang een slecht gevoel hebben over de bijwerkingen, en geloof me in onzekerheid leven is geen pretje. Als je t toch doet suc6! Laat ons weten hoe het gaat dan Grtz Cyc

Cyc zei:
ik heb ook ongeveer tzelfde kuurtje, nu pas 1 weekje bezig maar tis idd zoals ze zeggen. Achteraf denk je : was dit t nou?
Echter is mijn mening wel dat als je een bang gevoel over de spullen hebt dat je t beter niet kunt doen want dan zul je heel je kuur lang een slecht gevoel hebben over de bijwerkingen, en geloof me in onzekerheid leven is geen pretje. Als je t toch doet suc6! Laat ons weten hoe het gaat dan Grtz Cyc

Het is naar mijn inziens goed dat je allert op de gevaren bent,dat houd je scherp.Voorzichtigheid creeren voor jezelf is alleen maar een teken dat je goed bezig bent.Mijn laatste kuur moest ik 5wk geleden afbreken omdat mijn alat waarde 169 was.Ik kap er dan gelijk mee.Ga gelijk mijn nakuur in.Er is nix mis met waakzaamheid.Nogmaals je zit hier niet in de zoete suikerhoek.

krieltje zei:
Jij weet het allemaal al zo goed met je 22jr.Wat weet jij er nou allemaal van Loo.Ik denk persoonlijk dat je te hoog en te veel aan de tren gezeten hebt.

Je verbouwd mijn reply alsof ik iemand de dood in jaag.Jij poepte nog in je broek toen lag ik al onder het ijzer,ga dus niet de wijsneus uithangen met je 22jr.Damn ik wilde alleen die gozer gerust stellen.Alle spullen hebben bijwerkingen,ieder hier op deze site weet dit,nee kom jij ff open deuren intrappen.Of play ball,en gebruik,maar heb je twijfels,naar mijn insziens alleen maar goed,of ga op de suplementie site zitten.Nogmaals loo je reaktie slaat nergens op

Tuurlijk nu ga je op de man spelen, het was te verwachten.
Je hebt gelijk, ik ben pas 22 jaar, en jij bent 40 jaar, je zou mijn vader kunnen zijn. In de regel; hoe meer je gekuurd hebt, hoe meer je er van af weet, ja toch?

Nou ik ben blij dat ik niet op jou adviezen moet afgaan oude man, met je

"met dit kuurtje kan je niks gebeuren"

(en dan achteraf gaan zeggen; "alle spullen hebben bijwerkingen")

PS; ik probeer helemaal niet de wijsneus uit te hangen, ik probeer alleen jou stelling "geloof me met dit kuurtje kan je niks gebeuren" onderuit te halen, je weet net zo goed als ik dat er wel degelijk bijwerkingen verbonden zijn aan a.s-gebruik, ik vind dat er niet te licht over gedacht moet worden.

Dat jij in 20 jaar nog nooit ergens last van hebt gehad is relaxed voor jou, maar dat is geen garantie voor een ander.

Laatst bewerkt:
Wat een gezeik onder mekaar zeg,dat is toch nergens voor nodig.Ieder heeft zn eigen mening hierover en mag dat gerust zeggen.als ik bij mn ouders hiermee aankom zouden ze ook zeggen je bent niet goed wijs,en zou ik het mn maat vragen,zou die zeggen doen man.Begrijp ieder denkt er anders over.Iemand die al tig kuurtjes gedaan heeft zonder problemen zegt al gauw,doen man,tewijl iemand na 1 kuurtje wel problemen krijgt je ervoor behoed.het is voor iedereen natuurlijk verschillend ,hoe het op je lichaam reageert.
Het is wel zo, hoe meer positieve reacties over het gebruik des te meer denk ik om het toch te doen.
het blijft tenslotte mn eigen keus.

stelling,wat nou stelling man,waar praat je over?

En dat ouwe man laten we ff weg bro,-edit-. Ik heb niet gevraagt om me af te zeiken,dus beheers je een beetje met je dengerende gepraat

Terug
Naar boven