- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loo zei:wat is het probleem dan?
ik heb anders wel wat karma ontvangen voor die opmerking.
ik ben geen hielenlikker die geen commentaar durft te geven op anderen omdat ik met iedereen vriendjes wil blijven.
daar komt nog eens bij, dit is een discussie-forum geen SuPeRdUdEs.Nl waar iedereen mekaar kudo's loopt te geven omdat ze zoveel mogelijk vriendjes willen hebben.
Gelijk of niet Infinity?

krieltje zei:Nee jij weet het wel?
Als je goed leest zie je ook dat hij het ondertussen kan laten checken.
krieltje zei:Iemand die twijfeld en over de streep trekken is ff wat anders dan gewoon ff zooitje oxys geven en zeggen er gebeurd je echt nix.
krieltje zei:Met topicstarters kuurtje is als beginnerskuur nix mis mee.Zal hij nix van overhouden,mits hij geen hepatitis of al een hoge bloeddruk heeft
king x zei:
king x zei:
Cyc zei:ik heb ook ongeveer tzelfde kuurtje, nu pas 1 weekje bezig maar tis idd zoals ze zeggen. Achteraf denk je : was dit t nou?
Echter is mijn mening wel dat als je een bang gevoel over de spullen hebt dat je t beter niet kunt doen want dan zul je heel je kuur lang een slecht gevoel hebben over de bijwerkingen, en geloof me in onzekerheid leven is geen pretje. Als je t toch doet suc6! Laat ons weten hoe het gaat dan Grtz Cyc
krieltje zei:Jij weet het allemaal al zo goed met je 22jr.Wat weet jij er nou allemaal van Loo.Ik denk persoonlijk dat je te hoog en te veel aan de tren gezeten hebt.
Je verbouwd mijn reply alsof ik iemand de dood in jaag.Jij poepte nog in je broek toen lag ik al onder het ijzer,ga dus niet de wijsneus uithangen met je 22jr.Damn ik wilde alleen die gozer gerust stellen.Alle spullen hebben bijwerkingen,ieder hier op deze site weet dit,nee kom jij ff open deuren intrappen.Of play ball,en gebruik,maar heb je twijfels,naar mijn insziens alleen maar goed,of ga op de suplementie site zitten.Nogmaals loo je reaktie slaat nergens op